Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Átolvastam az ER-5-ös ámokfutást is, komolyan mondom, kabaréba illő. :) A kép meg üt. :)
látom buktad a sört.....
Hát nem.

Sztem a CB 500 a kategória királya egyébként, bár mindenben az se jobb a GS-nél

Igazából az ER-5 egyesiti a CB és a GS negatív tulajdonságait, pár kawás sajátossággal fűszerezve. Ez a véleményem
ja, láttam ez tetszik...

csak tudod az az érdekes, hogy még mi szépen leírtuk a tényeket, és nem istenítettük a gs-t, addig ők lefikázták a miénket... ez őket minősíti... akartam nekik írni, de minek, nem értenék, nem lenne értelme.... ahogy úgy látom téged sem értettek ott meg...

HAJRÁ SUZUKI GS500
Sziasztok

Ha valakit érdekelné megosztom.

Nadrág

Táska
Viszont sörözés után üríthetek az ER-re... tettem is be nekik illusztrációt
Ezért tettem fel a kérdést.

Ha a GS olyan szar, akkor miért jobb az ER.. ha jobb, miért nem túráznak vele messzire, amikor egymás konkurenciája a két gép..

egyszerű összefüggések ezek, amik elárulják, hogy jó e egy motor, vagy sem
most olvasom, azért ők elég "érdekes" stílusban írnak a gs-ről, mi így nem nyilatkoztunk a konkurenciáról......
amúgy ők valószínűleg másmiatt szeretik a motorjukat, nem biztos, hogy van rá józan érv, szeretik és kész. téged viszont nem....
amúgy ők 9613 hozzászólásnál tartanak, amíg mi ......
Feltettem egy nagyon egyszerű kérdést. Ez baj?
Kalocsán új kézműves termék lesz ezek után. Dipshit vudubaba piros motorral
hogy te milyen kedves srác vagy tuti szeretnek ott a topikban
Akkor te ott olyan vagy mint en es a gixxeresek ........a borso mg a hejja.
Azt hiszem erősen bekérdeztem, mert nem tudnak válaszolni.. csak hablatyolnak
De indokolni nem tudnak, hanem én vagyok a szemét, hogy merek kérdezni

Egy szijjártópeti veszett el bennük
Talán mert ha elromlik benne valami, akkor az év hátralévő részére tervezett motorozásnak lőttek?
szomszéd topicban feltettem a nagy kérdést.. ER-5tel miért nem világutazik senki, amikor GS-sel meg CB-vel igen

Olyan jó az ő motorjuk

JA, és természetesen irigy is vagyok
Nem tudom a hátterét. De egy alapvetően olcsón rohangászós 60 ló alatti motorba én inkább előnyként értékelném a hátsó dobféket. Bőven 30ezer kilométer felett elmegy egy betéttel, nem kopik el a tárcsa stb.

A GS azért olyan amelyen, mert '89-ben egyszerre kellett sportosnak lennie és gazdaságosnak. Valószínűleg marketinges tervezte, vagy mutatta az irányvonalat. Ezért is tűnik felőletes szemlélőnek alu vázasnak, ezért volt csutkakormányos és állítható első futóműs.. és valószínűleg a két tárcsa is ilyen szempontok szerint került a gépre.

Aztán ahogy szépen lassan az "évtizedek" alatt magától átpozicionálódott az 500-as egyszerű faék, szeretjük mert olcsó motorrá, máris elhagyták ezeket a sallangokat. Mégbutább villa, fekete váz (nem kell hogy aluminiumnak tűnjön) stb

Az ER-5-öt pedig soha nem akarták sportos gazdaságosnak beálítani.. az egy klasszikus vonalvezetésű relatív kicsi motor
Ha a belépő nagymotor Suzukiba tárcsaféket tesznek, akkor a szintén belépő nagymotor Kawasakiba miért nem?
Ez olyan, mintha egy Lexusban tekerős ablakkal "kényeztetnének"...nemár.
Pinlock fólia.
Visszafelé is gyakorolj, padavan! :D
És ha úgy marad a szám?

..ja pöcök ügyben jó vagyok....a Mátrában úgy megtaláltam,hogy a plexi is elrepült:)
Azért ne fulladj meg! :) A legegyszerűbb tényleg a plexi fel-le csukogatás. Vagy ha ez - még - nem megy, akkor az is sokat jelent, ha nem a plexire fújod a levegőt, hanem lefelé. A megfelelő ajakpozíció sok gyakorlást kíván! :D A viccet félretéve ez utóbbi is számít. Nekem legalábbis bevált.
keresd a pöcköt !