csak tudod az az érdekes, hogy még mi szépen leírtuk a tényeket, és nem istenítettük a gs-t, addig ők lefikázták a miénket... ez őket minősíti... akartam nekik írni, de minek, nem értenék, nem lenne értelme.... ahogy úgy látom téged sem értettek ott meg...
Nem tudom a hátterét. De egy alapvetően olcsón rohangászós 60 ló alatti motorba én inkább előnyként értékelném a hátsó dobféket. Bőven 30ezer kilométer felett elmegy egy betéttel, nem kopik el a tárcsa stb.
A GS azért olyan amelyen, mert '89-ben egyszerre kellett sportosnak lennie és gazdaságosnak. Valószínűleg marketinges tervezte, vagy mutatta az irányvonalat. Ezért is tűnik felőletes szemlélőnek alu vázasnak, ezért volt csutkakormányos és állítható első futóműs.. és valószínűleg a két tárcsa is ilyen szempontok szerint került a gépre.
Aztán ahogy szépen lassan az "évtizedek" alatt magától átpozicionálódott az 500-as egyszerű faék, szeretjük mert olcsó motorrá, máris elhagyták ezeket a sallangokat. Mégbutább villa, fekete váz (nem kell hogy aluminiumnak tűnjön) stb
Az ER-5-öt pedig soha nem akarták sportos gazdaságosnak beálítani.. az egy klasszikus vonalvezetésű relatív kicsi motor
Ha a belépő nagymotor Suzukiba tárcsaféket tesznek, akkor a szintén belépő nagymotor Kawasakiba miért nem?
Ez olyan, mintha egy Lexusban tekerős ablakkal "kényeztetnének"...nemár.
Azért ne fulladj meg! :) A legegyszerűbb tényleg a plexi fel-le csukogatás. Vagy ha ez - még - nem megy, akkor az is sokat jelent, ha nem a plexire fújod a levegőt, hanem lefelé. A megfelelő ajakpozíció sok gyakorlást kíván! :D A viccet félretéve ez utóbbi is számít. Nekem legalábbis bevált.
Átolvastam az ER-5-ös ámokfutást is, komolyan mondom, kabaréba illő. :) A kép meg üt. :)