80-110 nálunk a normál..
még egyszer megjegyzem ,hogy ha nagyon meleg akkor vacakabb a váltás...tehát valami nem stimm..és ez a határ nálam a 120 fok...
Én szoktam pályázni...jön a villám és ezerrel le pancsolni valami tóba..
Tény ,hogy sokat molyolok a vason...de hajtom is....és néha nem szelíden..
Sima 220 Voltról, otthoni hálózatról is tölthető egyik-másik, nem az a probléma. (az erkélyről lelógatom a kábelt, vagy az utcán parkoló autóhoz viszem ki elosztóban stb, az vicces mulatság, mert a bp-i régi bérházak ott lesznek 100 év múlva is)
Nekem az akkucsere olyannak tűnik, mint amikor azt hitték a 19. század elején, hogy a 20. század végén ha sokkal több ember fog élni a Földön, akkor tele lesznek az utak lovakkal. Inkább elektromos autó + azt éltető (folyékony) üzemanyag. De franc se tudja, talán soha nem lesz az egészből semmi, előbb lesz madmax világ.
az jó a maiaknál....azokon a járműveken amiken van olajhőmérő gyárilag(régen több volt, de pl ma már újra minden kamionon van) ott előírják, hogy mikor jó a hőfok és ha azt nem éri el vagy meghaladja huzamosabb ideig akkor először olajcsere más fajtára(nem ritka, hogy egy gép egyfajta olajjal mükszik jól, arra van belőve a motor) ha az nem segít akkor átvizsgálás....
igen, de kevésbé mint az olaj felforralása ezért is tesznek olajhűtőt rá, hogy extrém esetben se rottyanjon meg az olaj mert akkor annak rögtön vége és elveszti a kenési tulajdonságait....a túlhűtés igazából a mai olajoknál nem akkora gond, de azért jobban muzsikál ha üzemi hőfokon van az is...
ezt nem értem....mi krepált be a vizes motoron?....megfőtt vagy beállt vagy mire gondolsz?.....tény, hogy több a hibalehetőség, de jobb mint a sima levegős
gondolj bele, hogy pl a sima akkuk is mennyit fejlődtek az elmúlt 4-5 évben... mire nagyon kelleni fog, jók lesznek...
Meg hát ha tényleg szabványos lenne, akkor otthon tudod tölteni, majd amikor méssz a "benzinkúton" egy autómatika kicseréli a lemerült vagy félig merült akkudat, és tesz bele egy feltöltöttet. Te meg fizeted a töltést. Így gyakorlatilag a kutak szerepe is megmarad, és messze tudsz menni. (jövő talán ez lesz)
Szinte minden nagy autógyárnak van saját hibrid és elektromos autója. Ők maguk fejlesztik a kőolaj nélküli világra gondolva.
Az akkumulátoroknál van a probléma (kapacitás, energiatárolás), de ez az autóktól tökfüggetlenül fejleszthető akárhol.
Nincs még megfelelő technikai fejlettség az elektromos autókhoz, és nincs kiépítettség, töltőhálózat, szervizháttér.
(kevés kőgazdag sznobot leszámítva senki nem vesz ma 10-12millióért kis műanyag doboz elektromos gyöszt)
A magyar bloggerek által indított sörösdoboz-fűtőrendszer működik?
Nem jártam utána, de az index többet cikkezett és videózott róla.
Az sv-men volt olajhűtő és általában 50°környékén volt az olaj nyáron is csak állví csúcsban és 40°-ban ment fel 90 körülire így az rendesen túl volt hűtve....nem véletlenül tették ét a gladiuson is az olajhűtőt vizhűtésre mert igazából inkább a felfűtés ennek az oka nem pedig a hűtés, persze nyáron dugóban vagy pályázásnál az is hisz nyilván jobb ha 100°körül megtartja mintha megégne az olaj, de utcán a fűtés a fontosabb...
ja és még annyit hogy a motornak eaz előző akssija szarráment teljesen lemerült és egyszer bekellett hogy toljam sajnos a motort! nem tudom ez miben befojásolja esetleg lehet e valami köze ehez! persze ami most benne van akumlátor az 3 hónapos!
sziasztok szép napot mindenkinek! lenne 1 kérdésem járt már valaki úgy a gs 500 al,hogy ugye télre kiszerelte az aksit a motorból a motor fűtött helyen van! az aksi csutkára felvan töltve és mikor visszaszerelem és be akarom indítani megsem forgatja hanem ilyen gyors kattogó hangot ad ki ott ahol a biztosíték is van ! nem értek hozzá de még sohasem fordult velem ilyen elő ! és a héten költözködök és nem tudom be indítani a motort... valaki segítsen SOS-be ha már járt így és tapasztalta ugyan ezt ...és valami okosat tud nekem mondani ! előre is nagyon szépen köszönöm üdv mindenkinek sziasztok.
Nyáron amikor nagyon meleg volt..és egy kicsit toltam neki egyből felugrott 120 fok fölé az olaj...érezhetően vacakabb lett olyankor a váltás is.. Mivel úgy döntöttem ,hogy ezt a vasat velem temetik el...mindent megkap ,hogy ki is bírja azt a hátralevő néhány évet
A termikus stabilitást is megpróbálom majd precízebben megoldani....valahogy...
még egyszer megjegyzem ,hogy ha nagyon meleg akkor vacakabb a váltás...tehát valami nem stimm..és ez a határ nálam a 120 fok...
Én szoktam pályázni...jön a villám és ezerrel le pancsolni valami tóba..
Tény ,hogy sokat molyolok a vason...de hajtom is....és néha nem szelíden..
Nekem az akkucsere olyannak tűnik, mint amikor azt hitték a 19. század elején, hogy a 20. század végén ha sokkal több ember fog élni a Földön, akkor tele lesznek az utak lovakkal. Inkább elektromos autó + azt éltető (folyékony) üzemanyag. De franc se tudja, talán soha nem lesz az egészből semmi, előbb lesz madmax világ.
Meg hát ha tényleg szabványos lenne, akkor otthon tudod tölteni, majd amikor méssz a "benzinkúton" egy autómatika kicseréli a lemerült vagy félig merült akkudat, és tesz bele egy feltöltöttet. Te meg fizeted a töltést. Így gyakorlatilag a kutak szerepe is megmarad, és messze tudsz menni. (jövő talán ez lesz)
Az akkumulátoroknál van a probléma (kapacitás, energiatárolás), de ez az autóktól tökfüggetlenül fejleszthető akárhol.
Nincs még megfelelő technikai fejlettség az elektromos autókhoz, és nincs kiépítettség, töltőhálózat, szervizháttér.
(kevés kőgazdag sznobot leszámítva senki nem vesz ma 10-12millióért kis műanyag doboz elektromos gyöszt)
A magyar bloggerek által indított sörösdoboz-fűtőrendszer működik?
Nem jártam utána, de az index többet cikkezett és videózott róla.
Nagy melegben, városban araszolva én is éreztem, hogy melegszik, de gondolom, néhány japán azért agyalt a hűtésen néhány évig, hogy jó legyen...
Vizes motorról többször hallottam, hogy bekrepált, mint léghűtésesről. De lehet, hogy csak amiatt, mert kevesebb a léghűtéses.
A termikus stabilitást is megpróbálom majd precízebben megoldani....valahogy...