Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gs-450 nem belpiacos
Előtte is belpiacos volt a kis hondám.Én inkább előnyt látok a belpiacba.
Tény hogy azonnal felfigyeltem a te motorodra. Először a szépsége miatt, utána hogy milyen megbízható. Aztán már erre is vadásztam. Volt egy fehér is amit megnéztem ez előtt.
Nem tudom, hogy megmerted e volna venni a 450-est, ha nem ismered az én tapasztalataimat, és ez nem kekeckedésből mondom. Sokan félnek tőle a ritkasága miatt, bár ez a félelem majdnem teljesen alaptalan.
Régen Zsigulit is használtak az autószerelők... biztos hobbiból tartják az ilyeneket, túl sok a szabadidejük :)
Mondjuk ha rá is költenék, még mindig az ír rendszám van a gépen... és az utóbbi hónapokban már kezdtem drukkolni, nehogy megállítson a helyi jard... mindig ugyanott lát, nem tudom hogy tudtam volna kimagyarázni hogy nem itt élek.
Motorszerelő haver újonnan vett egy ER5-t. sokat voltam nála, mindig nézegettem. ráültem, stb. Akkor ETZ 250 volt nekem (van is), és nagyon nagynak, erősnek tűnt. Amikor kérdeztem hogy jó e, az volt a válasz, hogy "szerinted ha nem jó, venne ilyet egy motorszerelő?"
Annyit hozzá, hogy a motornak a váltója 40k km nél szét esett, és 6számjegyű volt a javítási költség. Pedig ő aztán megadta neki ami jár neki. Hűtővel is volt baj, és a féktárcsa neki is cserés lett. Fogyasztásra ő mindig 5L mondott.
Tényleg szubjektív hogy kinek mi tetszik, de vannak tények amiket fölösleges megmagyarázni.
Nekem nagyon tetszett a Gs500 megbízhatósága, olcsó fönntartása.De nem tetszett, tetszik külsőre. Ezért vettem Gs450-t! :) Ennyi!

azért csak hazavitt ...
amúgy meg:"Szép volt fiúk !"
tartalmas élete volt nekijje ! ... volt ?
Ez a 90 000 kilométer annak fényében kiváló eredmény, hogy elég rapszodikus módon tartottad karban a gépet, és nem feltétlen kímélő üzemmódban használtad.

A kormánycsapágyat meg le lehet írni kopóeszköznek, ha nem olyan utakon van használva a GS, mint amire kitalálták, vagy pl a kelleténél több egy kerekezést, ugratást hajtanak végre vele (bár nálad inkább a nem megfelelő útkörülmények játszanak).

Igazából ha most rádobnál kb 200-at anyagárban a GS-re, megint mehetnél vele gond nélkül majd ennyit. Szóval az olcsón fenntarthatóság igen is valós
Én teljesen normális hangnemben álltam a témához, főleg annak fényében, hogy milyen stílusban rágalmazta előtte fisi kolléga a GS-t. Majd leírta az ER-5 hibáit, és hogy azok nem vészes dolgok.. aztán levont a semmire egy konklúziót, hogy ER-5 a király. Na én ebbe kérdeztem bele.. miért is?

Aztán, hogy ő nem a kérdésre válaszolt, hanem elkezdett személyeskedni az meg nem engem minősít.

A pisilős fiút egyszerű viccnek szántam.. mondjuk nem áll tőlem távol az ilyen a valóságban sem.. (idén haver autóját pisiltük körbe.. kis revans, hogy egy házibulin lehányta anno a GS-em )

Jah, és nem mondtam azt hogy szar az ER-5; viszont amit írt a GS-ről az nem igaz.

A történethez hozzá tartozik hogy GS 500-at és CB 500-at is hajtottam már, ER-5-öt nem. Éppen ezért csak az általuk leírt és megosztott tapasztalatokkal vagyok tisztában, meg amiket te mondtál a típusról. Ami kifejezetten tetszik, hogy 40k kilométernél Fisi tárcsát cserélt a kawáján, mert elkopott
Úgy érzem el kell mondanom valakinek, aki megért... (talán végső) nyugalomra helyeztem a GS-t a múlt héten :(
Hazavittem Nyíregyházára a szüleimhez Pestről, és a 250km autópálya volt az utolsó döfés. Eddig is ette az olajat mostanában, valószínüleg szelepszár szimmeringes vagy hengerfej tömítéses lett. Mielőtt indultam, megnéztem az olajszintet és mire hazaértem, az utolsó kilométereken fel-felvillant az olaj ellenörzőlámpa. A hengerek mögött az indító deklije tiszta olaj és a hengerfej illesztésénél mintha szivárogna is az olaj, bár nehéz így megmondani. Végiggondolva, mit kellene lecserélni most elszomorodtam. Régóta halogattam a nagyobb költségeket és most itt tartok: kerékcsapágyak, kormánycsapágyak, akksi, mindkét féktárcsa, hátsó fékcső, benzinvezetékek, kilométerspirál, hátsó rugó és talán lengéscsillapító is, első telóban olajcsere, olajdekni leeresztőcsavarja beszakadt, kipufogó csavarok közül kettő beszakadt, kipufogó lyukas több helyen, teljes újrafestés is kellene (a váz és a benzintank rozsdázik keményen, az első sárvédő sérült). A kuplung is csúszós volt mostanság, gondolom arra is ráférne egy felújítás. Mivel olaj nélkül hajtottam haza, ezért elképzelhető, hogy hengerfejtömítés és gyűrűzés, stb is lesz a dologból.

Szomorú dolog, de ezt szerintem csak egy ükunoka fogja hajtani, ha egyszer megtalálja a fészerben. Én annyi pénzből inkább veszek egy CG125-öst a pesti közlekedéshez.

Szóval ennyi, egy GS500 ha nagyon eszetlenül hajtják, minden nap esőben járnak vele dolgozni két évig és megjárják vele a járatlan helyeket is, kb. 80-90e km-t bír különösebb ráköltés nélkül. Ha most felújítanám, kapnék még egy százast.
VILÁGBÉKE URAK !

Mint az ovisok a homokozóban ! " Azenyim vödöj
szeeebbb...bibí ! Azén vödöj meg még. bibí...!"
A lényeg : szeretünk játszani és egy kis műbalhé
után közösen körbepisiljük, az akármit...

(legfeljebb az ovónéni elfenekel mindenkit )
Hali!
Hol érdemes kormány magasított venni?
Én sem bírom az ilyen vitákat. Ez olyan, mint h szőke vagy barna?
Aztán mindkettő meglát egy qrva jó feketét és onnantól fekete lesz az Isten.

Kinek a pap, kinek a papné. Aztán, h kinek miért ez és miért az, az már iszonyú szubjektív, a lényeg, h motorozzon és érezze jól magát. Persze vannak objektív dolgok tények, de azt meg sok oldalról lehet magyarázni, mint pl. a politikában.
Irónia ON

Hát rájuk sem bíznám a több 10 M-s autómat, így a videót elnézve csak jobban szétkenik rajta a koszt, meg a nagy karkötőkkel/gyűrűkkel csak összekarcolják a dukkót! :D

Irónia OFF

Ha akarnak, ebben is találhatnak hibát, mondván, "ez nem is ER-5, hékás"! :)
Amúgy meg a tegnapihoz hozzátéve: azokkal értek egyet, hogy mindenki olyan motort vesz, amilyen felé a szíve húz, meg a pénztárcája megenged. Ha az egy szakadt Simó, amit a csóri gimis összekuporgatott pénzén vett és "kicsicsázza", akkor neki az az álommotor.
Ha valakinek a Kawa felé húz a szíve, legyen az ER-5, ER-6, ZZR stb., azt fogja isteníteni.
Nekünk meg marad a GS500, ami úgy érzem, hogy a mostani piacon a "legöszvérebb", megfizethető motor. Aki elfogadja a kompromisszumait, sok gondmentes km-t fog megtenni vele. :)
Csubakka védelmét néztem, mikor a honlapon megakadt a szemem és rákattintottam: http://auto.indavideo.hu/video...

Na ebben találjanak hibát az ER-5-sök.
jahh és én vau vau...amikor talán én buzerálom a legtöbbet
Én már hozzá sem szólok....750vfr..harley után sem tartom visszalépésnek...Imádom ,hogy nem kell vele sokat b...kodni...keveset eszik...és nem drága hozzá a cucc.
Ezt a vasat nem azoknak találták ki akik inkább szerelnek..hanem azoknak akik inkább használják..
Mindenkinek a maga szarja felé hajlik a keze..és kevesen ismerik be azt ,hogy mellényúltak..
Tavasszal majd kipróbálod az enyémet....bár már ott bukott a dolog ,hogy a mostani kormányom is másabb...szélesebb...súlypont is előrébb van.....az áttételről nem is beszélve!
Az enyém a legelső kéthengeres GS500, 89-es Japán. Két személlyel is hibátlanul motorozható, persze az agyatlan előzéseket nem támogatja, alapban 5mp körüli a gyorsulása, azért így felugrik vagy 7-8-ra, szóval megérzi. Én eléggé pörgetem, nem vagyok túl motorbarát és nagyobb motorokkal bandázok, de 5,2 fölé még nem ment a fogyasztás, igaz 4,5 alá sem.
Az ülésemért nem rajongok, bár egyszer felültem Ninja vasára és kategóriákkal kényelmesebb az új ülés, mint az enyém és mintha az egész motor könnyebb lenne, de menet közben nem próbáltam.
Amit az ER5 fórumon írt fisi, hogy a srácok leszarozták a GS-t, meg a MZ után többet vártak az 500-astól, egész egyszerűen nem hiszem el, én sokat MZ-ztem és más világ, 100-ra 5mp az nem kevés, hidd el, durva, csak hamar megszokod, de akkor is nagyon állat a gép.
Amikor a haverok kérdezik milyen, azt szoktam mondani, hogy olyan, mint egy nagyon dagadt Simson és Hulk lett belőle, csak az enyém piros.
Egy biztos, ER5-öt nem vennék, de nem akarom őket bántani, ugyanúgy szeretik, mint mi a Kisfelest, talán még a helyedben a CB-t próbálnám ki, az engem is érdekelne, hogy miben jobb, de megbánni a GS-t, tuti nem fogod és ár/teljesítményben/élményben tuti nyerő!
Mindegy miképpen döntesz, tavasszal örömmel várunk egy gurulásra, sőt az Er5 csapatot megpróbálom majd elcsábítani, mert mindegy mivel mész, két kereked van és motoros vagy, ugyanaz mozgat és ugyanaz a vigyor ül az arcunkon!
Uff.
Valahol kérdezted, hogy hengerenkénti kétszelepes-e?
Igen hengerenkénti kétszelepes, de ennek előnyei is vannak. A szakirodalom szerint alul nyomatékosabb az ilyen motor, és kevesebbet is fogyaszt. Ezt a fórumos tapasztalatok is alátámasztják.
Olvastam az Er5 fórumot, azt gondolom lehettél volna diplomatikusabb, de Te tudod. Szerintem felesleges meggyőzni egy ER5-tulajt, sőt mi több egy egész ER5 klubbot, hogy szar az ER5.
De érdekes adalékként megírom, hogy Fisi kolléga nekem is a bögyömben van: ugyanis az ő fanatikus ER5v.GS500 fórumos ujjongásainak lett az eredménye, hogy végül vettem ER5-öt / hagytam magamat meggyőzni /, amin aztán fél évre rá buktam 150.000Ft-ot. Ezt már egy sörrel nem tudná elrendezni.
Persze ez csak játék a gondolattal, mert nyilván az én felelősségem, hogy vettem ER5-t, és aztán nem jött be.
Tényleg csak én tehetek róla, de valami miatt, az ER5-ről meg a 150.000Ft-os bebukásról kisérteties módon mindig eszembe jut Fisi kolléga.
De ettől én még azért leülnék vele sörözni, ha nagy levegőt is vennék előtte.
Ennyi a sztori!
teljesen igazad van!
Fisi az első hozzászólásban valóban egy kicsit nyersen fogalmazott a GS-ről , ez leginkább azért van, mert sok olyan GS tulajjal találkozott, aki lefikázta az ER-t anélkül, hogy egyáltalán ráült volna, és kicsit előítéletes.
Ez a része a dolognak nehezen kikerülhető, mert GS-ből adott évjáratban is 10-szer annyi van.
A többi fikázódás inkább Dipshit kekeckedésére érkezett.
Alapszabály, hogy nem fikázzuk egymás motorját!
Az a kép csúnya volt, nem volt szép szvsz.!
A motor egy szerelem, ami érzelem és az érzelmekkel nem lehet észérvekkel vitatkozni, ne menjünk le kutyába please!
Ők ugyanúgy szeretik az ER5-öket, mint mi a Kisfeleseket / GS450-eket, szóval szerintem itt a Csubakka védelem az érvényes, ennek nincs semmi értelme!

Csubakka védelem
Még mindíg SV...............esetleg ER6.
Na én mára lépek, majd holnap folytatom