Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csoportos túrán sose legyél utolsó.Mindíg a vezető után menj.
én utálok sietni (kocsival is)
motoron meg főleg a feeling miatt sem hajtok
Lehet 120 is?
aki siet, az nagyot tud esni....
110zel kell menni, éppen ezért.. vagy kicsit többel
nem kényes darabok, csak em arra valók,
hogy farokhosszabbításként 200 -zal kínozzák .
csak az a fránya twin-vibráció ne pont 90-100km/h-nál lenne (5000 fordulat 6-ikba)
A motorozás az soha sem unalmas, csak ne legyen végtelen egyenes az út, úgyhogy ettől nem félek
Nekem mondod? 11 olajcserém volt eddig asszem, tulajdonképpen hiba nélkül
Senki sem mondta hogy nem tartósak....................ebben azért bizonyított a gs.Csak ez bár birja a magsabb sebességet nem a tipikus kímélő üzemmódja.................és hogy nem esett szét azonnal az csak a túlélőképességét dícséri.
A beszarás jelző, ha villog, az jó, de nagy árat fizetsz, mert amikor nem villog unalmasnak fogod találni a motorozást. Az a motor jó, amelyik mindenhol meggyőzően tol. Szerintem.
Csak arra céloztam, hogy ő is egy öreg, ki tudja mennyit futott gépbe csavart bele 80ezret hiba nélkül, tehát elég sokat elmennek ezek a vasak, nem túl kényes darabok.
persze, mert randomway kolléga 2kilóval járt kelt a sivatagban.

El lehet járni olajhiánnyal is, ha arra akarsz célozni. Persze nem kell akkor szétforgatni a gépet
de nem is ótópályán nyomja 200-zal ,
ahogy a videóit nézem .
Ha murvára tévedsz.
2 kilóval?
És ez az ipse szerintem nem először csinálta.
Bár egy ideig birja de az elején elég bágyadt volt az alapjárata.
Valamikor 92 környékén ott volt.................tudom mert a Munkácsy-Zombor sarkán balra csesztek meg trabival 40-50-el majd kétkeréken kisívben fordulás miatt vizsgán.
Azért annyira nem döglenek könnyen ezek a motorok, ezt mi sem bizonyítja jobban randomway gs-énél...
..és a beszarás jelző mikor villog akkor?
A sietés és a lineátis teljesítményleadás nem zárja ki egymást.
Jóljön az a kanyarban.
én úgy tudtam, hogy Gödöllő nemrég kapta meg a vizsgáztatási jogot. előtte nem lehetett forgalomba vizsgázni, ezért nem is itt gyakoroltak.
Nekem a sérült lámpán biztos, hogy van, ha a motor közelébe jutok végre, akkor levarázsolom róla.
Egyszer valószínűleg nekem is lesz olyan korszakom,majd ideér, nem siettetem. Addig is olyat fogok keresni ami lehetőleg nem sornégy (mondjuk az 1.1 gixi kivétel.. bár kicsit aggaszt hogy óvatosan is megeszik 7 litert )
Viszont azokat ismerem.
Bassz...............visszavitték Gödöllőre.
Kocsit ott raktam le.
Motorral irány vácra.
Nem kopik a gumi közepe