Senki sem mondta hogy nem tartósak....................ebben azért bizonyított a gs.Csak ez bár birja a magsabb sebességet nem a tipikus kímélő üzemmódja.................és hogy nem esett szét azonnal az csak a túlélőképességét dícséri.
A beszarás jelző, ha villog, az jó, de nagy árat fizetsz, mert amikor nem villog unalmasnak fogod találni a motorozást. Az a motor jó, amelyik mindenhol meggyőzően tol. Szerintem.
Csak arra céloztam, hogy ő is egy öreg, ki tudja mennyit futott gépbe csavart bele 80ezret hiba nélkül, tehát elég sokat elmennek ezek a vasak, nem túl kényes darabok.
Valamikor 92 környékén ott volt.................tudom mert a Munkácsy-Zombor sarkán balra csesztek meg trabival 40-50-el majd kétkeréken kisívben fordulás miatt vizsgán.
Egyszer valószínűleg nekem is lesz olyan korszakom,majd ideér, nem siettetem. Addig is olyat fogok keresni ami lehetőleg nem sornégy (mondjuk az 1.1 gixi kivétel.. bár kicsit aggaszt hogy óvatosan is megeszik 7 litert )
motoron meg főleg a feeling miatt sem hajtok
hogy farokhosszabbításként 200 -zal kínozzák .
El lehet járni olajhiánnyal is, ha arra akarsz célozni. Persze nem kell akkor szétforgatni a gépet
ahogy a videóit nézem .
És ez az ipse szerintem nem először csinálta.
Bár egy ideig birja de az elején elég bágyadt volt az alapjárata.
Jóljön az a kanyarban.
Bassz...............visszavitték Gödöllőre.
Kocsit ott raktam le.
Motorral irány vácra.