"Fehérvárott pedig van egy 30-as táblás utca. A legszélen, igazából átkötés a 811-es és a hetes közt, egyenes, meg minden. Ha ott nem mész 50-nel, az ott lakók mind megelőznek, mert nem bírják kivárni, mire a házukhoz érnek." - írod
Nna kérem !... ez azon utca ahol kivételesen betartom a sebességkorlátozást. Ritka sz@r az aszfalt, gyalogosok bringások, kutya és gyereksétáltatók korzóznak az úttesten.
Állítólag sok pénzt is beszedtek már a szervek. A benszülöttek szerintem betartják a limitet ,Ők tudják miért. Ezért én lakott területen nagyjából igazodok a helyiekhez. Itt szoktam kicsit nyújtózkodi unalmamban. ( mostanában fel van túrva az egész környék. meg is volt a:" hoppá elfogyott az aszfalt, murva van! csak éljem túl a q-va ...-át" érzés . )
1fok---- 2xfél óra motorozás 100-130km/h tempóval és nem fázom. Egy 17 éves BMW gore-tex ruha---jól vizsgázott,pedig alá sem öltöztem. A ruha még mindig jó állapotban van pedig majdnem mindennap gyötröm. Ez a 17 éves motoros ruha: lassan rekord.
Az Ak-s vizsgám elég viccesre sikerült.Siófok, nyár minden lámpa bekapcsolva rengeteg bámész túrista,úgyhogy a 40 percből legalább 35-öt dekkoltunk a dugóban.De azt aztán hibátlanul.
jajaja, bocsi, én értettelek akkor félre, a lámpához gurulásnál én a sorok közötti előrejutásra gondoltam.
Amúgy iskolák között nagy a különbség, ahol én tanultam, az nem volt olcsó, de nagyon jók voltak. Tényleg! Ehhez is szerencse kell, hogy az ember olyat fogjon ki.
Figyelembe vettem. Amúgyis én voltam a 0 km-es, együtt maradtunk meg minden. A piros lámpához gurulás tévesztett meg talán? Az azt jelenti, hogy nem mentem tempósan, majd nagy fék, hanem szépen lágyan gurultam oda, mint mostanság :) A végén azért fékeztem, de csak aprót.
De nem ez volt a gond, még csak nem is az oktató üvöltözése, hanem az, amikor kitalálta, a sokadik forgalmi óra után, hogy tanuljak meg egyedül motorozni, ő nem tanít tovább. Sajna az iskolaváltás lassú dolog, így akkor ősszel már nem lett jogsim. Most se jó kihagyni több hónapot, akkor pláne nem volt az, de legalább lett jogsim. Nem igazán értem, mi volt a gondja, olyan dologra hivatkozott (váltás), ami messze a legjobban ment, elég egyszerű dolog, nem nagy ügy belejönni... Lehet, hogy nem tetszett neki, hogy közöltem, hogy nem a váltás miatt megyek úgy, ahogy. Na mindegy, ez már a múlt. Alvarónak viszont nem mondták el, hogy a motort dönteni is lehet, biciklisen nyolcasozott... Iskolák, eh.
Mikor megvettem a gs-t nem sokkal utána én is megküldtem óra szerint 200-al kiváncsiságból, hát elérte ugyan, de nem túl gyorsan. Viszont ezen a motoron tényleg halál közeli érzés. A menetszél rángat össze-vissza, fejed le akar esni, kapaszkodsz a kormányban és imádkozol, h semmi hirtelen fékezés vagy kormánymozdulatot ne kelljen csinálni, mert tuti bukta.
Azért 600f-en nem ilyen az érzés, pillanat alatt 200-on vagy és még szívesen menne, kapaszkodni azért ott is kell és tartani a fejed a plexi mögött, mert ha kinézel akkor bizony van meglepi. Persze mindkettő másra való.
ja, de vedd figyelembe, hogy ilyenkor tanuló vagy, és lehet, hogy olyannal vagy párba, aki 0 km-es. ráadásul az oktatónak látnia is kell, hogy mit csinálsz, és hármatoknak (2 tanuló+1 oktató) együtt is kell maradni (ezért sem mehetsz előre pirosnál)
Oktatásnál nem a dinamikus haladás, hanem a biztonságos és szabályos közlekedés a feladat.
(pl a jobbkezesekbe látványosan be kell nézni, nem elég odasasolni.... de hálás lehet később, mikor jön esetleg valaki, így tutira meglátod.)
aztán, ha megvan a jogsi, úgy méssz, ahogy akarsz, max megbüntet a rendőr, ha nagyon szabálytalan vagy.
A táblákról: engem csak az idegesít, amikor kint felejtenek egy táblát, vagy a kátyúkat 30-as táblákkal kezelik.
Nna kérem !... ez azon utca ahol kivételesen betartom a sebességkorlátozást. Ritka sz@r az aszfalt, gyalogosok bringások, kutya és gyereksétáltatók korzóznak az úttesten.
Állítólag sok pénzt is beszedtek már a szervek. A benszülöttek szerintem betartják a limitet ,Ők tudják miért. Ezért én lakott területen nagyjából igazodok a helyiekhez. Itt szoktam kicsit nyújtózkodi unalmamban. ( mostanában fel van túrva az egész környék. meg is volt a:" hoppá elfogyott az aszfalt, murva van! csak éljem túl a q-va ...-át" érzés . )
Ps.: Rendszeresen mosom és én is tisztálkodom.
Amúgy iskolák között nagy a különbség, ahol én tanultam, az nem volt olcsó, de nagyon jók voltak. Tényleg! Ehhez is szerencse kell, hogy az ember olyat fogjon ki.
De nem ez volt a gond, még csak nem is az oktató üvöltözése, hanem az, amikor kitalálta, a sokadik forgalmi óra után, hogy tanuljak meg egyedül motorozni, ő nem tanít tovább. Sajna az iskolaváltás lassú dolog, így akkor ősszel már nem lett jogsim. Most se jó kihagyni több hónapot, akkor pláne nem volt az, de legalább lett jogsim. Nem igazán értem, mi volt a gondja, olyan dologra hivatkozott (váltás), ami messze a legjobban ment, elég egyszerű dolog, nem nagy ügy belejönni... Lehet, hogy nem tetszett neki, hogy közöltem, hogy nem a váltás miatt megyek úgy, ahogy. Na mindegy, ez már a múlt. Alvarónak viszont nem mondták el, hogy a motort dönteni is lehet, biciklisen nyolcasozott... Iskolák, eh.
a közös barátaink belevittek a jóságba a nyáron (tavasszal ,ősszel)
még élek, és oldalt is kopik néha a gumma .
Örülök hogy életjelt adsz magadról !
Mizu veled , eltűntél mindenhonnan , mintá zsárányúra !
...azaz majdnem mindent...mert bevillant pár dolog amitől undorodom
Azért 600f-en nem ilyen az érzés, pillanat alatt 200-on vagy és még szívesen menne, kapaszkodni azért ott is kell és tartani a fejed a plexi mögött, mert ha kinézel akkor bizony van meglepi. Persze mindkettő másra való.
Oktatásnál nem a dinamikus haladás, hanem a biztonságos és szabályos közlekedés a feladat.
(pl a jobbkezesekbe látványosan be kell nézni, nem elég odasasolni.... de hálás lehet később, mikor jön esetleg valaki, így tutira meglátod.)
aztán, ha megvan a jogsi, úgy méssz, ahogy akarsz, max megbüntet a rendőr, ha nagyon szabálytalan vagy.
A táblákról: engem csak az idegesít, amikor kint felejtenek egy táblát, vagy a kátyúkat 30-as táblákkal kezelik.