...jahh és voltam ma motorozni....háát kell egy muff....ilyen is meg olyan is
...sokat gondolkodtam....odaköltözöm Anyámhoz...és veszek egy babettát
..esetleg kell valakinek a motorom?...babettát beszámítok
Üdv nektek! Engedjétek meg hagy írjak pár sort! Azt hogy "irigyek" vagytok Én írtam ki! Lehet tévedek,ha igy van ennek csak örülök! Azért irtam ki,mert visszaolvastam amit fisi bemásolt, amit Ti is mondtatok az ER-5 ről az iszonyat butaság! Elmondanám az álláspontomat a dolgokról! Mint már írtam Japán motor rossz nem lehet,nem mondta senki hogy a GS rossz,vagy hogy az ER rossz! Öszze lett hasonlítva a két motor,és mindenki a negatívat mondta a másik motorról!(Picit nyersen)Mindkét típusnak megvannak a pozitivumai meg a negativumai ,de könyörgöm ne csipkedjük már egymást ezért! Mint a kisgyerekek! Én teljes mérttékben elfogadom hogy van akinek a GS jobban bejön mint az ER! Embere válogatja! De nehogy már ebből vita legyen! Azt kellene beszélni inkább hogy mikor megyünk együtt motorozni nem? Javítsatok ki ha nem!? Viszont egy valaminek örülök! Hogy a mai gazdasági helyzetben hála Istennek ez a legnagyobb problémánk hogy melyik motor milyen! Remélem nem bántottam senkit,és köszi hogy végigolvastátok!
Azt írják, hogy irigyek vagyunk a Kawájukra. Hát, nem tudom a többiek véleményét, de én tutira nem. Mindenkinek más tetszik. Ha Kawa kellett volna, akkor azt vettem volna. De nekem GS kellett, és szeretem. Legyen irigy a Kawa-forum a mocimra, ami egyre szépül szépen csendben, és tavaszra 99%-ban gyári állapotú lesz. Bíbibíííííííííííííí
A hondások biztos jót fognak nevetni.. ha átolvasol a cb topicba, az tisztára rendes és korrekt emberek gyülekezete.. és lám-lám képsek objekítven beszélni a technikáról
Na igen. A kawások arra hivatkoznak, ha valami kritikát kapnak, hogy irigyek vagyunk, mert a kawa technikailag mennyivel fejlettebb.
2011 van. Sorolnám: 2011-ben hol tart a többi motor? Szívató, karburátor, dobfék, elöl szimpla tárcsa, 2 henger sorosban, 500 ccm-ből kevesebb, mint 50 lóerő? Ugyan, hagyjuk már. Ma, amikor az elektromos gáz, esőérzékelő, tempomat, memóriás ülésfűtés, tolatóautomatika, táblafelismerés korát éljük? Amikor a 100 ccm-rel nagyobb motorok már 100 lóerő felett járnak? Itt kellene irigykednem a vízhűtésre? MIIIIIIII?
Ja és mielőtt az onnan átjárók megsértődnének, nem rajtuk röhögök, hanem az egész szánalmas és nevetséges vitán és pont ezért nem is megyek ebbe bele jobban, majd ha fisi ráugrik Dipshitre, akkor leszedjük róla, azt kapnak mindketten egy Hondás kulcstartót karira!
Egyébként egy korrekt bunyó mindig jobb, mint ez a baszakodás a fórumon, szóval egyre inkább össze akarom hozni azt a GS / ER5 motorozást nyárra, kérdés, hogy hívjunk-e Hondásokat is röhögni?
Az SV 650-hez hasonló karakterű, előnyei: olcsóbb, egy picit erősebb (vagy 3-5 ló, de apu erről órákig dicsekszik), és jobb a futóműve. Hátrányai: alkatrészek minősége: érezhetően nem japán, de szerencsére a kínaitól is fényévekre van. A váltó durvább, mint a GS-é, de én még szinte csak GS-t vezettem, és állítólag ennek tényleg mese a váltója.
A hátsó féktárcsa (nem betét, tényleg a tárcsa) néhány ezer km után rojtosra kopott, az új gyári szintén, nincs meg a megfelelő anyagminőség. Ősszel a feszültségszabályzó ment tönkre, de több, mint 40000 km után ez - szerelő szerint - nem gáz.
Apróbb hibák: pl az a kapcsoló pusztult meg, amelyik figyeli, hogy ha lent van az oldalsztender, ne tudj elindulni.
Fogyasztása: 4,5-6 liter (90-150-es tempó, országúton. Apu nem használja városban, és fogyasztásra kevesebbet, sebességre többet mond, de ennyi reális. )
Nagyobb meghibásodása nem volt. Ez 2007-es, ha jól emlékszem, annak nézz utána, hogy melyik évjáratnak volt gyári hibás valamilye, ami miatt azt hiszem, a szelepek szakadtak le, vagy valami ilyesmi. Szóval talán a 2005-2006-osaknak volt valami komolyabb gyártási bajuk.
Összegezve, az árát bőven megéri, nem sűrűn hibásodott meg, de sajnos az alkatrész ellátottság elég gyér. Japán cucc nem mindig jó hozzá. Ha tudod, hogy egy SV mennyit tud, és figyelembe veszed, hogy ez egy kicsit elnagyoltabb, akkor nem fogsz csalódni.
Majd írj még légyszi a Husángról, hogy vált be nektek, mik voltak a bajai és mennyiért, mert nem zártam ki a lehetőséget, hogy egyszer olyat veszek én is.
(persze csakis használtat)
A saját apám kerget az őrületbe, hogy az ő 650-es hyosungja mekkora ász. Persze erősebb, mint a Feles, de apu sem vezetett mást az MZ után, fingja nincs arról, hogy a többi motor mit tud.
Hogy a V2 az isten, mert milyen jól lerázza az izmokat. Mondom, apu, ha egyszer elmennél 2 hétre, napi többszáz km-eket megtéve, a 3. nap az árokba löknéd és felgyújtanád, olyan kényelmetlen lenne. Ó, 140-nél kisimul. ÉS TE HOL AKARSZ 140-nel MENNI? ALPOK? TÁTRA? Szeged-Cegléd. Pffff.
Meg akart fojtani, amikor azt mertem mondani, hogy túramotornak valami finom 4 hengerest választanék.
Beleolvastam az ER-5 fórumba, és ott is elég sok helyen lett a GS ipari hulladéknak, a GS tulajok pedig elfogult dilettánsnak titulálva (néhol durvábban fogalmazva...). Én sem várok sem bocsánatkérést, sem megértést, sem toleranciát, sem semmit.
Hidd el, elég alkalommal hallottam már megjegyzéseket a motoromra, ha kíváncsiak voltak a véleményemre, megvédtem a Kisfelest, ha nem, hát rájuk hagytam.
Sajnos túl sok az olyan motoros, aki csak és kizárólag a saját motorját tartja motornak, minden mást alsóbbrendűnek tart, azzal együtt akár, hogy talán sosem vezetett egyet sem. Talán semmilyen másikat sem. És még azt az egyet is csak ritkán.
Kicsilány!
Szégyen és gyalázat ,hogy mi milyen vackot választottunk....3 pacival kevesebb az 50 kehessel ellentétben....és a rohadék lovaink kevesebb kajával érik be.....smucigok is vagyunk
Én még emlékszem amikor a Depeche Mode rajongók verekedtek a Duran Duran rajongókkal...de hát napjainkban a foci sem szól másról...mondjuk a bundák miatt télen nem is fáznak..
Lehet ,hogy a hűvösön nem fűtenek!
Vica -verza..mindkettőnek van gyengéje és erőssége.....de én maradnék ennyiben (kép)
tisztelt fisi !
A Barátaid és a Fórumtársaid jobban kezelték a dolgot .
A kis f...-t k...-t stb. betolakodót elküldték melegebb éghajlatra és
Téged is megkértek hagy az egészet a francba. Te odaát
megragadsz minden alkalmat egy oldalvágásra.
Lépjünk már tovább !
én a továbbiakban ehhez tartom magam
üdv !
Attól függ mekkora az összetartás- mivel sok ember igen jó barátom ott, akikkel lehet havi jelleggel is találkozom, pedig nem a szomszédban, igaz nem is a világ végén laknak, igen is nehezen lépek túl rajta!
Minimum elvárható lett volna a nem mondom milyen barátotoktól- hogy a Többieket nyilvánosan megkövesse, nem csak én akadtam ki ezen!
Megint nem vitázom- főleg hogy tisztelem a szebbik nemet, de ugye mielőtt védelmedbe veszed a kollégádat azt is figyelembe veszed, hogy ha valaki tőlünk átjönne- ide rajzolná pl. a motorotokat lehugyozó emberkét- utána pedig Téged és a Barátaidat meg nem értett hülyék társaságának nevezne- utána pedig annyira nincs bőr a képén, hogy ha tőlem nem is ( nem is kérném) de a többiektől elnézést kérjen- akkor ugye te is teljesen őt védenéd, mint ahogy most is- és nem a Barátaidnak adnál igazat?
...sokat gondolkodtam....odaköltözöm Anyámhoz...és veszek egy babettát
..esetleg kell valakinek a motorom?...babettát beszámítok