Tudom, de úgy látszik ez az ára, ha nem akarsz röghöz kötött maradni. Persze azért jó "rög" a GS500, továbbra is azt mondom, de van jobb is nála. Ez van.
Még én sem vagyok biztos benne,de lehet, hogy az enyém eladó lesz, persze szigorúan áron alul. Erről már legendák szólnak, mert minden motoromat így adtam el, de el is vitték másnapra. :).
Lényeg: 2006 05. havi fojtatlan 48Le fekete, 21.000 km garantáltan, itt a fórumon is utána olvasható minden róla a fórumon. / 670.000FT ért vettem és 500.000 -ért adom. Eközben költöttem rá 90.000Ft-ot, új első- hátsó fékbetét, új első gumi, friss olajcsere, légszűrő, komoly csomagtartó, első-hátsó teleszkóp felfejlesztése, szebb tükrök.
Most ezt feldobtam, de még én magam sem tudom, hogy mit akarjak.
Köszi a képeket! Persze sikerült kivennem ahogy mondtad. Nem vészes ha tudja az ember hogy hova kell nyúlni. Tavasszal remélem jól rakom vissza és nem ég le semmi..
Olvasgattam a hozzászólásokat az első futúművel kapcsolatban. Majd találtam egy cikket a motorrevűben, hogy mit hogy kell álítani a futúművön és milyen lessz.Mivel nekem lehet állítani az elsőtelót is. Sikerült azt eljét keményebre állítanom. Ma mentem egy probakört, nagyon más lett a motor lényegesen stabilabnak érzem, pedig 1 Cm feszítettem az elején csak, de sokkal jobb lett.
Köszi a választ ! Igen forgalmiban 20Kw van, de elméletileg nem fojtott. Mivel egy GS-en sem ültem még így kiérezni nem tudom. Én barkácsolni meg átalakítgatni már nem akarok (belefáradtam), viszont, hogy kevesebbet kell érte fizetni az persze előny. Amúgy sem egy rakéta a gép, de amit tud az jó lenne ha kijönne belőle :D .
basszus 4000 ft-ért.... tavaly én a Lidlibe vettem 9000 körül, és ugyan így néz ki kb, ráadásul az autóra nem is jó, csak ha valami kis aksi van bent vagy mit írt
Nagyon egyszerű, kérdezd meg a gazdáját.
A fojtott az nem hátrány, hanem előny a GS-nél. Többféle fojtás létezik és ki is lehet őket iktatni. Van amelyiknél a karbi van megfúrva, de van olyan, hogy a légszűrőben van egy plusz cső, ami csökkenti az átáramló levegő mennyiségét. Ezek megszüntethetők, viszont a forgalmiban 25 KW szerepel, és az a biztosításnál és teljesítményadónál nem mindegy!
Egyébként kevés olyan modell van, ami gyárilag fojtott, de meghagyták volna ebben az állapotában, úgyhogy szerintem ettől ne tarts!
A fojtás a karbiban levő szerkentyű megfúrásából áll. (Elméletileg házilag is visszaalakítható, illetve lehet rendelni a NET-en is hozzá alkatrészt, ami nem fúrt.)
A motoron szerintem nincs semmi tábla erről, viszont ha a forgalmiban 35 kW van, akkor tutira nem fojtott.
Viszont sokan trükköznek, hogy Akorl-al is lehessen vezetni, így a forgalmiban ha kisebb teljesítmény van, még nem biztos, hogy a valóságban is fojtva van. Így ebben az esetben biztosat szerintem csak fékpad, vagy karbi szétszedés tud mondani, vagy olyan, aki vezetett mindkettőt, és kiérzi a különbséget.
Lényeg: 2006 05. havi fojtatlan 48Le fekete, 21.000 km garantáltan, itt a fórumon is utána olvasható minden róla a fórumon. / 670.000FT ért vettem és 500.000 -ért adom. Eközben költöttem rá 90.000Ft-ot, új első- hátsó fékbetét, új első gumi, friss olajcsere, légszűrő, komoly csomagtartó, első-hátsó teleszkóp felfejlesztése, szebb tükrök.
Most ezt feldobtam, de még én magam sem tudom, hogy mit akarjak.
http://sm-ft-2.jspcdn.com/1108...
http://sm-ft-2.jspcdn.com/1108...
Hátul 4.0-18-as gumim van, és volt mindig is. Perpill BT45. Elöl pedig 90/90-es a megfelelő méret
Külön motorfunkció, csepptöltés, kijelzi az aktuális feszültségét az aksinak stb.
Nem pénz érte.
A fojtott az nem hátrány, hanem előny a GS-nél. Többféle fojtás létezik és ki is lehet őket iktatni. Van amelyiknél a karbi van megfúrva, de van olyan, hogy a légszűrőben van egy plusz cső, ami csökkenti az átáramló levegő mennyiségét. Ezek megszüntethetők, viszont a forgalmiban 25 KW szerepel, és az a biztosításnál és teljesítményadónál nem mindegy!
Egyébként kevés olyan modell van, ami gyárilag fojtott, de meghagyták volna ebben az állapotában, úgyhogy szerintem ettől ne tarts!
Ha lesz épkézláb trx 850 ha eladtam a GS-t, akkor sanszos, hogy megvan az utód
A motoron szerintem nincs semmi tábla erről, viszont ha a forgalmiban 35 kW van, akkor tutira nem fojtott.
Viszont sokan trükköznek, hogy Akorl-al is lehessen vezetni, így a forgalmiban ha kisebb teljesítmény van, még nem biztos, hogy a valóságban is fojtva van. Így ebben az esetben biztosat szerintem csak fékpad, vagy karbi szétszedés tud mondani, vagy olyan, aki vezetett mindkettőt, és kiérzi a különbséget.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs450s_._gs500-5
056580
Utódot már kinézted?