Erre írtam, hogy pl. Dobogókőre vagy Lepencére menet nem merném így döntögetni, mert érzem, hogy csúszik alattam a motor. Lehet, hogy a gumi már nincs a topon, meg ugye a két aszfalt minősége köszönőviszonyban sincs egymással.
Közúton inkább beleszámolom a szar útminőséget, váratlan akadályt, a szembesávból átjövőket és lassabban megyek, mintsem egy bukással több legyen. Közútra jó a lassabb tempó is, ha kanyarvadászni akarok, akkor irány a pálya. (Vagy majd még letekerek pár 1000 km-t és máshogy látom a dolgokat. )
Arra azért vigyázz, hogy ami tiszta aszfalton sima ügy, az az utcán lazán lehet csúszkálós. Am az ív a pályán is ív, meg a közúton is, ha a helyes ív megvan, akkor a többi jön magától
A tegnapi "kakucskálás" meghozta az ihletet. :) Mondta a haver, hogy eddig amit látott motorozni, a Kakucson volt a legjobb. Itt szépen vettem az íveket, be is mertem dönteni; közúton nem merem feszegetni a határokat.
Keresgetem már pár órája azt a linket, amit valamelyikőtök osztott meg arról, hogy milyenek a különböző kanyarvételi technikák. Motort lenyomós, kiülős, stb. Képekkel is illusztrálták. Valaki tudja hol találom? Már elfogyott a lelkesedés, hogy keresgéljek. Köszi!
Nem tudja valaki véletlenül, milyen méretű kormánycsapágy kell a GS-hez? Gyanítom sokkal olcsóbb csapágyboltban megvenni, mint kimondottan motoros boltban....
Elég gyanús, hogy ez: http://www.biker-world.hu/egyt....
Csapágyboltban kicsit több mint ennek a fele, de porvédő nélkül.
Közúton inkább beleszámolom a szar útminőséget, váratlan akadályt, a szembesávból átjövőket és lassabban megyek, mintsem egy bukással több legyen. Közútra jó a lassabb tempó is, ha kanyarvadászni akarok, akkor irány a pálya. (Vagy majd még letekerek pár 1000 km-t és máshogy látom a dolgokat.
Viszont egy olajfok jó lenne, de csak miért ne :D