Az eddig lehet az alábbiak miatt:
1., tölteni kéne az akkura
2., még a nyári 20w50-es olaj van benne
Én hidegben mindig úgy indultam hogy:
a., a csap oldal állásban (szabadonfolyó)....ha elindult, akkor szívató rá, miközben a csapot ON állásba tekertem
b., ha elérte a 3500-at, akkor szívató félig visszatol
c., mikor itt is 3000 környékén jár akkor szívató lezár....
Melegedés ügyben pedig amit Zoli írt utánad....
Én ülésfütést csináltam, illetve van egy fűthető pulcsim és egy fűthető hernyóm....
Annyi az egész, hogy a motorba való csatalkozás:
ÜLÉSFŰTÉSNÉL!
- pl a lámpa vezetékére köss rá, nehogy elfelejtsd kikapcsolni!
- PLUSZ egy biztosítékot is tegyél rá, nehogy bármi történjen!
Pulcsinál, hernyónál:
- szivargyújtó aljazat.....
Ha valaki nem tudja hogy kell szivargyújtót kihozni a gépre pár százból: (mert lehet kapni készen is 4-5000-ért...) http://www.akmt.hu/sufnituning...
Nekem van egy BMW gore tex motoros ruhám 52-es méretű. kb. 180-185 cm magas 80-105 kg súlyú emberre jó.Kantáros,tehát nem kell hozzá vesevédő sem.Ősztől tavaszig használható,nem kivehető béléses,inkább a hidegebb időkre.Vadonatúj egyszer volt rajtam Budapest-Nagykovácsi útvonalon.28000Ft-ért eladó./Le se merem írni,hogy én mennyiért vettem./
Az enyémben ez van, teszi a dolgát, különösebb gondom nincs vele. Más olajjal sajnos nincs összehasonlítási alapom, mert az idei az első szezon. Itt a fórumon sokan nem preferálják, inkább a Motult, Repsolt ajánlják. Jövőre én is Motullal indítok, majd kíváncsi leszek a különbségre. (Ha van egyáltalán.)
Még ettől cefetebb időben tanultam vezetni (október, hideg, eső), szóval én óvatosan megyek, eddig tapadási probléma nem volt.
A vadászbolt is jó ötlet, lehet, hogy benézek oda is, ha találok a környéken.
hali!nagyon nem terveztem de másfelé ugyse lehet menni.a meg állást majd meg beszéljük személyesen. az,hogy megfordul a terv szerintem jo az időjárás miatt.azért köszönöm
A hidegindítás hagyján, nekem a tapadással vannak gondjaim így 9 fok alatt. (nálunk már annyi van reggelente.) Kíváncsi lett a hátsó gumi, mindig jönne előre, hogy miért álltunk meg.
Nagyon jó meleg cuccokat (pulóver, zokni, jégeralsó) lehet kapni még horgász-vadász boltokban, az árakat nem tudom, de egy szétnézést megér. Én a kínaiban vettem 5 ujjas, de ujjvég nélküli sztreccskesztyűt a bőrkesztyű alá.
Csinálj egyet autóülésfűtésből..............AKMT-s oldal vagy Blue oldala már meg nem mondom melyiken láttam.Mittomén 4 rugóból megvan ha a pulcsit is veszed.
Én csináltam de a delejjel gond van át kell kötni mert kétfokozatú volt a fűtés így a jobb oldalam melegedik a balos meg megfagy.
De lassan megoldom.
Igen, gáz nélkül, teljesen kihúzott szívatóval indítom. Pontosan mit is kéne beállítani? Az XL-es cordura naci lehet, hogy jó lenne rám. Írok e-mailt, aztán ott tudunk egyeztetni.
Na igen, egy jó cordurás gatyót akarok nézni. A Bázismotornál levő Cycle Spirit nadrágokat ajánlották. Mondjuk azokból is van 20-60e-ig minden. Egy 20-asnál többet nem szánnék rá.
Rövidtávokon, 100 alatti tempónál sztem 5-8 fokig egész tűrhető. De nem farmer alá szoktam venni, hanem a cordura nadrág alá. Cordura gatya téli béléssel jégeralsóval megtámogatva -10 fokig jó
Valóban, még a nyári 20W-50-es olaj van benne, lehet, hogy ezért (is) forog nehezebben a főtengely. Akkut majd megmérem, mennyi delej van benne.
1., tölteni kéne az akkura
2., még a nyári 20w50-es olaj van benne
Én hidegben mindig úgy indultam hogy:
a., a csap oldal állásban (szabadonfolyó)....ha elindult, akkor szívató rá, miközben a csapot ON állásba tekertem
b., ha elérte a 3500-at, akkor szívató félig visszatol
c., mikor itt is 3000 környékén jár akkor szívató lezár....
Melegedés ügyben pedig amit Zoli írt utánad....
Én ülésfütést csináltam, illetve van egy fűthető pulcsim és egy fűthető hernyóm....
Eljárás:
1., veszel sima egyszerű ülésfűtést (pl. Homasita , vagy net áruház)
http://metroman.addel.hu/detai...
Ez 1930ft
2., Szétszeded óvatosan!, kiveszed a fűtőszálat (általában sárga)
3., A motorod ülését leveszed, kiszeded a szegecseket oldalt és hátul.....és az egész felső részt előre hajtod.
4., a kívánt ívben rárakod a fűtőszálat.....Én még a kapcsolót is az ülésbe építettem be....így nem látszik, de "kéznél van".
BIZTOSÍTÉK KÖTELEZŐ!
Kellemes meleget nyújt a sejhajnak, és a zacsinak:-)))
ÉS a lényeg! Bármikor kivehető 10 perc alatt....vagyis a motort nem károsítod!
Ugyan ez az eljárás a gerincprotinál is (hernyó)
Itt vannak a képek, leírások:
Ülésfűtés:
http://www.akmt.hu/sufnituning...
Pul
csi:
http://www.akmt.hu/sufnituning...
Annyi az egész, hogy a motorba való csatalkozás:
ÜLÉSFŰTÉSNÉL!
- pl a lámpa vezetékére köss rá, nehogy elfelejtsd kikapcsolni!
- PLUSZ egy biztosítékot is tegyél rá, nehogy bármi történjen!
Pulcsinál, hernyónál:
- szivargyújtó aljazat.....
Ha valaki nem tudja hogy kell szivargyújtót kihozni a gépre pár százból: (mert lehet kapni készen is 4-5000-ért...)
http://www.akmt.hu/sufnituning...
igaz ez 15W50 a Castrol emg 20W50, de elég ez is
motul drága, bár biztosan a legjobb
Castrol GP 20W-50
Láttam ilyenből eltolt ágyas verziót is..
A vadászbolt is jó ötlet, lehet, hogy benézek oda is, ha találok a környéken.
Lenne egy kérdésem, a GS-be be van építve hogy leszabályozzon a piros fordulatszám tartomány előtt vagy a piros részben?
előre is köszi.
Nagyon jó meleg cuccokat (pulóver, zokni, jégeralsó) lehet kapni még horgász-vadász boltokban, az árakat nem tudom, de egy szétnézést megér. Én a kínaiban vettem 5 ujjas, de ujjvég nélküli sztreccskesztyűt a bőrkesztyű alá.
Én csináltam de a delejjel gond van át kell kötni mert kétfokozatú volt a fűtés így a jobb oldalam melegedik a balos meg megfagy.
De lassan megoldom.
...cicanaci!