A hátsó doboz nekem sem tetszik, ezért akarok majd a Jézuskától kérni nyeregtáskát (textilt), így ha a hátizsák nem elég, azt fel lehet tenni, ha meg nem kell, le lehet venni, szerelni nem kell...csudajó
Sziasztok
Múltkor kifúrtam a gyári dob végén a szűkítőt körben, és azóta mintha gyengébb lenne, meg nincs annyira alapjárat. Az a baj hogy a benzincsapon a tartalék is eldugult, és lehet hogy kezd eldugulni az egész, és azért nem húz úgy meg kisebb az alapjárat. Majd leveszem a tankot és kitisztítom, de idegesít hogy esetleg a kifúrással csesztem ki vele. Szerintetek?
Gyönyörű a motorja, az enyém is ez a szín, de sajnos a tanktáska, az oldaltáskák, és én is már nyomot hagytunk rajta. Azért lenne praktikusabb egy hátsó doboz, hogy ne a gumipókkal gyötörjem az oldalidomot, amikor a bevásárlás után felteszem a teli sporttáskát, dehát dobozzal meg annyira nem tetszik. Mindegy, nem megy kiállításra.
Semmit nem zsibbad picit elöréb kell dölnöm és ennyi tehát nem terhelem a kezem és laza marad.A másik amit mondtam a kamion féle elmenés melletem annyira nem befolyásol.Most még vissza teszem a te féle kománysúlyodat aztán meglátjuk.De igy jó.Bocsi de telorol irok.
Köszönöm! (de még elég korai az öröm, remélem, nem lesz baj.) (CUBE - a troll - biztosan írná, hogy csak azért jött össze ilyen hamar, mert egy BMW-s az apja )
szerintem frankó. én is rendeltem eredeti kormányvégsúlyt, mert most egy sokkal kisebb és kék színű van, ami persze nem olyan kék, mint a karosszéria. Csak még nem jött meg a rendelés, de nekem is az eredeti tetszik....
Szerintem igy elég érdelessen nézki ezekkel a kormánysúlyokkal nem?Pedig ma mentem 15km eddig és nem rossz teljeswn más a vezetési stilus.Velemény?Ez az eredeti kormánysuly.
...de hát mi volt amin ki lehet akadni?
..hmm.. soha nem fogom megtudni..
Szerintem csak akkor nem rágott volna be..ha a sirámot olvasva...fejvesztve rohanok és veszek neki tárcsát..
Visszavonom a petét, rendes vagy, hogy segítesz neki, szerencsétlen beszopta, én ki lennék akadva :D
Egyébként nem is tudtam, hogy lehet préselni...hmmm... remélem, nekem soha nem kell.
A Joób szervizben már segítettek tárcsa problémán..de mondta a srác ,hogy a kopás minimumig ne használjuk.
Tárcsa le..esztergályoshoz el..aki precízen megméri az ütés mértékét...
osztás-szorzás..és vagy felszab..vagy prés..
Anno Ő készített egyedi tárcsákat...és a töredéke a gyárinak...minőségre pedig jó!
Száraz László 1149 Budapest Várna u. 4.
Budapest
383-2455, 06-29/412-133 Tel/Fax: 221-2469
Bp.-n, de ott ahol felnit javítanak szoktak tárcsát is görgőzni, de legutolsó esetben gépműhely és ott barbárkodva, de végülis jól meg tudják oldani....ezek párezres tételek...
Múltkor kifúrtam a gyári dob végén a szűkítőt körben, és azóta mintha gyengébb lenne, meg nincs annyira alapjárat. Az a baj hogy a benzincsapon a tartalék is eldugult, és lehet hogy kezd eldugulni az egész, és azért nem húz úgy meg kisebb az alapjárat. Majd leveszem a tankot és kitisztítom, de idegesít hogy esetleg a kifúrással csesztem ki vele. Szerintetek?
Hát vigyáznom is fogok, főleg a gödrökkel.
(a "csíkokhoz" ! )
(megvolt a két csík... )
..hmm.. soha nem fogom megtudni..
Szerintem csak akkor nem rágott volna be..ha a sirámot olvasva...fejvesztve rohanok és veszek neki tárcsát..
vannak"régiek" is
sőt ex GS- esek is megtisztelnek
Egyébként nem is tudtam, hogy lehet préselni...hmmm... remélem, nekem soha nem kell.
(Trollkodtam, bocsi, de mindketten hülyék voltatok, most szídjatok majd engem :D)
Tárcsa le..esztergályoshoz el..aki precízen megméri az ütés mértékét...
osztás-szorzás..és vagy felszab..vagy prés..
Anno Ő készített egyedi tárcsákat...és a töredéke a gyárinak...minőségre pedig jó!
Száraz László 1149 Budapest Várna u. 4.
Budapest
383-2455, 06-29/412-133 Tel/Fax: 221-2469