10W40, ezt írják neki, ha 20-ast kap, az túl vastag, rosszabb lesz a kenése, de halkabb, ezért sokan azt hiszik jó, de hosszú távon kiderül sajna.
Már én sem hiszek a castrolban, legközelebb váltok.
A PRI állás nem a tartalék!
A RES a tartalék.
A motorkerékpár automata, membrános üzemanyagcsappal rendelkezik. Három állása van: ON, RES, PRI.
ON állás
Az üzemanyagcsap normális állása. Ebben az állásban nem folyik üzemanyag a porlasztóba, csak akkor, ha jár a motor, illetve indítás közben.
RES állás
Ha az üzemanyagtartályban az üzemanyag szintje túl alacsony, forgassa a csapot "RES" állásba, így a tartalék üzemanyag mennyiség felhasználható. Ebben az állásban nem folyik üzemanyag a porlasztóba, csak akkor, ha jár a motor, illetve indítás közben.
A tartalék üzemanyag mennyisége 4,3 l.
PRI állás
A porlasztóból kifogyhat az üzemanyag hosszú tárolás után, vagy, ha atartály kiürül. Ebben az esetben a csapot "PRI" állásba kell forgatni. Ilyenkor üzemanyag folyik a porlasztóba függetlenül attól, hogy jár-e a motor vagy sem. A motor beindulása után feltétlenül állítsa vissza a csapot ON, illetve szükség szerint RES helyzetbe.
FIGYELMEZTETÉS
A csapot PRI állásban hagyva a porlasztó túlcsordulhat, ezáltal üzemanyag folyhat a motorba. Ez súlyos szerkezeti károkat okozhat a motor beindításakor.
Köszi az Infot! De igen. PRI állásba volt hagyva. Levettem a tankot, és elzártam a tank alatt a benzint. Majd holnap vissza állítom, remélem megszűnik, és tényleg csak a PRI állás miatt volt. De azt nem értem, hogy ha PRI állásba hagyom, akkor miért fordulhat ilyen elő, hogy 1-2 deci benya elfolyik itt... Te tudod a választ erre?
Nem is tudom, hogy ezen kívül van-e másik fekete GS a fórumon?
http://www.autoteka2000.hu/ind...
http://www.formula3000.hu/shop...
Már én sem hiszek a castrolban, legközelebb váltok.
A RES a tartalék.
A motorkerékpár automata, membrános üzemanyagcsappal rendelkezik. Három állása van: ON, RES, PRI.
ON állás
Az üzemanyagcsap normális állása. Ebben az állásban nem folyik üzemanyag a porlasztóba, csak akkor, ha jár a motor, illetve indítás közben.
RES állás
Ha az üzemanyagtartályban az üzemanyag szintje túl alacsony, forgassa a csapot "RES" állásba, így a tartalék üzemanyag mennyiség felhasználható. Ebben az állásban nem folyik üzemanyag a porlasztóba, csak akkor, ha jár a motor, illetve indítás közben.
A tartalék üzemanyag mennyisége 4,3 l.
PRI állás
A porlasztóból kifogyhat az üzemanyag hosszú tárolás után, vagy, ha atartály kiürül. Ebben az esetben a csapot "PRI" állásba kell forgatni. Ilyenkor üzemanyag folyik a porlasztóba függetlenül attól, hogy jár-e a motor vagy sem. A motor beindulása után feltétlenül állítsa vissza a csapot ON, illetve szükség szerint RES helyzetbe.
FIGYELMEZTETÉS
A csapot PRI állásban hagyva a porlasztó túlcsordulhat, ezáltal üzemanyag folyhat a motorba. Ez súlyos szerkezeti károkat okozhat a motor beindításakor.
10W40. Ez való bele.
Olcsóbb olajból a Repsol nyerő, drágábból a Motul.
A castrol szar nekem is azt rakott a szerelő de megbeszéltem vele,hogy nem jó.