Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Készülök.. mondhatjuk úgy is. Be kéne satírozni a képzeletbeli térképemen. Itt van a szomszédban.. ügyesen kanyarogva lenne vagy 900 kilométer.

Nem tudom mikor jutok el oda. Főleg hogy októberben ha összeáll haver új (neki új) kocsija, meg akarjuk mutatni neki a kotori-öblöt.. És mint tudjuk "ugyan; a pénz a legkevesebb"
De ha jól tudom készülsz Pádisra?
Mi a Glavoi réten voltunk, onnan Padis pár km.
Pedig soha nem voltam ott.. de összeraktam. Jó vagyok a képről ismerjük fel hol van kérdésekben.. egyetemen megajánlott 5-öst ért
500-as twinből legöregebb..

Am talán én lennnék a korelnök?
Bingó. Csodavár.
Benned bíztam, hogy kitalálod.
Neked bejönne az odavezető 30 km. Murva....
Üdv!
Én is csak 2 hónapja tolom, de üdvözöllek, széles utat! :D
Kis fiatalka a vasad, az enyém 89-es , de közel nem a legöregebb itt, de nekem bejön a fekete, sok hibamentes kilómétert, bár ez GS-el nem nagy varázslat szerencsére :D
Bihar-hegység?
Üdv.
Ez a cső a légszűrőházból(aljából) jön ki,ha benya folyik rajta akkor az a karbiból jön valószinűleg.Ellenőrizd a benzincsapot hogy nincs-e PRI állásba,ha nincs, lehet rosszul zár a csap.(membrán)
Szivató visszazár rendessen?
Tátra?
Nem. Még az irány is rossz.
Alpok?
Néhány kép a jövevényről:
Hol jártam?
A második kép csak azért, hogy milyen jó meleg volt éjjel a sátorban....
Üdv mindenkinek,először lépek atopikba,bár elég sokat olvasgattam motorvétel előtt.Mostanában vettem egy gs 500 e-t.Úgy gondolom elég jó vétel volt,bár nem fiatal,(1995-ös)de jó állapotban sikerült megőriznie a régi tulajnak.Hiba eddig nem volt,remélem nem is lesz.Mostanában fogok jelentkezni a jogsi -korlátlanításra, azt mondták, kb 30 ropi lesz saját géppel.
Nézz el a legközelebbi Metro-ba!
adamoto.hu
Itt occsóbb!
elméletileg 3 csőnek kellene ott kifigyelni:
- légszűrőház dobozából a kondenzvíz kifolyó (ez van ledugózva, hogy ne arrafelé szívjon levegőt, hanem a szűrőn keresztül)
- akku szellőzője
- tank túlfolyó cső
Vagyis ha benzin, akkor sokat tankoltál, és valahogy a csőbe belefolyt.
Szerintem....
Gondom nekem sincsen vele, de nem is szeretném, hogy majd a rozsda miatt kelljen 200 km-t szállíttatni a mocit, mert beköpte a karbit a rozsda. Inkább megcsináltatom. Az a biztos.
Szerintem az a tank túlfolyója. Ha túl sok benyát tankolsz, és sokáig napon áll a moci akkor itt tud kicsöpögni a felesleg. Javítson ki aki jobban tudja. Párszor nekem is csöpögött itt, oda se neki.
SUZUKI GS500F (2005)
Üdv mindenkinek! Szerintetek mitől csöpöghet a benzin a képen látható helyről? Levettem a tankot, és ahogy néztem a légszűrőház aljából jöhet ki a cső. Előre is köszönöm a segítséget!
Igen, sajnos kell legalább egy szűrőt betenni, de a tank tisztítása is fontos. Vizes homokos kavics volt nekem a legjobb, és rázni rázni.
Majd vízzel kimos és gázolajjal átöblít töbször is.
A régi jawa ,nekem is van nem érzékeny annyira a rozsdára, mivel 2 fúvóka ,egy 115 -ös és egy 55 van csak a karbiban ami nehezen dugul el. Az újabb karbibkban, sok kis bizbasz van amik könyen eldugulnak. Az ETZ-ben és 638-as Jawában is már tisztogatni kell, ha rozsdás a tank, mert azokon modernebb karbi van.
ezt az eresztést egy jó szerelő megcsinálja a régi tömítéssel is, nekem eddig mind a két mocimmal volt ilyen, valami pasztát nyom oda és kész
Ott a pont...benyaszűrő! (mondjuk a nagy vasat mindig teli tankal rakom le..
A kis slider viszont megszívatott...a tanksapkáról lemálló műanyag ,hajszál vékony fél centis darabkák (szerintem gyártási hiba) rendszeresen tömítetlenné tették az úszóház tűszelepét és a moci belefulladt a naftába. Már karbit akartam cserélni. Még szerencse ,hogy anno (jó régen) vettem egy szűrőt a GS-hez ami túl kicsire sikeredett...gondoltam kipróbálom..Egy hét használat után kiszedtem és kibeleztem...különben máig sem tudnám ,hogy mi akasztotta föl az úszó tűszelepét..