Készülök.. mondhatjuk úgy is. Be kéne satírozni a képzeletbeli térképemen. Itt van a szomszédban.. ügyesen kanyarogva lenne vagy 900 kilométer.
Nem tudom mikor jutok el oda. Főleg hogy októberben ha összeáll haver új (neki új) kocsija, meg akarjuk mutatni neki a kotori-öblöt.. És mint tudjuk "ugyan; a pénz a legkevesebb"
Üdv!
Én is csak 2 hónapja tolom, de üdvözöllek, széles utat! :D
Kis fiatalka a vasad, az enyém 89-es , de közel nem a legöregebb itt, de nekem bejön a fekete, sok hibamentes kilómétert, bár ez GS-el nem nagy varázslat szerencsére :D
Üdv.
Ez a cső a légszűrőházból(aljából) jön ki,ha benya folyik rajta akkor az a karbiból jön valószinűleg.Ellenőrizd a benzincsapot hogy nincs-e PRI állásba,ha nincs, lehet rosszul zár a csap.(membrán)
Szivató visszazár rendessen?
Üdv mindenkinek,először lépek atopikba,bár elég sokat olvasgattam motorvétel előtt.Mostanában vettem egy gs 500 e-t.Úgy gondolom elég jó vétel volt,bár nem fiatal,(1995-ös)de jó állapotban sikerült megőriznie a régi tulajnak.Hiba eddig nem volt,remélem nem is lesz.Mostanában fogok jelentkezni a jogsi -korlátlanításra, azt mondták, kb 30 ropi lesz saját géppel.
elméletileg 3 csőnek kellene ott kifigyelni:
- légszűrőház dobozából a kondenzvíz kifolyó (ez van ledugózva, hogy ne arrafelé szívjon levegőt, hanem a szűrőn keresztül)
- akku szellőzője
- tank túlfolyó cső
Vagyis ha benzin, akkor sokat tankoltál, és valahogy a csőbe belefolyt.
Szerintem....
Gondom nekem sincsen vele, de nem is szeretném, hogy majd a rozsda miatt kelljen 200 km-t szállíttatni a mocit, mert beköpte a karbit a rozsda. Inkább megcsináltatom. Az a biztos.
Szerintem az a tank túlfolyója. Ha túl sok benyát tankolsz, és sokáig napon áll a moci akkor itt tud kicsöpögni a felesleg. Javítson ki aki jobban tudja. Párszor nekem is csöpögött itt, oda se neki.
Üdv mindenkinek! Szerintetek mitől csöpöghet a benzin a képen látható helyről? Levettem a tankot, és ahogy néztem a légszűrőház aljából jöhet ki a cső. Előre is köszönöm a segítséget!
Igen, sajnos kell legalább egy szűrőt betenni, de a tank tisztítása is fontos. Vizes homokos kavics volt nekem a legjobb, és rázni rázni.
Majd vízzel kimos és gázolajjal átöblít töbször is.
A régi jawa ,nekem is van nem érzékeny annyira a rozsdára, mivel 2 fúvóka ,egy 115 -ös és egy 55 van csak a karbiban ami nehezen dugul el. Az újabb karbibkban, sok kis bizbasz van amik könyen eldugulnak. Az ETZ-ben és 638-as Jawában is már tisztogatni kell, ha rozsdás a tank, mert azokon modernebb karbi van.
Ott a pont...benyaszűrő! (mondjuk a nagy vasat mindig teli tankal rakom le..
A kis slider viszont megszívatott...a tanksapkáról lemálló műanyag ,hajszál vékony fél centis darabkák (szerintem gyártási hiba) rendszeresen tömítetlenné tették az úszóház tűszelepét és a moci belefulladt a naftába. Már karbit akartam cserélni. Még szerencse ,hogy anno (jó régen) vettem egy szűrőt a GS-hez ami túl kicsire sikeredett...gondoltam kipróbálom..Egy hét használat után kiszedtem és kibeleztem...különben máig sem tudnám ,hogy mi akasztotta föl az úszó tűszelepét..
Nem tudom mikor jutok el oda. Főleg hogy októberben ha összeáll haver új (neki új) kocsija, meg akarjuk mutatni neki a kotori-öblöt.. És mint tudjuk "ugyan; a pénz a legkevesebb"