Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már próbáltam..de egy hónap után elkezdett lepattogni..és rondább lett mint valaha..
az alu jól bírja..de az acél..ha esőt lát egyből feketedik...
Rendicsek :) Már az esőruhámat is előhalásztam!:)
Az én Jawam 42 éves,tök rozsdás a tank belül,de még soha nem volt probléma a motorral.Mindig pöcc-röff,nó dugulás.Tudom,hogy más tehnika a Gs,de azért felvetődik bennem,hogy kell-e egyáltalán foglalkozni a rozsdás tankkal?Persze megérdemli a törődést,de nagyon macerás a kezelése.Halottam olyat is,hogy valaki szétflekszelte--rozsdátlanítás,majd hegesztés stb.
Tényleg olyan fontos rozsdátlanítani?Vagy pl. egy külső benzinszűrő a benzincsőre szerelve?Ti ezt,hogy látjátok?
Ez szuper, mondjuk cserére érett, mert hullámos, láthatólag mégis használták szar telókkal... Na akkor holnap telcsizek párat :D
Jaja.................2 tpasz került két gumisnál az enyémre................új gumi lett belőle.
Ha áthúzta a kilógó részt akkor gomba, ha nem akkor tapasz.....végülis nem feltétlen lesz rossz, de eddig minden tapasszal javított motorgumi amit láttam nem sikerült...a gomba drágább talán ezért nem tartják...én csak azzal javítottam amíg gumiztam...
Nem mondta, hogy nézett ki a faszi, viszont szerintem nem gombát kaptam. ? Most akkor mi van, para, vagy leszarás?
A polírozott részeket zsírtalanítsd, és fújd le színtelen akril lakkal!
Aztán gond Óne!
szuper, asszem felírom őket.....
Az 23nm..
akkor ugyanez az elv igaz az olajleeresztő csavarra is?
köszönöm!
gyertya 11, fedélre én sem találtam így hirtelen külön, de általában a 6-os csavarok aluba 6nm, acélba 10nm, 8-as csavarok aluba 10-12nm....
Oké este 6h után ha jó neked.
ha már itt vagy:
az olajszűrő fedél csavarjaira, valamint a gyertyára tudsz valami meghúzási nyomatékot? szervízkönyvben csak annyit találtam, hogy érzéssel....
Givi 30 literes az egy sisakos és hátizyákos.Bár a zsák válogatja.Én ilyet vettem itt apróban kultúrált állapotban 11e-ért.
GS-re meg simán lehet szerkeszteni tartót pár ezresért egy lakatossal.
nem lomboztál le :)
(mindenki elfogult a saját motorjával, nekem meg ráadásul ez az első....)
a lemeztank képes ennyi év alatt is rozsdásodni, ha elég nagy a pára... gyárilag semmi bevonat nincsen rajta belül.
Vasárnap pontosítsunk...csörgess meg!
Rendben, nem akarlak lelombozni......
Mitől rozsdul 6 évesen?......annyit még akkor is bírnia kéne ha ennyi ideig kint hagynánk télen-nyáron...
amúgy sokminden van, ami azt támasztja alá, hogy valós a km.
- gyári gumi még elég mély barázdával
- kezelőgombok festéke teljesen ép
- váltó nagyon puha (amin tanultam, abban 30.000 volt, és recsett, nehezen vette a fokozatot, na nyilván a sok tanulós-köztük én is- tett folyamatosan tönkre)
- 3,7 L/100km fogyasztás
- hamar felveszi az alapjáratot
- egyenletesen jár, igaz ha melegen újra elindítom egyet-kettőt pisszen
- gyári szerszámkészletet én bontottam ki a zacsiból
- sárvédő alján a gyári azonosító matrica még ott van, vagyis ne ázott még le
- stb.
Ami a nyűge, hogy kint állt, ez egy két apróbb helyen látszik, meg a tank rozsdás belül, mert nem rakták télire tele benzinnel. Meg egyszer elfektették, de vagy álló helyzetben, vagy nagyon lassan, mert van rajta nyoma, de alig észrevehető, de látszik a horzsolás íve.
GIVI...az legalább minőségi...vehetsz kínait is...csak hát az zsákbamacs...
Kukázz egyet használtan...lehet jókat találni..
Konzol...az AKMT oldalon van tipp ha házilag akarod..
amiket néztem csavart, tök újszerű... majd úgyis szűrőcsere, meg tankjavítás (belül rozsdásodik), majd megnézem...
A 6 éves még nagyon fiatal és 8000km-nél gyakorlatilag még semmit sem kell bontani, 24-nél van szelepellenőrzés.....