Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látom beizgult mindenki. Elbaszcsiztam, az tényleg az olajszűrő volt, rossz sort néztem. 3.700 körül volt a légszűrő. egyébként itt szoktam szűrőket, gyertyát, olajat vásárolni mostanában. www.olajstore.hu
e-bay
(ha visszaolvasol, valami 8700 pénz volt a levegőszűrő, olajszűrő, és a 2 gyertya szállítással együtt...)
Ha jó nekem Peteee kipuffja...kell az enyém?
És akkor tövestől..mert úgy nem kell vágnod! (de csak ha makulátlan a csonkod! )
Én is kérek occó kici légszűrőt!
Hol kapsz olyan olcsón légszűrőt? Én annyiért csak olajszűrőt kapok! Nekem 4 csavar fogja...
Hol tudsz 1200 Ft-ért légszűrőt? Mert ha ennyiért adják, sebtiben veszek legalább kettőt! (Eddig én 3500-4000 Ft-ért láttam.)
Bocs, 3 csavar fogja.
Nem nagy macera. Akksi ki, tank hátsó 2 csavar kiszed, elsők kicsit meglazít. A szűrőt 2 csavar fogja, amihez rövid kereszt csavarhúzóval simán hozzáférsz, ha a tankot kicsit megemeled. Kb. 5 perc az egész.
Én 12e-ként cserélem. 1.170,- Ft. Szóval ennyit érdemes rááldozni ennyi km-ként.
köszi.

jó drága.
Sziasztok,

A következőt tapasztaltam, fém tetejű karburátorban a tolattyún volt 2 lyuk és fojtás eltávolítás gyanánt be lett foltozva..
Ez talán azért érdekes, mert nem fekete, hanem fém teteje van a karburátornak. Érdemes minden karbit megnézni hátha még a régi módon van fojtva.
A motor 500F K4-es
Hello

Még érzékelőt csak csak be lehet szerezni, de műszert ami kijelzi azt hol lehet vajh kapni az érzékelőhöz?
Viszek mindent és zsírt is.
Hozzál szerszámot! :)
és mennyi bar-al?.....a mikroszálak átszakítása miatt nem szabad kifújni mert utána a por is bejut....persze mindenki azt csinál amit akar ...olvasd el ha gondolod ezt: link
Együtt érzek.Ez nagyon zavaró.Szerintem is a vákumos benzincsapnál lehet a gond.Még a fogyasztást is megdobhatja,ami a 287-es forint-euro árfolyamnál már nagyon nem mindegy.Tényleg jó lenne kapni erre egy egzakt választ,szerelési útmutatót stb.Eleve kellene egy pontos diagnózis,hogy mi pontosan a meghibásodás,és mi a megoldása.
Várom a fejleményeket!De addig is:széles utat,és optimizmust!
A gyári leírásban benne van a 3 ezrenkénti kifújás képpel illusztrálva.
Ja olajozni nem kell ez sima papírbetétes.Ha sportszűrőd van akkor azt igen.Annak a takarítását viszont sűrűbben ajánlom mint 12 ezer.
Köszönöm a válaszokat!

Akkor szerintem hagyni fogom, nem pucolgatom, mert elég nagy macera kiszedni a légszűrőt.

Csak arról jutott eszembe, mert tegnap is előjött az a probléma, hogy mielőtt tartalékra kellene állítani, kb. 10-15 km-en át már lehet érezni, hogy nagyon nem megy a motor (de még nem rángat!). Úgy kell elképzelni, hogy kb. félgázzal megy 100-at (normáls esetben alig kell húzni, hogy megfussa a 100-at), ha visszaengedem pl. 1/4 állásig a gázt, akkor olyat produkál, mintha nem csak a motorfék lassítaná, hanem valami plusz szívó erő ("vákuum") fogja vissza, de nagyon.
Az említett 10-15 km után már rángat, akkor át is kell állítani tartalékra. Ezután nyugisan megy, nincs probléma.

Kíváncsiságképpen visszaállítottam normál állásba, hogy rövid időn belül kifogy-e belőle a nafta. Hát nem 5 km múltan vígan ment a normál állásban. Lehet, hogy a vákuumos benzincsapnál lehet a bibi?
Kifújni nem szabad, a hilfo szűrőket általában nem kell fújni bár van pár típus(pl. honda) amik igénylik ezt, de a gs-nél nem láttam ilyet
A könyv 12 ezret ír de én lecseréltem 6erzenként.Mondjuk ez nem követendő példa de én elég poros helyen lakok és amikor 3ezrenként kiszedem kifújatni egy vagon por jön ki.
0620/2215153
Köszönöm akkor nem aggodalmaskodom.
amikor durrog az is normális :)...és akkor a ti vasatok még halk zümi az enyémhez képest :)
a kivétel csak gyengíti a szabályt....az tényleg szarul sült el :(
.....főleg ,hogy a biztosító vacakul fizetett