Látom beizgult mindenki. Elbaszcsiztam, az tényleg az olajszűrő volt, rossz sort néztem. 3.700 körül volt a légszűrő. egyébként itt szoktam szűrőket, gyertyát, olajat vásárolni mostanában. www.olajstore.hu
Nem nagy macera. Akksi ki, tank hátsó 2 csavar kiszed, elsők kicsit meglazít. A szűrőt 2 csavar fogja, amihez rövid kereszt csavarhúzóval simán hozzáférsz, ha a tankot kicsit megemeled. Kb. 5 perc az egész.
Én 12e-ként cserélem. 1.170,- Ft. Szóval ennyit érdemes rááldozni ennyi km-ként.
A következőt tapasztaltam, fém tetejű karburátorban a tolattyún volt 2 lyuk és fojtás eltávolítás gyanánt be lett foltozva..
Ez talán azért érdekes, mert nem fekete, hanem fém teteje van a karburátornak. Érdemes minden karbit megnézni hátha még a régi módon van fojtva.
A motor 500F K4-es
és mennyi bar-al?.....a mikroszálak átszakítása miatt nem szabad kifújni mert utána a por is bejut....persze mindenki azt csinál amit akar ...olvasd el ha gondolod ezt: link
Együtt érzek.Ez nagyon zavaró.Szerintem is a vákumos benzincsapnál lehet a gond.Még a fogyasztást is megdobhatja,ami a 287-es forint-euro árfolyamnál már nagyon nem mindegy.Tényleg jó lenne kapni erre egy egzakt választ,szerelési útmutatót stb.Eleve kellene egy pontos diagnózis,hogy mi pontosan a meghibásodás,és mi a megoldása.
Várom a fejleményeket!De addig is:széles utat,és optimizmust!
Akkor szerintem hagyni fogom, nem pucolgatom, mert elég nagy macera kiszedni a légszűrőt.
Csak arról jutott eszembe, mert tegnap is előjött az a probléma, hogy mielőtt tartalékra kellene állítani, kb. 10-15 km-en át már lehet érezni, hogy nagyon nem megy a motor (de még nem rángat!). Úgy kell elképzelni, hogy kb. félgázzal megy 100-at (normáls esetben alig kell húzni, hogy megfussa a 100-at), ha visszaengedem pl. 1/4 állásig a gázt, akkor olyat produkál, mintha nem csak a motorfék lassítaná, hanem valami plusz szívó erő ("vákuum") fogja vissza, de nagyon.
Az említett 10-15 km után már rángat, akkor át is kell állítani tartalékra. Ezután nyugisan megy, nincs probléma.
Kíváncsiságképpen visszaállítottam normál állásba, hogy rövid időn belül kifogy-e belőle a nafta. Hát nem 5 km múltan vígan ment a normál állásban. Lehet, hogy a vákuumos benzincsapnál lehet a bibi?
A könyv 12 ezret ír de én lecseréltem 6erzenként.Mondjuk ez nem követendő példa de én elég poros helyen lakok és amikor 3ezrenként kiszedem kifújatni egy vagon por jön ki.
(ha visszaolvasol, valami 8700 pénz volt a levegőszűrő, olajszűrő, és a 2 gyertya szállítással együtt...)
És akkor tövestől..mert úgy nem kell vágnod! (de csak ha makulátlan a csonkod! )
Én 12e-ként cserélem. 1.170,- Ft. Szóval ennyit érdemes rááldozni ennyi km-ként.
jó drága.
A következőt tapasztaltam, fém tetejű karburátorban a tolattyún volt 2 lyuk és fojtás eltávolítás gyanánt be lett foltozva..
Ez talán azért érdekes, mert nem fekete, hanem fém teteje van a karburátornak. Érdemes minden karbit megnézni hátha még a régi módon van fojtva.
A motor 500F K4-es
Még érzékelőt csak csak be lehet szerezni, de műszert ami kijelzi azt hol lehet vajh kapni az érzékelőhöz?
Várom a fejleményeket!De addig is:széles utat,és optimizmust!
Akkor szerintem hagyni fogom, nem pucolgatom, mert elég nagy macera kiszedni a légszűrőt.
Csak arról jutott eszembe, mert tegnap is előjött az a probléma, hogy mielőtt tartalékra kellene állítani, kb. 10-15 km-en át már lehet érezni, hogy nagyon nem megy a motor (de még nem rángat!). Úgy kell elképzelni, hogy kb. félgázzal megy 100-at (normáls esetben alig kell húzni, hogy megfussa a 100-at), ha visszaengedem pl. 1/4 állásig a gázt, akkor olyat produkál, mintha nem csak a motorfék lassítaná, hanem valami plusz szívó erő ("vákuum") fogja vissza, de nagyon.
Az említett 10-15 km után már rángat, akkor át is kell állítani tartalékra. Ezután nyugisan megy, nincs probléma.
Kíváncsiságképpen visszaállítottam normál állásba, hogy rövid időn belül kifogy-e belőle a nafta. Hát nem 5 km múltan vígan ment a normál állásban. Lehet, hogy a vákuumos benzincsapnál lehet a bibi?
.....főleg ,hogy a biztosító vacakul fizetett