Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na megvolt az első defektem. Első kerék.
XJ900-nál lebzseltem a műhelyben, olajat nézünk, duma, öröm és egymás szívatása meló előtt, szokásos.
Kibattyogok és rögtön kiszakadt belőlem, miközben mentem a motorhoz és zsugorodott össze a testem: ne-ne-neee-ne-neeeeeeee!
Persze ő röhög, mert már látja, hogy egy fémcsiga van a gumimban.
Hát egy gombostű, belefutott, de csak kb 1 cm-t, majd a többi felcsavarodott, mint egy kis csiga, de cuki... kihúzom és adok neki speciális eresztés vizsgáló folyadékot, steril körülmények között, sza benyálaztam, majd lemondóan bámultam a kis buborékokat, amik öröm szülinapon a gyereknek, vagy csecsemő szájában a gügyögéshez, de gumin egy tű helyén elég lehangoló pénteken délután 4-kor.
Persze ő már hívta is röhögve a gumisát, hogy erőszakoljon már be egy gyors javítást, majd lassú defekt alapszabály szerint, elgangoltunk, így kb 2 óra múlva vígan tudtam ismét gurulni :D
Jó arc volt és amikor szedte le gumát, berakott egy kis műanyag távtartót a gumileszedő gép karmantyúja és a felni közé automatikusan, profiknál ez így megy, nem is kell szólni, hogy ne bántsa a fényezett felnit, megkaptam a kis foltomat, ez az év már ezzel megy le.
Közben röhögve mesélte, hogy volt nála egy Hayabusa, cseréli le a gumit és majdnem arcon harapta magát, mert volt a hátsóban majd egy tucat gyorsjavító, amit át kell húzni a gumin és meg is kérdezte, nem érzi-e a gazdi ezt gondnak, erre mondta a tulaj, ment már ezzel 270-et is, jó az :D Azért vannak állatok.
Azért nem voltam nyugodt, most 140-ig teszteltem, nem üt, stabil, rendben.
Más:
Régebben írtam, hogy nekem nem szitál a moci. Hát a faxot nem, nem véletlenül van a kormánysúly kitalálva, persze az enyémen nincs, ha elengedem a kormányt, nekem is szitál ám, nem kell elengedni persze :D
Nem tudom, kinek mit megy, én már ezt is tudom, természetesen zárt pályán/Német autópályán teszteltem, mint az köztudott.
180 óra szerint, nem megy tovább, talán kínozhatnám, de felesleges, ott már nem szép rajta az élet, olyan mint a habzó szájú ló, lehet erőltetni, de felesleges, csak beledöglik, egyszer megvolt, most jobban alszom :D Aki nem próbálta, hanyagolja, tök értelmetlen volt valójában.
Mára rólam ennyit, széles utat, gumi fákat!
ja igen, kis sebességnél meg szinte tök mind1 milyen meleg a gumi akkor sem fog kicsúszni a motor, ha az ember jól csinálja, ezért van az hogy az ilyen Safety Hungary-s oktatók csak úgy rápattantak a mocira és máris a bóják között karcolnak, kicsit szartam én is mikor ezt velem csináltatták egyik ilyen oktatáson, de aztán csak sikerült
karrierem elején én is gondolkodtam ilyen dolgokon, de aztán mivel lusta voltam lemosni és mégis lehetett tartóig dönteni, rájöttem hogy tök felesleges, sztem a lényeg hogy meleg legyen a gumi, amit ugye szlalommal, intenzív fékezéssel meg gyorsítással érek el, bár utóbbi gs-nél talán nem terheli meg a gumit nagyon, meg persze fokozatosan kell dönteni, ne egyből lapra
Csak télen (meg amikor ordasmód összesarazom), amikor a sós trutyit eleve minden hazaérkezés után lemosom a motorról. Tapasztalatom szerintem nincs nagy jelentősége. Murva-szerpentin-murva és így tovább volt idén nem egyszer, és nem mostunk gumit, mégse esett el senki
Az is lehet, mert az egyik az pont egy éles körforgalomban volt, és tényleg úgy kellett intenzíven átdobni az egyik oldalról a másikra, hogy be tudjam venni. Fel is voltam bátorodva, mert épp a közös kis Dunántúli túránkról tértem haza.
Ma meg ahogy kezdtem volna a szerpentinezést, szlalomozással akartam lekoptatni a porréteget, meg kicsit bemelegíteni a gumikat, és hát ott is hirtelen dobáltam ide-oda. De mondom az is gond lehet, hogy már egy jó ideje nem esett és mindenhol szántanak meg betakarítanak, tiszta por minden. A minap gumitalpú cipőben csúszkáltam az aszfalton demonstrálva a többieknek a helyzetet...

Ti egyébként szoktátok mosni a gumit. lehet lesikálom, csak nem tudom hogy tiszta vízzel, vagykocsimosó sampon is jó hozzá?
Nem lehet h csak "állatabbul" mész? Mert most a nagy agyeldobálás miatt nekem is többször megcsúszott, akár egyszerre mindkét kerék is. Jellemzően körforgalmas lapogatásnál. Nálam biztos nem a gumiban van a hiba, hanem bennem
Az én gumimnál nem a kopás a gond, hanem van rajta egy k..va nagy vágás, így kopottan is legalább 1 cm mély. Tavasszal intézte el valami, akkor még 1,5 cm volt, azóta szép egyenletesen kopott a gumim fél centit. Megnézettem több gumissal is, azt mondták nincs szövetkárosodás, így nem veszélyes, csak ahogy kopik, majd rázni fog. 140 felett tényleg érezhető, de annyira nem zavaró. Így utólag jó döntés volt, hogy nem dobtam ki, ráadásul GS-re jelenleg ez a legdrágább gumi, ahol én szoktam nézni. (Dunlop Arrowmax GT501 J 53 000 Ft/pár)
Hétfőn raknék fel útitervet mert akkor kapom meg.Csak az a fránya időjárás jó legyen.
Én benne vagyok! Csak ne legyen rongy idő. Addig meg lepucolom a gumijaimat valamivel, mert ez nem állapot, hogy 1 hét alatt másodszor csúszik meg az első gumim, eddig meg semmi baja nem volt. Mondjuk öregszik is szegénykém, mert megjelentek rajta már hosszanti hajszálrepedések (szárad ki), meg ahogy csökken a minta, gondolom egyre nehezebben birkózik meg a mostanában amúgy is sokkal porosabb aszfalttal. Ebből a szempontból nem ártana egy pár napos kiadós eső...
az idén már nem sok km. fér bele nekem ,
(gumi ,láncszett, olajcsere és dec. jár le a műszaki,
és még lábon akarom elvinni vizsgára.)
de jövőre bekalkulálok ilyen kissebb minitúrákat !

a poros gumitól csúszkálna ?
A második motorom megy át egyedi forgalomba helyezésen hogy ha nem lenne dugattyú a blokkban az se lenne feltűnő.
Erre én csak annyit mondok hogy szegeden az autóklub vizsgabázisán két, kopásjelző alá kopott gumival átment a GS a műszakin! Az gumikban kb 30ezer kilométer volt, képzelhetitek...
Okt. 8 ausztria?
Nekem jó.De ha esik az eső fel is mehetek pestre kocsival ha gondolod.
Jaja! Kivettem rá egy szabit. :-) Ekkora utakat nem könnyű megszervezni, több személyre. Hétvége az más, akkor össze lehet talán hozni, de az most 2 hétig nem lesz nekem szabad.
Idén már el szeretném koptatni a gumijaimat, mert március 11-én lesz a műszaki, és azzal az első gumihibával, amit ti is láttatok, nem hinném hogy át fog menni.
De még legalább 2-3 ezer km van benne, így meg nincs szívem lecserélni.

Jó nagy hülyeséget csináltam amúgy. Tegnap cseréltük ki a fékpofákat, és ismerősöm udvarába hatalmas por volt, így a gumi is tiszta por volt. ma reggel meg elindultam azzal, gondoltam hamar lejön róla. Középen hamar letisztult, de a széleinél nem tudtam lekoptatni, mert amint szlalomozásnál mélyebbre döntöttem, egyből megcsúszott az első kerék! Úgyhogy a kanyarvadászat elmaradt, de azért jó volt. Eszméletlen jó hely az a Tátra. Rengeteg jó útvonal és látnivaló van arrafele!

egydül voltál ?
tiszta lelkiismeretfurdalásom van !
nekem azt mondták extra pontokat kapok, ha minden
úthibába, minikátyúba, lósz...ba belemegyek !
Há víz történik.
Mi történik ha vizes lesz?
eljössz Pestről robogóval hogy eladj egy kormányt?
Igazából onnan tovább egy tapodtat sem...hétfőn amúgy is tré idő lesz. Sonyi megveszi a karbon pazzaz kormányomat és a kúton föl is szereljük.....én robogóval megyek...mert nem kockáztatom ,hogy a "kisfeles" liba megázzon!
nem értem rá mostanság olvasgatni, de merre mentek?
Sonyika Győr Budai út MOL megfelel?

http://g.co/maps/q3ysj
Mondjuk az nekem is...:)
Megjöttem Szlovák túrámból "csak" 568 km lett a vége, mert 577-es (Teplice) szakaszomat ki kellett hagyni.
OMW-nél tankoltam odakint OTP Master Cardal és tényleg semmi extra levonás nem volt. Középárfolyamon átvált és csókolom!