Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

12 000 km-enként írja a cserét. Én 25 000-nél szedtem ki a gyárit és sosem pucoltam. Soha semmi bajom nem volt vele, teljesítményem és a fogyasztásom is jó volt végig.
Amikor kivettem az enyém mintha olajos lett volna, de benzinszagú volt az egész, úgyhogy az lehet hogy üzemanyag volt. Az normális ha kicsit visszajut az airbox-ba a nafta?
nem járhatott elég vacakul, ha a 2 bőröndös VFR-edre gondolok...
Légszűrő tisztítással kapcsolatban: ti mennyi időnként (idő v. távolság) szoktátok kifújatni a légszűrőt? Egyáltalán kell-e a GS-nél pucolgatni vagy lemegy X km-t és csere?

Ugye a GS-nél nem kell olajozni a szűrőt? (Csak azért kérdem, mert amikor vettem a szűrőt, a Hiflofiltro dobozra rá volt írva, hogy fújjam be olajjal. Emlékeim szerint a gépkönyv nem ír ilyet. Vagy tévedek?)
Nem vagyok tanga fan....a franciás bugyira gerjedek...
..amúgy na bummmm...engem vagy bosszúból vagy figyelmetlenségből akarnak elütni...és volt akinek sikerült....bár aztán vacakul járt!:)
...mert téged még nem akartak elütni azért, mert a mögötted jövő autós elbambult a csípőfarmerből kilógó tangádban... Én megértem a férfiak vonzódását a motoron levő szép "faridom"-hoz, de nem üssenek már el.
Mondjuk így szingliként erősen preferálnám ha sok csaj fűzőben és csipkekesztyűben...minden más ruhadarabot hanyagolva lófrálna az utakon...
...egy moci ülésén még egy kevésbé formás női popsi is kivánatosnak tűnik!
Válaszoltam! Azt írtam ,hogy persze..majd jól megnézzük ,hogy mi lehet..
Igen, egy barátunk lagziján voltunk, és fel kellett vonulnunk motorral. Láttad volna a sok ... svédet Ózdon, ahogy integettek az utcákon... A fiúk szerint divatot teremtettem, és mindenki csipkekesztyűben és fűzőben fog motorozni a környéken...
Nem tudom.Most már kedden is esőt ír a meterologia, de meg nézem az osztrákot az pontosabb.Amit írtam tegnap a mocival kapcsolatba du. tudnáll válaszolni?
sonyi..ha a hétfő...és esőtánc...akkor én inkább a robogóval megyek...nem vizezem össze a polírozott nyers acélt :)

..mondjuk 50 köbcivel 260 km...háááát...mindegy...én leszek a fanatikus:)
Lehet ,hogy a péntek nekem is jó...tudsz lökni egy telszámot?
üdv ismét köreinkben !
izgalmasabb lett volna , ha azt írod : "megjártam a poklot"
esküvőn mocival voltál , vagy csak divatot csinálsz a masnival ? brrrr....
felpántlikázott GS-ek
pl holnap és pénteken aztán szombat vasárnap angyalföldön leszek
Pontatlanul írtam, nem a dugattyú mellett spriccelt ki, hanem azon a kis lyukon, ahol a féknyereg egyik feléből átfolyik a másikba a lötty. Ott van egy kis O-gumigyűrű is.
Mert a dugattyúkat úgy kell visszanyomni, hogy előtte leszeded a fékolajtartály tetejét. Ha erőltetted szorítóval és kispriccelt a dogattyú mellet, akkor valszeg kárt tettél a munkahenger tömítésében.
Nem kell kiszedni az első kereket. Két csavar fogja a nyerget. Azt kicsavarod és le tudod szedni a tárcsáról. Én a dugattyúkat régi fékbetétekkel szoktam visszanyomni. Befeszítek (mondjuk villáskulcsot) a kettő közé és szépen visszamegy. Ha nem akkor sajna dugattyú pucolás, ami már melósabb.
A Haynes szerint nem kell kiszedni az első kereket, csak a két csavart kell kicsavarni, amik a féknyerget fogják. A dugattyúkat vissza lehet nyomni kézi erővel, de ehhez ugye tanácsos leszedni a fékfolyadéktartály tetejét, hogy a fölösleget ki tudja nyomni. Gyakorlatilag ennyit ír, szó sincs első kerék kiszedésről.
Első fékbetétet még nem cseréltem, így nem akarok hülyeséget írni - de szerintem ehhez nem kell kiszedni az első kereket.

Megsasolom a Haynes-ben, és írok még a részletekkel kapcsolatban.

A dugattyúkat meg szerintem kis erővel is vissza kellene tudni nyomni; nekem a hátsó féknyeregben kézzel is visszamentek pár mm-t. De az utolsó pár mm-t már a C-szorítókkal nyomtam vissza. Csak vigyázz, nehogy leköpjön egy kis fékfolyadékkal a nagy nyomás közben! Nálam szó szerint, mint valami szökőkút, úgy nyomta ki a maradék fékolajat a dugattyú.
Én is fékbetétcserével szívok. Az egyik probléma, hogy a hátsó dugattyúk nem akarnak visszamenni a helyükre. Léktelenítőt kinyitottuk és a tartály fedele is lent van. Srác holnap hoz célszerszámot a műhelyből, azzal vissza kell mennie.
A másik gond az első fék, amit szét se tudtunk szedni.
Ugye nem kell ilyen bonyolultan, ahogy itt mutatja, és nem kell kiszedni a kereket meg lecsavarozni a fékeket?

http://translate.google.hu/tra...|hu&u=http://cgi.stanford
.edu/~sanja...
A nyikorgó hátsó fék saga utolsó fejezete is véget ért: kijelenthetem egy lepencei kör után, hogy nincs nyikorgás, nyüszítés, cincogás.

Elég kacifántos volt a sztori, de a tegnapi "generál" úgy látszik megoldotta a problémákat. Szétkaptam a hátsó féknyerget, a dugattyúkat visszanyomkodtam C-szorítókkal, alapos légtelenítés, a fémalkatrészeket kicsit megpucoltam drótkefével, a fékbetéteket - immár rutinszerűen - csiszolópapírral kicsit korrigáltam, majd összeraktam az egészet.

Köszönöm a tippeket, remélem sok nyikorgásmentes km következik.
Én a XI. ben... Mikor szoktál ráérni?
én a 17.kerületben lakom ha gondolod megmutatom.
Akció előtt nem jó...mire utolér, elmegy a kedve...