Köszönöm. A hőfokmérő már úton van, megrendeltem.
Neked is ennyi olajat kajált, mielőtt elkezdted figyelni? Azt én is észrevettem, hogy a hűvös reggeli induláskor nem volt olyan magas az olajfogyasztás, ám Horvátországban, a 30 fokban....és azért érdekes, mert az idén gurult már a hölgy mindenfelé a motorral és nem volt vele ilyen gond. 1000 kilométerenként 1 deci kellett hozzá.
Hát ott fog kezdődni a szelepszár szimeringnél, aztán jön a többi... Méregetés a gyűrűkön, hengereken...Jó lenne, ha egy tömítés garnitúrával megúsznánk, mert könnyen elszaladhat akár 100 ezer magasságáig is a dolog, ha nagyobb a baj.
Szerintem ez már egy következménye a tartós pályás tempónak..
..azért mielőtt nagyon kétségbe esnétek..nézzetek szelep tömítést...mert a hirtelen gázadás és füst pamacs tömítetlenségre utal..
Folyamatos 130-140 tempónál nem csodálkozom...hisz a sima GS...az F-el ellentétben nem rendelkezik olajhűtővel....főleg meleg időben az olaj/motor képes túlmelegedni....ami ugye a kenőképesség rovására megy és a kopás mértéke is hirtelen megnő. Anno a 10/40 (valvoline)használatakor az enyém is itta...és be is voltam parázva..
Most 20/50...és egy olajhőfok mérő.... az olajat nem engedem 120 fok fölé...Nem mérhető olajfogyi.
Télen kap egy F-es olajhűtőt..ezzel megoldom a pályás forszírozott tempót.
Úgy beszéltük meg ,hogy hétfő vagy kedd (esőnap gyanánt). Természetesen örömmel veszem ha jönni akarsz....bár én úgy gondoltam ,hogy a pályán megyek....ha ez neked is megfelel..
Gázállandón nem füstöl, sima gyorsításoknál nem füstöl, csak ha 100 fölött odateszi neki a gázt a hölgy, akkor egy pöff...
Szaga mondjuk van a motornak, ha mögötte mész, olajszaga, de más nem.
Ja. Szerintem is komoly olajfogyasztás. Motul 20W-50 volt benne, az úton -más nem lévén- Shell Helix5 15W-40 lett helyette, most gyakorlatilag az van benne csak.
Korábbi kirándulások alkalmával, országúton nem volt mérhető olajfogyasztás és ott kint sem, amikor csak úgy gurulgattunk. Az autópályán viszont horror...
meg tudnám csinálni nyugodtan a dolgokat csak az a fránya idő jó legyen.
Nem muszáj feltétlenül a Louis-ba menni, csak ha valakinek kell valami. Inkább koncentráljunk a kanyarokra!
Amúgy remélem jó idő lesz hétfőn én arra számolok de szo. meg kiderül mert az időjárás jelentés itt magyar országon csak az a biztos ami elmúlt.
Neked is ennyi olajat kajált, mielőtt elkezdted figyelni? Azt én is észrevettem, hogy a hűvös reggeli induláskor nem volt olyan magas az olajfogyasztás, ám Horvátországban, a 30 fokban....és azért érdekes, mert az idén gurult már a hölgy mindenfelé a motorral és nem volt vele ilyen gond. 1000 kilométerenként 1 deci kellett hozzá.
..azért mielőtt nagyon kétségbe esnétek..nézzetek szelep tömítést...mert a hirtelen gázadás és füst pamacs tömítetlenségre utal..
Most 20/50...és egy olajhőfok mérő.... az olajat nem engedem 120 fok fölé...Nem mérhető olajfogyi.
Télen kap egy F-es olajhűtőt..ezzel megoldom a pályás forszírozott tempót.
Szaga mondjuk van a motornak, ha mögötte mész, olajszaga, de más nem.
Korábbi kirándulások alkalmával, országúton nem volt mérhető olajfogyasztás és ott kint sem, amikor csak úgy gurulgattunk. Az autópályán viszont horror...
Azt nem értem, hogy hogyhogy nem füstölt ha ennyi olajat elégetett