Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Enyémben 70.000 km van és semmi olajat nem fogyaszt. Ásványit raksz bele?
Nekem is hétfö jobb lenne mert kedden
meg tudnám csinálni nyugodtan a dolgokat csak az a fránya idő jó legyen.
az van bőven mert szerpentin az út.
Nekem egyelőre jó!
Nem muszáj feltétlenül a Louis-ba menni, csak ha valakinek kell valami. Inkább koncentráljunk a kanyarokra!
Oktober 8 jó mindenkinek? Hétfőn este raknék fel egy osztrák útvonal tervet ami érintené wien Louis-t is ha oké.

Amúgy remélem jó idő lesz hétfőn én arra számolok de szo. meg kiderül mert az időjárás jelentés itt magyar országon csak az a biztos ami elmúlt.
Ha látványos a pamacs akkor a szelep felől jön....többnyire
Ennyit nem...de én már egészen kicsitől is rémült leszek!:)
Ilyenkor a szelepeknél jut az olaj a hengerbe, nem pedig a dugattyú és henger között?
Köszönöm. A hőfokmérő már úton van, megrendeltem.
Neked is ennyi olajat kajált, mielőtt elkezdted figyelni? Azt én is észrevettem, hogy a hűvös reggeli induláskor nem volt olyan magas az olajfogyasztás, ám Horvátországban, a 30 fokban....és azért érdekes, mert az idén gurult már a hölgy mindenfelé a motorral és nem volt vele ilyen gond. 1000 kilométerenként 1 deci kellett hozzá.
Jahh és egy hőfok mérő:)
Szelep szár és egy 10/50-es olaj...szerintem megoldódik!
Hát ott fog kezdődni a szelepszár szimeringnél, aztán jön a többi... Méregetés a gyűrűkön, hengereken...Jó lenne, ha egy tömítés garnitúrával megúsznánk, mert könnyen elszaladhat akár 100 ezer magasságáig is a dolog, ha nagyobb a baj.
Szerintem ez már egy következménye a tartós pályás tempónak..
..azért mielőtt nagyon kétségbe esnétek..nézzetek szelep tömítést...mert a hirtelen gázadás és füst pamacs tömítetlenségre utal..
No de ennyit?
akkor rugalmasan a kedd :)
Folyamatos 130-140 tempónál nem csodálkozom...hisz a sima GS...az F-el ellentétben nem rendelkezik olajhűtővel....főleg meleg időben az olaj/motor képes túlmelegedni....ami ugye a kenőképesség rovására megy és a kopás mértéke is hirtelen megnő. Anno a 10/40 (valvoline)használatakor az enyém is itta...és be is voltam parázva..
Most 20/50...és egy olajhőfok mérő.... az olajat nem engedem 120 fok fölé...Nem mérhető olajfogyi.
Télen kap egy F-es olajhűtőt..ezzel megoldom a pályás forszírozott tempót.
Az időkép még mindig esőt mond hétfőre.
Nekem jó a hétfő!Nézek időjárást.
Úgy beszéltük meg ,hogy hétfő vagy kedd (esőnap gyanánt). Természetesen örömmel veszem ha jönni akarsz....bár én úgy gondoltam ,hogy a pályán megyek....ha ez neked is megfelel..
A Louis este 6-ig nyitva van szombaton most néztem.
Oktober 8-ra szervezzünk egy osztrák túrát ha jó mindenkinek az egy szombati nap.
Hozzám jön akkor talizunk ott én veszem a kormányt és beszélhetünk az Austriai kiruccanásról oktoberbe.
Gázállandón nem füstöl, sima gyorsításoknál nem füstöl, csak ha 100 fölött odateszi neki a gázt a hölgy, akkor egy pöff...
Szaga mondjuk van a motornak, ha mögötte mész, olajszaga, de más nem.
Ja. Szerintem is komoly olajfogyasztás. Motul 20W-50 volt benne, az úton -más nem lévén- Shell Helix5 15W-40 lett helyette, most gyakorlatilag az van benne csak.
Korábbi kirándulások alkalmával, országúton nem volt mérhető olajfogyasztás és ott kint sem, amikor csak úgy gurulgattunk. Az autópályán viszont horror...
Jah, és akkor ezek szerint fél tank alatt leeszi magát a minimum szint alá..

Azt nem értem, hogy hogyhogy nem füstölt ha ennyi olajat elégetett