Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ok. De az egyszerűség kedvéért itt sztem mindenki literben, deciliterben gondolkozik.


Am ez nagyon komoly olajfogyasztás! Nekem is eszi az olajat a gép, de a legelvetemültebb használat mellett sem ennyit.

Milyen olaj volt benne?
1200 km alatt? Akkor az már nagyon-nagyon nem okés!
Az olaj általános mértékegysége a kiló (nem kioktatni akarlak), ami a fajsúlytól eltekintve a literhez áll közelebb, tehát 4 liter fogyott, ami azt jelenti, hogy menet közben olajat cseréltünk.
Azt hiszem Erik fia dolgozott náluk
Sziasztok.
Gepárd motoros futárral kapcsolatban tudtok információkat ?
Dolgozott ott valaki ?
4 kiló? Az mi? 4 deci? vagy 4 liter? Nem mind1
Köszi a gyors választ, valóban nem adtam elég információt. Nos, a helyzet az, hogy már túl vagyunk azon a horvát túrán, melyet ismerősöm egy GS 500-zal telejsített. A motorka remekül ment, ám az 1200 km-re elfogyasztott 4 kiló olajat. Igazából nem füstöl csak agresszív gyorsításnál pöffen egyet, mégis eltűnt belőle az olaj. Országúti túrák alkalmával nem tapasztaltunk olajfogyasztást, ám ez az autópályás út (1.000 km. autópálya) ijesztő lett.
A kérdés az, hogy nekifussunk-e egy generálnak, vagy van valakinek tapasztalata már az ügyben? 34.000 km. van a motorban, patika -szalon- állapotú (ez persze semmit nem jelent, hiszen egy '89-es gépről van szó).
Üdv !
Gyakorlatilag 0... /tapasztalat !/

(Nem az én tisztem okoskodni, de ha megtisztelnéd a fórumot, "fórumlakókat" legalább egy minimális infóval, nem követnél el nagy hibát ! )
,
Üdv ataaa !
Megtisztelsz!
a szept. nekem is zsúfolt (hál' Istenek !)
Nem kell ezt cifrázni ... Menjünk , guruljunk , poroljunk amikor
ráérünk!
/ Ismét javaslom a Hirtelen Kigondolt Gurulást-t, HKG by :AKMT ,
ekkor-akkor, ide-oda, stb. megyek oszt aki gyön az gyön ! /

ganjaninja ! ha hétfőn mész "kormánynézőbe", lehet csapódnék !
Győr környékén még úgyse jártam !
Teljesen változó. Van akinek a GS-e egyáltalán nem eszik olajat forszírozott tempónál sem, míg vannak olyanok is (am hibátlanul működő motorok) amik 1dl/100 km olajfogyasztást produkálnak tartós 7-8ezres fordulat körül.

Általában akkor szoktak hozzányúlni az olajfogyasztó motorokhoz, ha már füstölnek és/vagy normális használat mellett is 1l/1000km olajfogyasztás felett produkálnak.

Ha azért kérdezed mert még nem mentél a GS-sel pályán, hosszan nagy tempóban, akkor nézz olajszintet indulás előtt, meg tekints rá 3-400 kilométerenként, akkor meglepetés nem érhet.
Jó napot Fórumlakók!
Kérdésem lenne: mennyi a GS 500 még normális olajfogyasztása autópálya tempó, tehát folyamatos 130-140 km/h mellett, több száz kilométeren keresztül? Van valakinek tapasztalata?
Kössz a tippet!
Néztem róla képeket, tényleg jól néz ki, és nincs is messze.
Én csak hétvégeken érek rá, és már csak októberben. Ha jó idő lesz még, körül lehetne nézni mi van odaát. Sőt talán még Louis-t is be lehet iktatni ha valakinek kell valami...
Ganjaninja, sajna hétköznap nem érek rá, így ezt kihagyom, de rád is meg Isti55-re is számítok, ha szép októberünk lesz!
Van arra valami ötletetek, hogy GS500-hoz lehet-e kapni univerzális gázcsövet? Tehát nem a külső gumi markolat, hanem a belső műanyag cső. Próbáltam guglizni, de csak robogó gázcsöveket adott ki. Hátha ti már találkoztatok vele. Köszi.
Sikerült végre lecserélnem a csutka kormányt a GS-n. Vettem két kormányrögzítőt 7800 Ft ért és egy MZ kormányt 2400 Ft. Gondoltam, hogy jobb lesz és kényelmes ,de nem gondoltam, hogy stabilabb is .Minden elért semit nem kellett toldani, csak 2 4 es lyukat kell furni az mz kormányra és kész is.
Mikorra tervezed az időpontot?
Köszi!Elolvastam az Sv topikos írásod is.Én is hasonlókat tapasztaltam.Tényleg rendkívülien lineáris és tényleg hasonlít a sor négyesre is.Egy kicsit ennél is érzem,hogy 5000-ig csinálhatna többet,pedig tudom,hogy papíron nyomatékhegyek érkeznek már addig is.Ezzel az ellentmondással egyenlőre nem tudok mit kezdeni.Nem értem.
A városban megyek legtöbbet,ezért én valószínűleg kisebb fogaskereket tennék előre,hogy ugyanolyan km/h mellett több nyomatékot és lóerőt adjon le.
Mindezzel együtt engem lenyűgöz a gépezet,kiemelten a futóműve,egy új dimenzió.Ha jól tudom,kategóriájában ez a legkönnyebb motor.Sokan nem is gondolnák,hogy futómű és futómű között,milyen óriási különbség tud lenni,és mindez mennyire befolyásolja a motorozás élményét.Jó a fogyasztása,hosszú élettartam,és még lehetne sorolni.
Jó Triumphozást!
Azt a kormányt veszi megy ...amit most hétvégén láttál a vasamon...ha akarsz gyere te is!
Sv topikban irtam.Ha kell holnap bemasolom,mobilrol nemmegy.Egyenlore minden jobb.Igaz amit rola irnak,egyesiti a v2 es a sornegy elonyeit.Es van benne annyi karakter hogy sokaig egyutt tudjak vele elni.
Hossz baratsag lesz de pakolni nehez lesz es gagyi az oldaltamasz.Egyenlore ennyi.
Sokat kell mennem hogy kihasznaljam a meglevo elonyoket.
Es legyen valos uzemelesi tapasztalat.
Légy szíves beszélj a Street triple-ről.Mit szeretsz benne,mi az,amit még szokni kell?/még a legjobb motornál is megfordulnak az emberben ilyen gondolatok/Mit szeretsz benne jobban az SV-hez képest?Mi az,amiben az SV-t jobban bírtad,ha egyáltalán volt ilyen?
Mariazell pont belefér
Sopronból! Azaz a határtól egy 350 km-es kör érdekelne!
Igen k66 volt az Er5-ön.Előre 14000,hátulra 18000 körüli összeg.Nem drága és mégis baromi jó.
enduro gumi viszont előre hátra van.. hmm