Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elolvastam a Totalbike tesztjét. Hát nem tudom, mi baja a váltóval. Vagy csak a robogóhoz van szokva? Vezetné a simsonom, majd megtudná, hogy mi az, hogy sehanyadikban sem vagy.

Nekem pl. a 110-120 a legkényelmesebb utazósebesség, onnan még simán tudok előzni. A rázkódás 6.-ban 80km/h-nál jön elő, de afölött elmúlik. Simán megyek vele egy nap 4-500 km-t. Dipshit, te meg bármennyit.

Tőlem is kérdezték, hogy ennyiért miért nem egy 15 éves leharcolt banditát vagy ducattit vettem. Mert szerelni nem tudom, menni viszont szeretek.

A kipufogókönyök nekem is rötyi, de mondták, hogy eszembe se jusson bármivel hozzányúlni. Állítólag mivel szimplafalú, azért ilyen.
Nekem egy alkalommal volt a GS-ben actevo (20w50-es). Szar volt vele a váltási érzet, és horribilis olajfogyasztást produkált vele a motor. Előtte és utána is csak Valvoline került bele.
Már rajta volt a motoron, amikor vettem. Puig a márkája.
Nekem sem vált be az actevo, amióta új fajta lett. Hamar hígul. Most 10-40es Ipone van benne, nagyságrenddel jobb. Bár én főleg a 3-6000-es tartományban használom a motort. Nem megyek gyors köröket a MAN szigeten. Na, persze a gumi miatt nem.
Mivel annyi jobb olaj van ugyanannyiért vagy olcsóbban így ha ennyien mondják hogy nem jó könnyű volt kihagyni a számításból.
Xj 900-ban jól dolgozik Az is levegős.........hmm....
Pár emberkének csomókban jött le és ez azé gáz.
1:Mi a faxt kerestél fél5-kor gép előtt?
2:Sokkot kaptál az Actevo miatt?
3:Ugy néz ki,összeállt az xj
Normális értékek! :)
Utólagos...az olaj betöltő helyére megy bele...
..aránylag pontos mert ellenőriztem ipari higanyos cuccal..
20w50-es actevot használok...ezt legalább nem eszi....de ha van valakinek jobb tippje szívesen veszem..
A 120 fokos kenési problémát a saját hőmérőm alapján tapasztaltam ki...valamiért sokkal darabosabbá válik a váltás...120 fok alatt vaj puha és precíz..
Most szívatsz, ugye? Nekem actevo van benne, mi vele a gond?
Nemrég én is beszereztem egy olajhőfokmérőt, de elég érdekes értékeket látok rajta. Egy laza 4-5 km-es szakasz után még 40-50 °C körül van az olaj, 10 km után kezd beállni 80 °C-ra. Hegynek fel, jobban hajtva lesz 100 °C, békés krúzolásnál kb. 90 °C. Ezek normális értékek vagy csak a papás hajtás eredménye?
Az szar, de nagyon... egyszer megtapasztaltam, azóta többet soha.
Ez6 így van, a normál olajhőfok 110-130°, de még kicsit felette sem gáz...kivéve ha actevo van benne...
Most ezt úgy mindenkinek. Olyan paráztok..aminek semmi értelme sincsen. Komolyan mondom mintha mindenki MAN TT köröket nyomna a GS-sel, utassal és csomagokkal persze. A neves gumigyártók gumijaiban, mégha csak S sebesség indexű is, bőven van akkora biztonsági tartalék, hogy ne tudjon vele senki se bajba kerülni. Aki H-s gumit vesz a GS 500ra úgy, hogy tudna olcsóbban ugyan olyan S-es gumit is venni, az feleslegesen dobta ki a pénzét. Utcán, de még egész napos szerpentinezéskor se jönne ki különbség a gumik között.
Hogy kenne már vacakabbul? Ez ez a 120-130 fok simán a GS üzemi hőmérséklete --w-50es olaj meg jócskán magasabb hőfokon veszti el a kenési képességeit.
Lidl-ös csizma? Az tiszta mentőosztag a papucs-rövidgatya-póló GSX-R koktélhoz képest. Ezeket nem csípte még meg darázs menetközben.
Pedig eccerű.Hátul minden gyorsabb.Jó muri loholni a többiek után.
Eeee lehet, hogy mástól kérdezted, de mindegy, szokd meg, hogy a nők mindenbe beleszólnak...

Én a kék plexit ajándékba kaptam, kb 3 éve lehetett 10 körül kapni a Louisban. Még akkor itthon csak a füstszínű volt.

A kipufogóm meg az imolai börzéről van. Karbon, kb 22 ezer volt, itthon biztos drágább. Mint minden.
Kosz hogy segitettel.
Erdekelne hogy a plexidet elol honnan es menyiert vetted ,hol lehetne kapni?
Elore is kosz.
Ja,
felénk meg vannak olyan emberek, akik vesznek egy "menőbb" motort és kimennek vele a legforgalmasabb helyekre és mellétámaszkodnak,hogy jól láthatóak legyenek.Régebben néztem itt a Sportmotoron is a videókat, meg a képeket.
Nem volt kevés azon videók közt, ahol villog a benzinszintjelző!Min.70-80%
Meg a kedvencem: K8 GSXR 1000 lidl-is csizma-bukó meg a probiker protector nélküli börkombi!Ezt egy motoros talin láttam 2009-ben!
Tesco-s olajos sztori a GSXR 750 K6-ba!
Kérdezd meg Blue-t hogy hányszor lett szálszakadásos a gumija idő előtt! :-)
Gondolom a nagyobb sebességindexűek erősebbek, jobban tolerálják az úthibákat, és abból van bőven...
Akkor most leírom, hogy miért nem megyek elöl:
Amikor én voltam elöl, folyamatosan a tükröt néztem, hogy mikor ki van lemaradva. Volt amikor elhagytunk két embert a 4-böl!
Volt olyan is, hogy a GS tartalékot kért és nyomban majdnem belém jött az állatja!Meg amikor a női nem kellően dekoratív egyedeit megbámuljuk, nekem addigra kellő információm van, merre is kell nézni, mert addigra legalább páran röffentenek, vagy egymásba akarnak menni és vészmanőverbe kezdenek!
Nem egyszer fordult már elő, hogy az egész boly hátrafelé nézett!
Az meg nagyon idegesítő, amikor nézel hátra és látod a seggedben azt a sok kéjenc motorost nyál csorgatva mögötted össze vissza kacsázva!
Fúj!
Dehogynem, sokkal gyorsabban ázol el.
ha annyira sietős, pláne, ha esik, akkor ott a jó öreg 200-as quattro.