Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Needee-nek: látod, én meg ezért szeretek elöl menni. Könnyebb a 10 embernek hozzám alkalmazkodni, mint nekem 10-hez.

én is hallottam érdekes sztorikat, és ami a röhej, hogy a kőgazdag palik játszák ezt a spórolósdit. (okés, lehet, hogy általánosítok) én a tempomatosokat kedvelem: 80 km/h, ha városban mégy, ha országúton.
én mivel naponta használom a motort, elég sűrűn elázok vele, de nem hinném hogy a H-s itt is többet tudna valamivel
A gyári bridgestone szerintem olyan kemény, hogy hamarabb füstöl el a kupplungod, mint a gumid.

Idén ma volt a második olyan alkalom, hogy nem áztam meg! Én a túráim kétharmadát térdigérő vízben szoktam megtenni. Van hasonló szerencsés?
azt akartam írni hogy ha nem füstölsz gumit, és azért nem lehet normál használat mellet mert egy jó minőségű gumiról beszélünk, és eléggé oda figyelek milyen gumim van, de azért túlzásba nem kell esni, ha szálszakadásos is lesz az max mert gyártási hibás de az meg már nem H vagy S függő
Mé ne lehetne. Bár az tuti hogy nem a nagy sebességtől lesz szálszakadása.
most ne haragudj de te el tudod képzelni hogy gs-en szálszakadásos lesz a gumi? mert ha füstölsz gumit nem hiszem
én is ezzel értek egyet, bőven elég az S-es, még 140 fölé se megyek sűrűn nem hogy 180 ig, az meg hülyeség hogy többet bír meg gyengébb, gs-en mind kettő ugyan azt fogja produkálni,
Hali!
Neked van olajhőfokmérőd? Gyári, vagy utólag? Ha utólag, akkor hova ment be?
Megy annyit másik lánckerékkel (GPS szerint)...mondjuk kell hozzá még egy kis finomítás..vékony donga..és max 75 kiló...de pillanatok alatt 120 fok fölött van az olaj..és ilyen hőfokon már érezhetően vacakabbul ken. (váltáskor vettem észre)
Mióta híztam 20 killát..valamiért szarabbul gyorsul..és a vége sem annyi Nem is értem ....
Bakker, most jól lelombiztál, akkor azt sem kezeltem megfelelően, fixa ideám volt, hogy mindkét kerék érintse a talajt folyamatosan, de még így sem jött mindig össze :D
Szerintem is az lehet, hogy könnyebb, viszont ebből kifolyólag gyengébb a szálazása.
Rövidre zárva a vitát: az S-es sebességindex azt jelöli, hogy max. 180-as tempót visel el a gumi egy óránál hosszabb időtartamban szövetkárosodás nélkül. Melyikőtök megy akár csak 180-nal is egy óránál tovább?
A H-s sebességindexet meg azért erőlteti a gyár, mert a BT45-ből nincs S-es és az a hivatalos, gyári gumija. Ennyi. Nyugodtan meg lehet venni az S-est is, nekem is az van fönt elöl, az égvilágon semmi különbség nincs az árán kívül.
Na látom sokan hezitálnak a témán!
Ebből sok vita folyt már itt a fórumon, ezért leírom a véleményem!
Hozzáteszem nem akarok veszekedni és vitatkozni azokkal, akik ezen akarnak spórolni, DE nem hiába kisebb az S-esnek a sebességindexe, meg az ára sem.
Gondolom a kisebb sebességindexű gumin spóroltak valamit, tehát nem olyan a minősége, mint a H-snak!
Akinek a biztonsága nem ér meg pár ezer forintot, azt ÉN tiszteletben tartom!Mindenkinek joga van eldönteni, hogy mennyit ér a bőre!
Van sajnos nekem is olyan ismerősöm, aki ezeken a pár filléres dolgokon akar spórolni!Ezek az emberek nem költenek motorosruhára sem, meg jó nekünk a piacos sisak is, csak a rendőr lássa, hogy van valami a fejemen!
Volt pár eset, hogy tízen-húszon kilométereket kellett az ilyen ember miatt kerülni egy túrán, mert neki nem volt jó a 2-3.- (!) drágább benzin!
Meg pont azokról beszélek, akik -5km/h-val mennek mindenhol a bolyhoz képest, csak hogy benzint spóroljanak!Mivel mindenkor csak hátul vagyok hajlandó menni, ez kicsit idegesítő!
(Ennek is megvan az oka, hogy hátul megyek, de ez más tészta!)
Megfelelően kezelve a kempingbicikli is kerékre áll.
hmmm érdekes, alattam nem áll ki egykerékre :D :D :D (80+)
nem vagyok 50 kiló, és a pasim nem cipelem, koptassa a saját motorját... Valsz ezért állt ki alattam egykerékre, nem az egetverő 46 (+ a sportdob miatt 2) lóerő miatt... De tényleg vedd a jobbat. Abból még nem volt baj.
Bocsi, nem ad választ, de nagyon tanulságos kis cikk...
http://www.xt660-club.hu/Media...
Kicsit olvasgattam és valami olyasmi a helyzet, hogy bizonyos sebesség felett csökken a terhelhetősége, tehát mondjuk (ezek nem pontos számok, csak általában ez az arány és autókra vonakozik, de a kurva motorgumikról nem találok semmit, szerelőnek gumisnak meg ne higgy, ha nem a Goodyear tervezőmérnöke volt, csak nyugdíjba vonult, mert ők a legokosabbak és minden más gumis hülye :D)
62S 265kg kerekenkénti terhelés és tud max 180-at, akkor a gumi csak kb. 150km/h-ig tudja a 265 kg-ot, majd minden 10km/h után csökken a terhelhetősége 5%-al.
Matek. Most mérték a motorom, 8-10 liter üzemanyaggal, üzemkészen volt 183 kg, rádobunk egy 80 kilós faszit (véletlenül pont ennyi vagyok :) ) 263kg, elosztva a két kerékre, tehát állva jók vagyunk, ami hát alapban nem jellemző élőhelye a járműnek, hiszen nevében is benne van, "jár". Akkor rádobunk egy hölgyet, legyen mondjuk 60kg, 323kg, akkor még mindig jók vagyunk állva, hiszen 530-ig zsírkirály, 150-ig zsírkirály menetben is, de mi van, ha nyomsz egy satut és előre kerül a teljes súly, na jó nem a teljes, de sok...illetve alapból is elől van a nagyobb teher + a lassúlás okozta terhelés...... fizikából szánalmas vagyok, súrlódási hőenergia keletkezését is csak gyakorlatban tanultam meg a hátamon pörögve és bámulva a távolodó motort :D (szerencsére már vagy 15 éve, nem most), tehát fingom sincs, de 5000 nem nagy pénz, hogy ne parázz, ha meg több a Meki az életedben, mint a Norbi update és esetleg a csajod is ennek a híve, akkor irány a H-s gumi :D
Anyám azt mondja, ha túl sokat gondolkozom valamin, vagy ne is vegyem meg, vagy vegyem a jobbat, mert pénzem lesz még, visszacserélni meg már nem tudom, ha kiderül szar volt... (én is H-st fogok venni majd, rábeszéltem magam, imádom a Mekit és a Spagettit, Pizza testem örök életre akarom ítélni :D)

62H 265 /210
Nem lehet, hogy csak a centrifugális erőt (nyúlást) bírja jobban az erősebb gumi? Már csak amiatt, hogy a nagyteljesítményű sportmotorokra való gumik 5 kör után elkopnak a ringen, viszont menni lehet velük akár 300-zal is. Emiatt úgy gondolom, a kopás nem feltétlen a max sebességtűrés függvénye. Persze, ha húzod, jobban kopik, de ha nem húzod, akkor is 2 év után kuka egy gumi, úgy megkeményedik. Vagy mittomén?
szerintem elég az S-s nekem meg főleg mert én 110nél csak előzésnél megyek többel a kérdés inkább arra vonatkozik h tovább birhatja e a H-s mivel az erősebb lehet mivel az 210ig jó elvileg vagy nincs összefüggés
Én óra szerint mentem már vele 180-at, de hangsúlyoznám, óra szerint, a gyári Bridgestonnal. Egy GS-s ismerősömet fullgázon fényképezték le a rendőrök, és 178km/h-t írtak a fotóra. Szerintem, ha a 180-as tempón gondolkodsz, akkor ne gumit válts, hanem motort. Nekem azt mondták, másik hátsó lánckerékkel tuti menne 200-at. Én nem tudom, nekem ez már kínai, de ha tervezel "brutális" lóerőnövelést, akkor inkább vedd meg a nagyobb kategóriást. És írd meg, hogy tényleg 200-e a 200.
Én inkább azt kérdezném, és kérdezem is, hogy aki ment vele 180-at, az hány másodpercig tette ezt? 20mp? :D
Elvben minden gumi túl van tervezve, attól, hogy H-s, erősebb a belső szerkezete, de nem bírja tovább, ugyanúgy kopik, talán lehet más keverék és máshogy melegszik, de persze ezt max a gyár tudja, ott meg sok a marketing rizsa, szöget ő sem szereti, súlyra ugyanazt tudja, nem érzem, hogy GS500-ra kellene 180 feletti gumi, de a fene tudja...
Szóval a kérdésed jogos és én sem tudom a választ. :(
Valaki?
Nekem jövőhéten küldik most jött sms a Nagyvastól

gumikérdés: 62S vagy 62H? elvileg GSre az S-s is elég(180km/h * 21eFT) vagy érdemesebb megvenni a 62H-t? tovább bírja a H-s? azért kérdezem mert gondolom a H-s erősebb mert az 210km/hig jó viszont az már 26eFt megéri a különbséget kifizetni?
ja jó látom a lánc már meg van akkor meg jó láncot vettél
én most vettem meg eddig nagyon meg vagyok vele elégedve, semmit nem kellet húzni még utána pedig állítólag felrakás után állítani kell