Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Osztottam-szoroztam: a 3 nap, 1.600 km kb. 25.000 Ft-ból kijött részemről, ami tartalmazza a kaját és a sört is. Az élmény meg ugye ingyen volt
Holnap lemosom és kérek időpontot 6 ezres szervizre.
3 féle első gumim volt eddig, a Lasertech nem követelt gázelvételt a legnagyobb esőben sem. Hátul is metz volt, de más mintázat, jól összedolgozott azzal is.

Szárazon kanyarban viszont sokkal jobb visszajelzést ad a pilot activ
Én már túlvagyok egy leáztatáson, bár áttörölgetve nincs még a gép. Légszűrőt is kiporoltam, kicsit piszkos volt.. nem is értem
A héten ha lesz időm, még felméretem a károkat, és hogy tudjam mennyit kell rálocsolni a motorra, hogy olyan legyen mint az út előtt volt.
Nekem Michelintől csak Macadamom volt, az keményebb volt, mint a Lasertech, meg szerintem már nem kapható. A Pilotot sajna nem ismerem. A Laser esőben, vízátfolyáson is maxi tapad. Elöl is ez van, nagyon tetszik. Kíváncsi vagyok, neked hogy válik be. Én is 20 körül vettem 2 éve, ez legalább nem drágult. (apu az SVjére 35 alatt nemigen kap, ebben is ász a GigaSügér)
Jah, és ha a patakozástól eltekintünk, szerintem a legnagyobb szó az az, hogy végigjött a féléves CBF 1000 a Cserna-völgyén, esés, törés, leakadás, karcolás nélkül.

Jah, és sehol máshol nem estünk el, csak a pataknál..pedig szar úton is 50nel mentünk, jó murván én 70-80 körül robogtam elöl
Hiába kérdezted volna, azt mondtam volna hogy nem lesz, mert nem terveztük.

Ketten maradtunk az út utolsó szakaszára, és közösen hoztunk rosszabbnál rosszabb döntéseket, ahelyett hogy visszafordultunk volna, mert az tudtuk, hogy rossz helyen vagyunk. Kb 2 kilométert kellett volna visszagurulni, nem tartott volna 10 percig se.

Ehelyett mi másik úton kezdtünk meg ereszkedni, mondván ez is arrafelé mehet, mint amerre eleve menni kéne. Ez be is jött, csak az út utolsó 150-200 métere patak volt.

Legközelebb visszafordulás lesz ilyen helyzetben.
Ennek ellenére megérte, mert rengeteget tanultam belőle, úgy navigálási, mint motorkezelési szempontból.

Eddig is foglalkoztatott, de most már még inkább. Csak hegyeken keresztül le Isztambulba és vissza, 2-3 és sokadrendű utakon, 4000 kilométeren.
Üdv!
Ritkán szólok. Nekem is volt GS500-am.

Dipshit! Te jóember!
Biztos hogy ...
Végignéztem a galériát. Te/Ti vagy nem vagytok komplettek, vagy én. Vazze két gondolat birizgál bennem:


Én nem mertem volna oda menni, sem a GS-el, sem a Bandival.

LE A KALAPPAL ELŐTTED.

Régebbi túraleírásaid alapján, gondoltam "No Ezzel a sráccal szívesen gurulnék!" A Balkán nekem is "tetszik", de ezek után, meg fogom kérdezni, hogy "Mennyi a triálozás?"
Minden tiszteletem Nektek és a gépeknek !
A DL-em még most is nyakig sáros, azóta nem volt lelki erőm és időm kivakarni a koszból. A rendszám sajnos csak a Photoshopos képeiden értelmezhetetlen, az enyém az út végére sem lett sáros. Tanulság: új értelmet nyert számomra a láncspray használata
Egyébként a határon velünk sem szórakoztak.
Helló Erik!
Akkor nem te voltál!Pedig hogy örültem,hogy rád ismertem!
jt-t! Ez a did párja!
jt esjot vagy sunstar lánckereket rendeljek nagyvasról? melyiket érdemes? D.I.D lánchoz 75LE-ig
Michelin pilot activot is érdemes nézned!
Én nagyon kedvelem!
7 ezer km van benn,de még egyszer sem szaratott be! Nem fogy nagyon,tehát elég tartós lesz!
Stabilan kanyarodhatsz vele, tapad rendesen.
Vízen kicsit gyengébb,de szerintem kontrollálható.
Árban meg a kék hold nagyon kedvező volt pár hónapja vele kapcsolatban!
GigaSügér :)

Metzeler mellett döntöttem utánna olvasgatások alapján, szerintem tovább bírja mint a Pirelli de viszont nem tapad annyira, de szerintem ehhez a motorhoz megfelelő tapadást nyújt szóval én a Metzeler mellett döntöttem most nézem hol a legolcsóbb valahol 21ezer valahol 28ezer érdemes szétnézni
A "GS" mit jelenthet? GigaSuper? GigaSügér?

Végülis melyik gumi lesz a nyerő: Pirelli vagy Metzeller?
Azért néha egy tábla milka csokit engedj meg................feledhetetlen érzés.
Mondjuk a minimum igények is eltérőek. Alivio szett alatt szerelt biciklit közlekedni sem vennék, ha xc biciklire vágynék. Két jóféle, de közel sem profi kerék is alulról 30ezer forint

Nekem országútim van, hobbi bicó.. egy évig dolgoztam érte gimi elején anno. Ez az egy felesleges luxus, amit megengedek magamnak.
Áh, dehogy. A bringám Schwinn-Csepel, és a hajtóművét kicseréltem 10rugóért, plusz 1-2 apróság, így össz belekerült nekem 50ezerbe. Masszív, elvisz A-ból B-be, mi kell más? Egy bringa az bringa, nem űrhajó.
Azért 56,000- ért kiskereskedőtől tudok olyat ami nem hagy cserben és garis! (csak körül kell nézni)
Itthon!
Az a baj, hogy 100ezer alatt (készletkisöprési akció nélkül) normálisan, hosszútávon megbízhatóan működőkerékpárt, ma nem lehet kapni. Teljes áron 120ezer körül kezdődnek az alsóközép biciklik.
Bármilyen hülyeséget el lehet adni bármennyiért.
Ha a világító, LED-es WC-deszka űrtalálmány lenne és 2 millió Ft-ba kerülne, azt is megvennék páran.
Egy hétköznapi bringáért 100ezer Ft is sok.
Itthon?

Mert én már a az 1,6 millás Specialized bicón is csodálkoztam budán.. munkába jártak vele.
Láttam már bicót 16 milláért! És nem volt profi versenyző a tulaj, csak hobby kerós! Ja de a bringa nem volt csak 4,8 kiló! (FULL CARBON) Ami meg fém volt az titánium ötvözet!
Photoshoppal, de az összes motorról. A saját rendszámom az saras volt, aztán ahogy a motor is tiszta sár lett, már nem is volt kirívó.

Traffival csak hétfő éjjel a temesvári elkerülőn találkoztunk. Egy a titka, főűton csak a legszükségesebb kilométereket kell legyűrni, máshol nem mérnek.
Végig 70-90 között mentünk a településeken, ha gyanús volt valami, akkor pedig 50, vagy ha gyerekeket láttunk az út közelében akkor is lelassítottunk.

Utolsó esti hazarohanás pedig 120-125, település 100-110.. most megúsztuk. Határon megcsodálták a motort, és ellenőrzés nélkül átengedtek