Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kétkomponensű anyagból gyúrható és egyedileg formázható, szilikongumi-szerű anyaggá szilárduló füldugó itt. Szállítással együtt kb. 3500 Ft.
Egyenlőre egy keskeny kicsi cikcakkmotor eszméletlen blokkal.Nem lehet hasonlítani semmihez.
Kiderül....................csak beleőszülök mire az SV elmegy.
Jogos, kíváncsi vagyok, mit fogsz mondani a kis gülüszemről :D
Egyébként azóta már nekem is tetszik.
Februárban nincs hova sietni.
A triplánál ilyen gondom nem lessz.
Nagyon mélyen van kicsi is a műszerfal és elég zavaros is.
Hasalós gép az alap azoknál meg jó mélyre rakták.
Mintha egy biciklin ülnél.Csak a tér van előtted.
Azaz, csak én holnap már motorozni akarok, de igazából csak tele volt a faxom, hogy múlik a nyár és mivel rendszeresen délután/ este dolgozom, ezért elegem volt a koránkelésből is, holnap csicsi van :D
hát nekem nagyon informatív a műszerfalam, ha nem akarnám is tudnám, hogy mi mennyi, hányadik fokozatban vagyok, és a látótérből nem is igazán esik ki
VPID szám.Én inkább 3 napra hagytam így nem fáradok ki az ostoba bürokráciába.
Fordulat fülre sebesség affene néz annyit lefelé.Nézem hova mennek és mennyire vagyok lemaradva a többiektől...........(mostanában egyre kevésbé) Tavaly még volt hogy nem láttam őket mostmár tartom hellyel közzel az alakzatot.
Én mindig figyelem, és a fordulatot is, nem szeretem gyilkolni a blokkot. Huzamosabb ideig meg pláne nem. 120nál van a plafon, a főlé csak veszélyhelyzetben gyorsítok..stb

Na elmesélem a ma napom kis szösszenettel kiegészítve.
Múlt hét csütrötökön behoztuk a GS500-asom. (98-as és a lényeg, piros)
Amire figyelni kell, kétnyelvű adásvételi, forgalmi és valami eredetet igazoló lap is kell (akkor nem kell a származási vizsgálat, vagy mi a pikula, aki ért hozzá kijavít.)
Hétvégén és hétfőn rendberaktuk és íme a mai nap:
Kelés reggel 5, nyomás műhelybe, tegnap kapott P rendszám felrak, nyomás Szigetszentmiklós NKH vizsga.
7-kor már várakoznak vagy 10-en a nyitásig, pihi, majd büfé, kávé, ugyanazok az arcok, mint hétfőn (akkor egy XJ900-at vittünk a haveromét), majd vizsga és már hipsz-hopsz itt is 10 óra és kezemben a papírok. -27300 huf
Nyomás vissza műhely, moci lerak, P rendszám vissza tulajnak, rövid élménybeszámoló ( régen minden jobb volt és Trophy az isten, még a szar is jobb izű volt, ne kérdezzétek honnan tudjuk, de ez van baze, nagy királyság volt, most meg--- á hagyjuk is :D sza szoptuk egymás faszát )
Irány a VÁM, regisztrációs adó, meg regelnem kell valami azonosítót is, zsírkirály egy helyen, csak közben át kell mászni egy Unicreditbe befizetni a regadót (-13500.- + valami fura fénymásolási és hasonló sarc 24XX.-)
Hmmmmm, akkor fogyott ki a bendőm, irány a hamburger, egyszer élünk legyen sajtos -330, egy erős Norbi update Coca cola, szigorúan cukros -280 és már boldogan robogok is a biztosító felé, ami szar üzlet, de már nem érdekel. Enerválódtam.
upssz...1:30, nyomás Érd okmányiroda, nincs hely, tehát a tuti trükk Batta és igazam is van, 10 perc várakozás és ablaknál vagyok, majd elnyúlik a hölgy arca, első forgalombahelyezés és egy biblia méretű irat, hiszen nem kérdés, hogy feldolgoztak nap közben egy mamutfenyőt csak az én kedvemért. Kezdeti bldogtalanságát kolléganője és a siker által érzett öröm váltotta fel, majd miután kipréselt belőlem némi lét, amit csekken csengettem, 12.000 a papper, valami 5500, meg 58X és már kezemben is a cucc, délután 15:00.
Van rendszámom és nincs vége a napnak, de olya fáradt vagyok, hogy motorra nem ülök, jobb máa már a békesség.
Szóval egy nap alatt meg lehet csinálni, kell egy jó autó, érdemes előre időpntokat foglalni az ományirodánál és jó előre biztosítót választani és persze kell sok pénz és türelem, de az nagyon...
Szép nap volt, most dolgozom egy laza éjfélig, aztán haza és holnaptól motorozom, ha a vasak istene is így akarja :D
Huhh majd szeptemberben horvátiában ránézek a mérőre mer eddig inkább a kanyart figyeltem dülledt szemekkel nem a sebességmérőt.
Lesasolom mi hol mennyi.
Bár nem az számít hanem az érzés.
Hát nem tudom, én kanyarban szoktam vigéckedni, ott meg elég a 120 is. Azt meg hogy kigyorsításon elmegy más a gyorsabb motorral nem érdekel, kanyarban ha a köztes egyenesek rövidek, általában visszahozom a hátrányom
Ez így kevésnek tűnik..................Vagy én nem ismerem ezt a túrafogalmakat.
Valahogy nálam mindíg többnek néz ki a sebesség...................pláne hátul.
Vagy csak úgy érzem.
Egy africával soha a büdős életben nem jutottam volna le most se a patakról. Az nagyon nehéz.

Az nem baj ha valamit fel kell újítani, ha ehhez mérten fillérekért adják. Egy ilyen 500asnak oda lehet húzni alkalmanként 120-ig, kanyarogni elég. Utazni meg 100zal, aztán nyugi van.
Mint mondtam egy henger.................nem épp fürge.Patakmederbe jó de a gyors szerpentinezésre alkalmatlan.És mivel rég nem gyártják igénytelen terepes is sok a Km tuti felújítás lesz a vége.
Én egy africa twint keresnék minimum ha ilyet akarnék...............de hál istennek nem akarok.
Én meg inkább elcserlném egy gyárias állapotú DR500ra, pl olyanra mint ez.
Gyalogátkelőn legalább 15 áldozatot.
A yamahások hülyék... A transalpinán volt egy TDM, volt rajta két platni, a bukócső helyén.. nem értettük.. de így már minden világos
Pont a nyeklősebb acélváz a gond.Hogy szét fog nyílni.De ha nem sajnálod akkor hajrá.Én viszont beleszórnék valami bokorugró első/hátsó telóit.
Megpakolva?! és ez mit tud...?
Szerencsére nem alu vázas, így strapabíróbb, ha pedig bármi baja lenne, meg tudja hegeszteni a legutolsó szaki is egy faluban. Bármilyen más motorral mennék, csak drágább lenne az egész. Itt max 3 kilót veszíthetek, se többet, se kevesebbet.
A vázzal lesz gond.Eleve nem erre tervezték,öreg is szegény,most is kapott eleget,és fog is egy ilyen úton.Pláne megpakolva.
Lóf.szt. Jól fel kell készíteni az útra, aztán annyi.
Egy ilyen terv után fémdara lesz a GS-ből.