Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A patakos szakasz kivételével, okosan hajtva a gixxerrel is végig lehetett volna menni. Az a cbf is csak valami 13 centi hasmagasságú volt, és gyanítom a tengelytávja is hosszabb.
Nagyon király a galériád, biztos jó volt. Gixxer lehet nem bírta volna...
Szerintem, te ziizibb vagy mint Én, szerintem!
Szeretném kérdezni,hogy a rendszámról,hogy takartad le a számokat,és ha a rendőr mégis megállít,mi legyen a duma.Én is gondolkoznék valami ilyesmiben,mert Erdélyben állandóan radaroztak.
Remélem,nem vagyok túl indiszkrét.
Köszi a segítséget!
Ferodo (ha nem mész sokat akkor vegyél EBC-t, drágább de piszkosul jó, cserébe gyorsan kopik), jó az olaj, 42 literesbe belefér, kisebbe nem.
Sziasztok!
Ferodo vagy Delta fékbetétet ájánlotok a GSbe?
Illetve Repsol 15w-50es olaj jó bele?
Illetve 21, 31 vagy 42 literes dobozba fér bele egy sisak? Előre is köszi!
Üdv
Köszi szépen! Már intéztem egy gyári GS kormányt Angliából, kormányvégsúlyokkal, szállítással együtt 3000-ért. Azért ezt megjegyzem, bár remélem nem lesz rá szükségem.
Nem véletlen, jobbat a mai napig nem tud senki sem nyújtani. A GS a legtöbb célú, normális költségkeretek között fenntartható motor. Ha akarod kanyarvadász, ha akarod városi motor, de terepen sem ilyed meg.

Tettem fel galériát is, ez csak az ízelítő
Én azon nevetek, amikor új robogót vesznek ezen az áron. Vagy több százezerért biciklit...
Felütni nem üt fel, azzal nincs gond, gond a hátsó felnimmel van. Fogtam egy gödröt a Hortobágyon, szóval télen megyünk görgőztetni. Öröm és boldogság. Bár lehet, hogy tavaszra hagyom, ha a gumit is cseréltetem, ne kelljen kétszer kiszedni a kereket.

Az országban mindenütt ennyi gödör van?
GS-re tényleg felesleges a gixer futómű.......az alátétes megoldás pedig ugyan előfeszít, de attól még a rugó ugyanaz marad, de ha nem üt fel tényleg mindegy, inkább az alátámasztás a kipufnál meg ilyenek, de ha Neked bevált akkor nincs azzal semmi gond......
A "régi" olaj lehetett vagy 1 hónapos, még új korában meg lett csinálva. Persze, ajánlottak nekem is komplett GSX-R első futóművet, de valahogy nem éreztem fontosnak... 60.000 km-t már így mentem vele, vagy a felét a Bükkben és a Tátrában, teljesen jó így is. Borsodban szeretjük az egyszerű megoldásokat.
eladnék egy elsőkereket,tárcsa nélkül
Tessék,ismét egy szép példa az önzetlen segítségnyújtásnak.Köszönjük! Kevés ilyen jó fórum van mint a GS-é.Valószínűleg ez is hozzájárulhat ahhoz,hogy a használt GS-ek ára lassan már az egekben jár.Pláne,ha hozzávesszük,hogy az utolsó darabokat 950.000 körüli összegért söprögették.Sokkal kifinomultabb,fejlettebb motorokat lehetne már venni lassan használt GS-áron,de ezen mi csak nevetünk.Úgy látszik,kicsi a bors,de erős.
301300 Kormány normál ETZ
Termékinformáció
Kormány normál ETZ, Lenker hoch ETZ alle Typen chrom, 30-23.013
Márka: MZ-ETZ

Termék raktárkészlet adatok
Soltvadkerti telephely: A termék raktáron van.
Budapesti telephely: A termék raktáron van.

A készletfrissítés időpontja: 2011-08-09 21:52:33


A termék ára: 2.290 Ft/db


http://www.mofaker.hu/termek/K...


Ez való a Gs-re, a banditra, és még néhány túrakormányos motorra!
Köszi, már alkudozom egy kormányra, természetesen ebay-en keresztül. A magyar motorbontósok meg remélem csődbe mennek záros határidőn belül, mert nem érdemelnek mást!
Bőven elég a flakon 15-ös.Minek venni kétféle olajat hogy mindből csak annyi maradjon meg hogy ne dobja ki az ember de ne is tudja használni.Íg évekre el van temetve a két flakon a polcon.
Na és itt ütközik ki, hogy már írni sem tudok, mert csak a lényeget felejtettem ki...
"Én sepc úgy cseréltem ki most hétvégén"
Helyesen :D :
Én spec a szimeringeket úgy cseréltem ki most hétvégén...
Most motorex 15w fork oil-t kapott, meglátjuk.
Azért mondjuk én sem keverném, csak friss olajjal és biztos, ami biztos ugyanazon márkával, ez jogos észrevételnek tűnik.
Ha darabokra szedtétek gondolom a szimering is cserélve lett.....az úgy teljesen és valóban keverhetőek ezek az olajak(bár már van ebből is fullsynt), de egy régivel kiszippantva az előző felét összerakni?.....persze ahogy mondtam semmi közöm hozzá csak érdekelt...
A fork oil elvben keverhető, ha tiszta vagy nem rég cserélt volt, akkor meg hajrá.
Én sepc úgy cseréltem ki most hétvégén, hogy nem volt olajam, kikaptuk, kitisztítottuk (na jó a szerelő cimbi csinálta, én csak fogtam, meg ellentartottam, meg bámultam :) ) aztán csere után szárazon összeraktuk és be a mociba, hogy lehessen tologatni a garázsba, majd tegnap megkaptam az olajat és csak le a kormány, kicsavar és betölt, tehát önmagában a szerelés az tök rendben volt szerintem és azért ez egy 89-es modell, lehet nem ciki kicsit módosítgatni
A szerelés módja miatt és a régi és új olaj keverése a teló tisztítása nélkül ami számomra érdekessé tette, de amúgy semmi közöm hozzá.....
Hali!
Gyárilag 10W, többek szerint kicsit puha, én is ezt éreztem, most jobb. (macskakövön tesztelve :D)
Amit mond, az annyi, hogy kb 17,5W-s fork oilt hozott össze és előfeszíti a rugót, ami közel nem tűnik akkora faszságnak, mint elsőre gondoltam.
Ennyire nem mentem bele a dolgoba, de ha puha, akkor én inkább erősebb rugóra cserélném, vagy esetleg progresszív rugó lehet a megoldás, de egyenlőre ez tökéletes. :D
Ha ma csak nem pek.
Elnézést, ezt Neked szerelő csinálta?....pénzért?.....