Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Koszi szepen,erdekelene,a gumi en nem tudok utanna menni de van egy pesti baratom aki at venne ,termeszetesen nem ingyen kene,de szuksegem lenne ra,e mailben megbeszelhetnenk ha meg all a felajanlas,koszonok mindent udv.
Kiderül ami bederül.Nehezen indulok el.De akkor nagyon.
4 nap ok
még beszélünk erről
Kopaszék most mennek.................pont egy ilyen többnaposra tizedike körül.
Glockner bármikor jöhet,a gát az üvegpadlóval célkeresztben van.
Bár minden idő és pénz függvénye.
Ha csere van akkor nem lesz pénz max egy 3 napos rohanásra az meg inkább a leszaladok a tengerpartra és végigzúzok a 8-ason tipus lesz.Amolyan összeszokom a géppel féle.
Ha nem jün össze a csere akkor is csak 3-4 nap de akkor bármi lehet.Mivel rövid így csillagtúra féle egy bázissal.
Jövőre meg egy körút olyan mint kopaszéknak főleg osztrák-olasz-svájc-francia.col de turini,stelvio-davos.
olyasmin agyalok én is.grossglockner,ausztria látványutak,pizzások.
barátaim most voltak,ez nekem is bejönne
Alpok Szlovénia Olasz Horvát
Jöhetsz nyugodtan.Nem mindenképp.Lehet ósztria is.Esetleg kis digóval.
Amúgy köszi.Innen belűről is normálisnak tűnök.
mindenképp horvát?
mert szeptemberben is lesz egy túrám.(erdély vs Ny,még nem eldöntött)

ne vedd sértésnek de normálisnak tűnsz szóval nem hátrány a társaság
Hmm, köszi, biztos szuper, de nem tudok rá áldozni 40.000 Ft-ot.
Talán majd jövőre, vagy azután.
Áhh.Tutinem.Tizedikéig a kollégák szabin vannak.Utána tudom intézni a motorváltást.Ha bejön akkor talán szeptemberben feléledek anyagilag.........vagy nem.Ez még a jövő zenéje.
Szeptember végére tuti megyünk.Én biztos.Ha más nincs akkor SV-vel.
értem az okát.aug 22 semmiképp nem játszik?
Söprűnyél berakása mennyire segít?
De hiszen meg is válaszoltál magadnak.

Én anno 15W-set lugybáltam bele, keményebb lett valamivel.
Blue már egyszer leírta a tutit, hogy milyen olajat mivel kevert.

Az a lényeg, hogyha olcsón akarsz kicsit keményíteni az elején, akkor a gyári ajánlástól eggyel sűrűbb olajat teszel bele cserénél.

Nem fogom megkeresni neked, de itt van a fórumon egy kereső mező, írd be a kulcsszavakat, aztán majd kiköp valami értelmeset
Bocsi, még mindig.....van valakinek tapasztalata az alábbiakkal?

Első teleszkopba ti milyen olajat javasolnátok előre? Több fórumon említik, hogy kicsit puha az eleje és az alábbiakban sem találtam ultimate javaslatot!

Előre is köszi!
melegen tudom ajánlani a RILI-s képzéseket.
az AKMT-sek közül nagyon sokan részt vettünk rajta, és még az öreg rókák is mindig hasznosnak vélik.
hát még a magam fajta!
itt találsz részletes infot
Menj ki egy üres, széles egyenes útra, egyenletesen gyorsíts (tedd be 4 be vagy 5be), és olyan 3-3500as fordulattól kezd a gyorsítást, és úgy kezd el borogatni a gépet, hogy a kanyarodással ellentétes kormányvégeket húzkodod, szép finoman. A kanyarodással megegyező kormányvégeket meg csak fogod, de erőt nem fejtesz ki. Gyakorlatban ez úgy néz ki, hogy növekvő sebességgel szlalomozol.

Sok sikert . Így a legegyszerűbb megérteni, és odafigyelni az egészre, miközben másokat biztosan nem veszélyeztetsz, ha el is kezdesz agyalni a motoron.
GS 500 rajongói oldal a Facebook-on: GS 500 oldal
Utószezon.Nincs annyira meleg,kevesebben vannak,könnyebb és olcsóbb a szállás.
Annak idején néztem a tankönyvben a motorra ható erők fizikai leírását. Aztán becsuktam, és rájöttem, hogy jobb, ha nem tudom, menet közben hogyan áll meg két keréken a motor, mert a végén eldőlök vele.
Mennék én de csak szeptemberben.................ha összejön a zseton rá.
igen ez úgy is csinálja az ember a kanyarba ha nem is tud róla, ezért kell a kormány csapágynak jónak lennie és könnyen mozdulni a kormánynak, mert ha már kotyog középen a kormány akkor sokkal nehezebb kanyarodni mert nem tudod ezt az ellen kormányzást csinálni
van 1,bár nem tudom milyen következményei lesznek az "ismeretlenségnek"
Ehhh.
Van már jelentkező horvátiába?
voltam orvosnál,ő is tanácstalan volt.recept nincs rá