Koszi szepen,erdekelene,a gumi en nem tudok utanna menni de van egy pesti baratom aki at venne ,termeszetesen nem ingyen kene,de szuksegem lenne ra,e mailben megbeszelhetnenk ha meg all a felajanlas,koszonok mindent udv.
Kopaszék most mennek.................pont egy ilyen többnaposra tizedike körül.
Glockner bármikor jöhet,a gát az üvegpadlóval célkeresztben van.
Bár minden idő és pénz függvénye.
Ha csere van akkor nem lesz pénz max egy 3 napos rohanásra az meg inkább a leszaladok a tengerpartra és végigzúzok a 8-ason tipus lesz.Amolyan összeszokom a géppel féle.
Ha nem jün össze a csere akkor is csak 3-4 nap de akkor bármi lehet.Mivel rövid így csillagtúra féle egy bázissal.
Jövőre meg egy körút olyan mint kopaszéknak főleg osztrák-olasz-svájc-francia.col de turini,stelvio-davos.
Áhh.Tutinem.Tizedikéig a kollégák szabin vannak.Utána tudom intézni a motorváltást.Ha bejön akkor talán szeptemberben feléledek anyagilag.........vagy nem.Ez még a jövő zenéje.
Szeptember végére tuti megyünk.Én biztos.Ha más nincs akkor SV-vel.
Bocsi, még mindig.....van valakinek tapasztalata az alábbiakkal?
Első teleszkopba ti milyen olajat javasolnátok előre? Több fórumon említik, hogy kicsit puha az eleje és az alábbiakban sem találtam ultimate javaslatot!
melegen tudom ajánlani a RILI-s képzéseket.
az AKMT-sek közül nagyon sokan részt vettünk rajta, és még az öreg rókák is mindig hasznosnak vélik.
hát még a magam fajta! itt találsz részletes infot
Menj ki egy üres, széles egyenes útra, egyenletesen gyorsíts (tedd be 4 be vagy 5be), és olyan 3-3500as fordulattól kezd a gyorsítást, és úgy kezd el borogatni a gépet, hogy a kanyarodással ellentétes kormányvégeket húzkodod, szép finoman. A kanyarodással megegyező kormányvégeket meg csak fogod, de erőt nem fejtesz ki. Gyakorlatban ez úgy néz ki, hogy növekvő sebességgel szlalomozol.
Sok sikert . Így a legegyszerűbb megérteni, és odafigyelni az egészre, miközben másokat biztosan nem veszélyeztetsz, ha el is kezdesz agyalni a motoron.
Annak idején néztem a tankönyvben a motorra ható erők fizikai leírását. Aztán becsuktam, és rájöttem, hogy jobb, ha nem tudom, menet közben hogyan áll meg két keréken a motor, mert a végén eldőlök vele.
igen ez úgy is csinálja az ember a kanyarba ha nem is tud róla, ezért kell a kormány csapágynak jónak lennie és könnyen mozdulni a kormánynak, mert ha már kotyog középen a kormány akkor sokkal nehezebb kanyarodni mert nem tudod ezt az ellen kormányzást csinálni
még beszélünk erről
Glockner bármikor jöhet,a gát az üvegpadlóval célkeresztben van.
Bár minden idő és pénz függvénye.
Ha csere van akkor nem lesz pénz max egy 3 napos rohanásra az meg inkább a leszaladok a tengerpartra és végigzúzok a 8-ason tipus lesz.Amolyan összeszokom a géppel féle.
Ha nem jün össze a csere akkor is csak 3-4 nap de akkor bármi lehet.Mivel rövid így csillagtúra féle egy bázissal.
Jövőre meg egy körút olyan mint kopaszéknak főleg osztrák-olasz-svájc-francia.col de turini,stelvio-davos.
barátaim most voltak,ez nekem is bejönne
Alpok Szlovénia Olasz Horvát
Amúgy köszi.Innen belűről is normálisnak tűnök.
mert szeptemberben is lesz egy túrám.(erdély vs Ny,még nem eldöntött)
ne vedd sértésnek de normálisnak tűnsz szóval nem hátrány a társaság
Talán majd jövőre, vagy azután.
Szeptember végére tuti megyünk.Én biztos.Ha más nincs akkor SV-vel.
Én anno 15W-set lugybáltam bele, keményebb lett valamivel.
Az a lényeg, hogyha olcsón akarsz kicsit keményíteni az elején, akkor a gyári ajánlástól eggyel sűrűbb olajat teszel bele cserénél.
Nem fogom megkeresni neked, de itt van a fórumon egy kereső mező, írd be a kulcsszavakat, aztán majd kiköp valami értelmeset
Első teleszkopba ti milyen olajat javasolnátok előre? Több fórumon említik, hogy kicsit puha az eleje és az alábbiakban sem találtam ultimate javaslatot!
Előre is köszi!
az AKMT-sek közül nagyon sokan részt vettünk rajta, és még az öreg rókák is mindig hasznosnak vélik.
hát még a magam fajta!
itt találsz részletes infot
Sok sikert . Így a legegyszerűbb megérteni, és odafigyelni az egészre, miközben másokat biztosan nem veszélyeztetsz, ha el is kezdesz agyalni a motoron.
Van már jelentkező horvátiába?