Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

90ezres berik bőrkabátban is made in china felirat van.. tervezve olaszban, gyártva kínában. Ez már csak ilyen.

Az új BMW-k se németek, ha szigorúan akarjuk venni a származást
Nekem a kistestvére egy Lazer Fiberprom is van!
Az megegyezik a AGV Airtech sityakkal!
Az enyém belga(?), csak mikor az első tisztításkor szétkaptam, akkor láttam meg a china feliratot!
Amúgy nagyon belga!

Nekem már az a gyanús, ami nem kinai!
20 X 195.- = 3.900.-
3.900.- X 300 = 1.170.000.-
55.900.- X 300 = 16.770.000.-
Tudom, nekem is agv van. Drága. De mindennel így van sokat veszel ocó, egyet drága. Am ha 80-100 dollárnak megfelelő áron adnák a sapikat, senkinek nem kéne az AGV, mert nem menő, mert nem került vagyonokban
http://shox.hu/term%C3%A9kkata...
Csak a viszonyításképpen!
Minimum 300 db-ot kell rendelni...
Oly rég szóltam hozzá a fórumhoz, itt egy kis csemege:
http://www.alibaba.com/product...
AGV sisakok kedvelőinek!
Érdemes nézni a MAX. 20 USD! árat!
Sziasztok, Üdv mindenkinek!

Ha isten és a körülmények is úgy akarják, hamarosan ráteszem a tappancsom egy öregecske 89-es GS500-asra, de rögtön első teleszkóp szimmering csere lesz.

Kérdésem is lenne, ti milyen olajat javasolnátok előre? Több fórumon említik, hogy kicsit puha az eleje és az alábbiakban sem találtam ultimate javaslatot!

Előre is köszönöm a válaszokat!

AKMT telp-szimmering csere

"3., 382ml teleszkóp olaj/száranként, tehát összesen kell 764ml vagyis 7,64dl vagyis 0,764 L olaj (Fork OIL), általánosan 10Ws, de ha ez neked puha akkor tegyél bele 15Ws olajat (RMC motor, 10W, 500ml 1400ft) vagyis 2 flakon kell"
Macskazabálók=digó land=talján föld=Olaszország
Háát ha "Sylvi" (vagyhogyafrancbaírjaanevét) idősebb hasonmása megfelel...még az "s"-ei is passzolnak..
...na neeeeem... barátnőt kölcsön nem adunk...és CD-t ,kocsit ,motort sem.
Hát ha te is elindulsz esőben akkor biztos nem vagy Napelemes:-)))

Én se....és aki motorozott már velem azok se, mert 2004-2008 közt inkább áztunk, mint napoztunk:-)))) (ezért volt esőember a nevem)


Macskazabálók?
Az melyik rész?
HŰŰŰŰŰŰ Kaphatok Rákóczi túróst Body Szilvi mellén?
Én erről álmodom:-)))
Te kezdted - Te kezdted
DE DE! Te kezdted:-))
Főleg mikor az iskolámmal jöttél





Öcséim az égben, és az aszfalton.
Én ezt nem veszem a szívemre, mivel sok féle állattal hozz a sors úgy is össze. Motorosoktól meg végképp nem. Aki figyel a másikra - tanulhat, aki nem figyel - az a saját kárán tanul.
Szóval bennem nincs harag.....

Most csak egy dolgot utálok, gyűlölök.....
3 és fél óra múlva START, és esik ez a qurva eső......
Nem sok kedvem van ma is, holnap is ázni.....de sajnos erre nagy az esély:-(
Nincs nekem se bajom vele, mondtam vmit, lehet nem helyes, aztán elmentünk stílusba a jótól:) Lehet én kezdtem lehet ő, ez van nem lényeges szerintem. Ha vkit megbántottam akkor bocsánat, végülis nem veszekedni jöttem ide...
Halkan megsúgom ,hogy nekem a GS szerelésében rengeteget segített a Blue által létre hozott AKMT oldal
http://www.akmt.hu/index2.html
..és azt gondolom ,hogy aki egy ilyen oldalt fabrikál..és saját tapasztalatait...akár fotókkal dokumentálva feltölt...azt nem a rossz szándék vezérli.
Nem nyalom Blue seggét..egyrészt mert nem ismerem..másrész mert nem vagyok egy nyali fajta...de köszönettel tartozom.....és még rajta kívül mindazoknak akik valaha is akár egy ötlettel..vagy csak drukkolással segítettek..

...részemről a téma OFF

széles út ,gumi fa..és minden amiről valaha is álmodni mertetek! :)
Én nem akarok versengeni senkivel, Blue ur vágott fel vele h neh mán... Tegnap végre befejeztem a crosst, reggel tudtam is vele menni 1 orát, ma meg megint esik az eső:S Nembaj lehet betenni a PC-t a gixerbe, aztán ha kisüt a nap irány a macskazabálók földje:) Tessék, még azért is le lehet nézni mert esőbe nem motorozok, mien motoros vagyok? :D Am énis kisgyerek korom óta motorbuzi vagyok. 2 motor volt álmaim motorja, most mind a 2ből áll 1 a garázsban. Nekem ennyi elég. És mielőtt vki belekötne, nem nem apuci vette és nem is anyuci :)
lájkoltam
Most azon megy a verseny ,hogy ki motorozott többet?...Vazz..7 dallamos a quartz órám...hö hö.
Gyermekkorom óta motorbuzi vagyok...de a töredékét mentem mindkettőtöknél...ellenben minden motorom ,minden csavarja volt a kezemben...és soha nem döntöttem "karcolásig" Akkor most én lesajnáltabb motoros vagyok?
Amúgy a láncot én kipréseltem..két napot ázott a benzinben...néha megmozgattam...majd folyékonyra melegített gépzsírban kevergettem vagy egy órát....És ezt minden télen megcsináltam. 300 km.-ként vagy ha nem megyek annyit motorozás után...még melegen kapja a zsírzást. Ügyelek a feszességre...bár utálom ha egy utas miatt állítanom kell rajta. Még az eredeti. 37e. km van benne. A fogaskerekek sincsenek megkopva..mielőtt valaki megkérdezné. Az ,hogy ki milyen módon szereli a vasat tök mindegy..mindenkinek a maga dolga...és itt nem a versengésről kell szólnia a topicnak...hanem ,hogy a jó és bevált tapasztalatokat...frankó élményeket megosszuk...Ha pedig valaki elakad azon segíteni tudjunk.

UFF
Szerintem ne kísérletezz kínai quadokhoz gyártott szarokkal.Azok még a kínai gépeknél is megdöglenek.
A kelle.hu-n kapható igaz drágább egy 8e-el Kb 13e az ára de bevált sok embernek.Még SV-re is.Az is szeret kinyuvadni emiatt.
szerintem jó, és még a csatlakozók is stimmelnek, így első ránézésre.
Na írkáljatok srácok:-)))


Én most leléptem úgy 10 napra és irányba veszem az Adriát...
Reméletőleg nem ázzunk rongyá a pályán:-))
Hűűűűűűűűűű
nem hiszem.....

2-3 hete vagy itt, vagy a bandit fórumon téma volt, és be lett í rva egy "gyártó" aki csinálja ezeket.

keresd meg.

A gyári feszszab 2007-ben 128.000ft volt!
utángyártot - bontott 30.000
Az bizony feszszabályzó lesz.....
Nekem is ez volt
Szerintetek ez jó hozzá?

http://kinaimotoralkatresz.hu/...