Kis alien kiralynő fejfedővel érkezik a kis egyszeműm :D
Tiszta piroska leszek, kabim is Piros, bukóm sem hiszem, hogy túl pasztell színű lesz, de nem is baj, hátha ez is ad +1%-ot a túléléshez.
:D:D:D
Megvan, tegnap este értünk vele haza, indul a papirozás... addig meg rendberakjuk, szóval mégis lépcsőzetesen haladok és GS500-al kezdem újra kétkeréken... kicsit vidám vagyok ma :)
Egyébként rendbe rakattam a telókat:rugóelőfeszítés 3cm-s betétekkel,sűrűbb olaj és több is mint a gyári előírt.A mester azt mondta,hogy a gyári adat felülírható,és egy képlettel kiszámítható a tűréshatár,amennyivel több mehet bele.Persze új szimeringeket is kapott.
Komolyan mondom kiváló lett,semmi felütés,komfortos rugózás,de nem puha,pont ideális.Természetesen a többi probléma megmaradt,pl. hogy a váz nem elég merev,meg-megnyúlik-hajlik-nyaklik-tekeredik érzetre,különösen két személlyel megpakolva.Nagyobb sebességnél fokozódik.Szeretem ezt a motort,de ezt igen rossz néven veszem tőle,de mivel blokk és motorhangközpontú vagyok,és ez szerintem zseniális,elnézem neki.A szörnyűséges Er5 viszont egyben /kivételesen/ remek volt:a futóműben,azt még visszasírom.
Nekem kátyúknál csinálja,de én a kormány felől hallom.Olyan mint amikor egy fatolltartóban egy toll neki ütődik a tolltartó oldalának,ez egy rövid zaj szinkronban a kátyúval.Én sem tudom,mi ez,de az a sejtésem,hogy a többi GS is csinálhat ilyet,persze nem rajongok érte.A Tiednél is hasonló ez a hang?Másoknak van hasonló tapasztalata,vagy csak minket örvendeztet?
nem tudjátok h mitől kopoghat az első kerék menet közben? kisebb sebességnél kis kátyúknál is meg kis útegyenlőtlenségnél is hangos fura hangja van de ha a sztendren áll nem lötöyög meg ha az első féket behúzva nyomkodom le a kormányt akkor sincs hangja.
egyéb kérdés melyik lánckereket vegyem meg? JT ESJOT VAGY SUNSTAR
Én eddig mindig Hiflofiltro levegőszűrőt használtam és nem vettem volna észre,hogy többet eszik a motor! Nekem a fogyasztás 3,7-4,5L között van! Attól függ milyen tempóba megyek vele! Szerelőm is dicséri ezt a légszürőt! Ez legalább ismert Márka! Én megvagyok vele elégedve!
Látom neked is F-es GS500-ad van? Cseréltél már légszűrőt, És ha igen, milyet vettél? Én Hiflofiltrot néztem ki és kiváncsi lennék hogy milyen.
Azért tőled kérdezem, mert eddig minden F-es arról számolt be hogy sokkal kevesebbet fogyaszt a motorja az E-s GS-ekhez képest. Itt egyszer azt is írta valaki, hogy légszűrő csere után megugrott a fogyasztása.
Nekem lassan esedékes lesz a csere és nem akarom elbukni a 3,6-4,1 literes fogyasztásomat!
hagyjad már enyém ugyan így nézett ki csak nem értem a tiéd miért fekete, de nekem is csak az a kis lapka hiányzott, ami neked is hiányzik a képen és nekem is kis fóliával volt leragasztva, bementem az itteni suzukiba megmondtam mi kell és nem emlékszem mennyiért de 1-2000 ft-ért adtak egyet, öntapadós és csak rá kell rakni, felesleges kompletten megvenni
Úgy néz ki sikerül vennem vadi új gyári suzuki alkatrészeket.
Az embléma és a cover együtt 17.000.-Ft... Nem kevés...
Jelenlegi állapotában viszont rendkívül csúnya, úgyhogy azt hiszem rászánom a pénzt.
Sajnos az embélma önmagában nem elég, mert a cover is össze van feketével barmolva.
Ha most csak a kis suzukis feliratról van szó az a kis alu lap, az akármelyik Suzuki kereskedésbe lehet kapni 2000 ft ért, amikor én megvettem a mocit nekem is hiányzott
Nagyon köszönöm! Máris írok nekik.
Mivel szeretném gyári állapotra hozni a gépet mindenképp kellene a 11-es és a 13-as is, mert ezek bizony gyárilag nem feketék.
Tudsz/tudtok még esetleg Magyarországon olyan helyet ahol gyári Suzuki alkatrészeket tudok vásárolni? Kellene még egy-két apróság.
Gyanítom, hogy csúszott egyet a jobb oldalán és kilukadt a dekni, Ő meg így oldotta meg. A kipuffon is látszanak nyomok.
Ha leszeded a 3 csavart és alánézel, minden kiderül.
Tiszta piroska leszek, kabim is Piros, bukóm sem hiszem, hogy túl pasztell színű lesz, de nem is baj, hátha ez is ad +1%-ot a túléléshez.
Megvan, tegnap este értünk vele haza, indul a papirozás... addig meg rendberakjuk, szóval mégis lépcsőzetesen haladok és GS500-al kezdem újra kétkeréken... kicsit vidám vagyok ma :)
Komolyan mondom kiváló lett,semmi felütés,komfortos rugózás,de nem puha,pont ideális.Természetesen a többi probléma megmaradt,pl. hogy a váz nem elég merev,meg-megnyúlik-hajlik-nyaklik-tekeredik érzetre,különösen két személlyel megpakolva.Nagyobb sebességnél fokozódik.Szeretem ezt a motort,de ezt igen rossz néven veszem tőle,de mivel blokk és motorhangközpontú vagyok,és ez szerintem zseniális,elnézem neki.A szörnyűséges Er5 viszont egyben /kivételesen/ remek volt:a futóműben,azt még visszasírom.
nem tudjátok h mitől kopoghat az első kerék menet közben? kisebb sebességnél kis kátyúknál is meg kis útegyenlőtlenségnél is hangos fura hangja van de ha a sztendren áll nem lötöyög meg ha az első féket behúzva nyomkodom le a kormányt akkor sincs hangja.
egyéb kérdés melyik lánckereket vegyem meg? JT ESJOT VAGY SUNSTAR
Én eddig mindig Hiflofiltro levegőszűrőt használtam és nem vettem volna észre,hogy többet eszik a motor! Nekem a fogyasztás 3,7-4,5L között van! Attól függ milyen tempóba megyek vele! Szerelőm is dicséri ezt a légszürőt! Ez legalább ismert Márka! Én megvagyok vele elégedve!
Látom neked is F-es GS500-ad van? Cseréltél már légszűrőt, És ha igen, milyet vettél? Én Hiflofiltrot néztem ki és kiváncsi lennék hogy milyen.
Azért tőled kérdezem, mert eddig minden F-es arról számolt be hogy sokkal kevesebbet fogyaszt a motorja az E-s GS-ekhez képest. Itt egyszer azt is írta valaki, hogy légszűrő csere után megugrott a fogyasztása.
Nekem lassan esedékes lesz a csere és nem akarom elbukni a 3,6-4,1 literes fogyasztásomat!
Az embléma és a cover együtt 17.000.-Ft... Nem kevés...
Jelenlegi állapotában viszont rendkívül csúnya, úgyhogy azt hiszem rászánom a pénzt.
Sajnos az embélma önmagában nem elég, mert a cover is össze van feketével barmolva.
De ha így van, akkor bocs ha hülyeséget írtam. Rég volt már GS-em, és ezt az oldalát soha nem kellett piszkálnom!
Mivel szeretném gyári állapotra hozni a gépet mindenképp kellene a 11-es és a 13-as is, mert ezek bizony gyárilag nem feketék.
Tudsz/tudtok még esetleg Magyarországon olyan helyet ahol gyári Suzuki alkatrészeket tudok vásárolni? Kellene még egy-két apróság.
Ha leszeded a 3 csavart és alánézel, minden kiderül.
Ugyanis eredetileg ott nincs semmiféle 3 csavar.