Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most a nyáron mintha egyszer feljött volna a témák közé a GS dönthetősége. Bikepics nap képe volt.. íme
Kis alien kiralynő fejfedővel érkezik a kis egyszeműm :D
Tiszta piroska leszek, kabim is Piros, bukóm sem hiszem, hogy túl pasztell színű lesz, de nem is baj, hátha ez is ad +1%-ot a túléléshez.
Jó a színösszeállítása
:D:D:D
Megvan, tegnap este értünk vele haza, indul a papirozás... addig meg rendberakjuk, szóval mégis lépcsőzetesen haladok és GS500-al kezdem újra kétkeréken... kicsit vidám vagyok ma :)
Ezért kéne átnyergelni SV-re.Azon ilyen nincs.
Egyébként rendbe rakattam a telókat:rugóelőfeszítés 3cm-s betétekkel,sűrűbb olaj és több is mint a gyári előírt.A mester azt mondta,hogy a gyári adat felülírható,és egy képlettel kiszámítható a tűréshatár,amennyivel több mehet bele.Persze új szimeringeket is kapott.
Komolyan mondom kiváló lett,semmi felütés,komfortos rugózás,de nem puha,pont ideális.Természetesen a többi probléma megmaradt,pl. hogy a váz nem elég merev,meg-megnyúlik-hajlik-nyaklik-tekeredik érzetre,különösen két személlyel megpakolva.Nagyobb sebességnél fokozódik.Szeretem ezt a motort,de ezt igen rossz néven veszem tőle,de mivel blokk és motorhangközpontú vagyok,és ez szerintem zseniális,elnézem neki.A szörnyűséges Er5 viszont egyben /kivételesen/ remek volt:a futóműben,azt még visszasírom.
Sztem a telóban koppan valami (nálam is megvan a hang). 250/400-as banditok eleje is előszeretettel kopog szar úton.
Nekem kátyúknál csinálja,de én a kormány felől hallom.Olyan mint amikor egy fatolltartóban egy toll neki ütődik a tolltartó oldalának,ez egy rövid zaj szinkronban a kátyúval.Én sem tudom,mi ez,de az a sejtésem,hogy a többi GS is csinálhat ilyet,persze nem rajongok érte.A Tiednél is hasonló ez a hang?Másoknak van hasonló tapasztalata,vagy csak minket örvendeztet?
sziasztok

nem tudjátok h mitől kopoghat az első kerék menet közben? kisebb sebességnél kis kátyúknál is meg kis útegyenlőtlenségnél is hangos fura hangja van de ha a sztendren áll nem lötöyög meg ha az első féket behúzva nyomkodom le a kormányt akkor sincs hangja.

egyéb kérdés melyik lánckereket vegyem meg? JT ESJOT VAGY SUNSTAR
Akkor nyugodtan veszem meg én is, mert a Pinkmotorsban is ezt árulják.
http://nagyvas.hu/motorosbolt...." target="_blank">Én innen rendeltem! Itt van legjobb áron! :)
Szia!

Én eddig mindig Hiflofiltro levegőszűrőt használtam és nem vettem volna észre,hogy többet eszik a motor! Nekem a fogyasztás 3,7-4,5L között van! Attól függ milyen tempóba megyek vele! Szerelőm is dicséri ezt a légszürőt! Ez legalább ismert Márka! Én megvagyok vele elégedve!
Szia Ktomy!

Látom neked is F-es GS500-ad van? Cseréltél már légszűrőt, És ha igen, milyet vettél? Én Hiflofiltrot néztem ki és kiváncsi lennék hogy milyen.
Azért tőled kérdezem, mert eddig minden F-es arról számolt be hogy sokkal kevesebbet fogyaszt a motorja az E-s GS-ekhez képest. Itt egyszer azt is írta valaki, hogy légszűrő csere után megugrott a fogyasztása.
Nekem lassan esedékes lesz a csere és nem akarom elbukni a 3,6-4,1 literes fogyasztásomat!
hagyjad már enyém ugyan így nézett ki csak nem értem a tiéd miért fekete, de nekem is csak az a kis lapka hiányzott, ami neked is hiányzik a képen és nekem is kis fóliával volt leragasztva, bementem az itteni suzukiba megmondtam mi kell és nem emlékszem mennyiért de 1-2000 ft-ért adtak egyet, öntapadós és csak rá kell rakni, felesleges kompletten megvenni
én inkább készítettem egyedit...vicces ár egy hajszál vékony préselt alulapért..
Úgy néz ki sikerül vennem vadi új gyári suzuki alkatrészeket.
Az embléma és a cover együtt 17.000.-Ft... Nem kevés...

Jelenlegi állapotában viszont rendkívül csúnya, úgyhogy azt hiszem rászánom a pénzt.
Sajnos az embélma önmagában nem elég, mert a cover is össze van feketével barmolva.
Ha most csak a kis suzukis feliratról van szó az a kis alu lap, az akármelyik Suzuki kereskedésbe lehet kapni 2000 ft ért, amikor én megvettem a mocit nekem is hiányzott
Ok! Ezexerint csak a fedelet cserélte másmilyenre.
Nincs gond. Azon a robantott árbán valóban nem kivehető, de ott van. Illusztrálom
Igen, biztos hogy csusza volt a jobboldalán, a fékkar vége is törött.
Én a rajzon nem látom!
De ha így van, akkor bocs ha hülyeséget írtam. Rég volt már GS-em, és ezt az oldalát soha nem kellett piszkálnom!
Nagyon köszönöm! Máris írok nekik.
Mivel szeretném gyári állapotra hozni a gépet mindenképp kellene a 11-es és a 13-as is, mert ezek bizony gyárilag nem feketék.

Tudsz/tudtok még esetleg Magyarországon olyan helyet ahol gyári Suzuki alkatrészeket tudok vásárolni? Kellene még egy-két apróság.
Gyanítom, hogy csúszott egyet a jobb oldalán és kilukadt a dekni, Ő meg így oldotta meg. A kipuffon is látszanak nyomok.
Ha leszeded a 3 csavart és alánézel, minden kiderül.
A kis fedelet (jobb oldalon) amire rá van ragasztva a suzuki dombornyomásos díszítés, azt 3 csavar tartja.
házilafos=házilagos
Ugyanis eredetileg ott nincs semmiféle 3 csavar.