Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

eladó gs 500 elsőkerék,tárcsák nélkül.
A betétek+sűrűbb olajjal már túl kemény lenne?Elszeretném kerülni,hogy még egyszer kagylósra kopjon a gumim.
Én mint látod az olajra szavazok....
Nem mert az volt itthon, mivel azzal megy a lánc olajzásom.
Megnéztem:-))

Ami nekem van leírás 1250re még az is csak 471ml-ert ír:-)))

Pedig emlékszem, hogy valahol megvan nekem egy könyv vagy papír és még be is karikáztam hogy mennyi kell bele.
Úgy látom,hogy sok kedves fórumozó most az első teleszkóppal foglalkozik.
Én is szeretném a telókban az olajat lecserélni.Hogy jobban csillapítson,én is gondoltam a sűrűbb olajra.De betétek használatával is elérhető ez,mert össze nyomja a rugókat.Melyik legyen:sűrűbb olaj vagy betét?Vagy mindkettő egyszerre /itt az az aggályom,hogy esetleg túl kemény lesz/?Szeretném a legjobb eredményt elérni.
oké értem, nem kötözködök, csak kíváncsi vok, és vettél 1 L 80-as olajat erre a célra?
Mellesleg a boltba volt 5w meg 15w.......

Tehát nem kaptam volna 20w-t:-)
Tévedés!

Ma már ezzel a telóval mentem dolgozni, és a bukanókat nem éreztem annyira meg. Nem pattog, hintázik az eleje.

A vegyítést egy olyan ember mondta, aki már több éve foglalatoskodik a témába, szóval nem a szomszéd gyerek okoskodott.
Mellesleg ez bevett szokás a szervízekbe is.

Ha beleteszed a 15-ös olajat, és még mindig puha, akkor rugó feszítés.....ha akkor is puha, akkor alátét stoccolás......
Közben elég egy kis olajat hozzányomni.
Megvan, hiszen elküldted, de inkább kérdezek és hallgatok.....
Jobb mint olaszul (spanyolul?) olvasni:-))
Megnéztem a fékcsövet, az van ráírva, hogy 3/91 1/8 ... még valami, lekopott, már nem nagyon tudtam elolvasni.

Gondolom az eleje azt jelenti , hogy 1991. 3. havi, a másik meg hogy 1/8"-os?
Hogy vascső keménységű legyen.Néha a 15-ös is már sok......ráz rendesen........de jó úton a fékezéskor kevésbé összeeső eleje miatt megéri.
de ha sűrítesz a 15-ön akkor miért nem raksz bele sűrűbbet?
Maximumra kell felül tekerni a ruggóelőfeszítést, és utána alul általában kitekerhető. Ha nem sikerül, akkor pedig össze kell még huzatni, spaniferrel rögzíteni, és úgy. Nekem eddíg mindíg sikerült, legutóbb 2 hete fatyét is.
Egyébként, ez a gyári szerszám, de szerintem neked is meg van ez a szervízkönyv!
Sűrít rajta
nem értem, miért jó bele aza 80-as?
Én most 15-ös tettem bele, és Nano javaslatára 1dl 80-as olajat is kevertem hozzá.


Valóban keményebb lett, de mégis frankó.....
Fékezésnél nem ül le az eleje annyira
Okosabb lettem:-)

Akkor majd kivarászolom azt a 4cl-ert:-) valahogy:-))))



Erikosz!
A legalsó csavart hol lehetne kivarázsolni?
A bal telóból kijön, így szét is tudom szedni, de a jobbost beletépték, és így csak elforog a belső "egységgel"

Sokan voltak így a GS-el is....
Egyszer (télen) majd szétkapom, és akkor kéne tudnom hova vigyem.....
Tudtommal van valami körmös kulcs amivel belenyúlnak és ellent fognak neki.
Ma cseréltem N.Tibinek is!
10W-s van benne, és elég is bele, viszont a Gs-be Én is 15W-t tettem.
Melyik leírásba?
A k7-es szervíz manuálban 459ml szerepel. Amit te mondasz, az az 1250-esé.
abba milyen sűrű olaj van? én gs be kicsit sűrűbbet akarok sokszor puhának érzem
Most akkor mi az igaz?

Amúgy eddig is ennyi volt benne, hiszen tavaly is ennyit tettem bele
Erikosz!

A leírásban az S-es banditra 507ml-ert ír.
Blue!
459ml kell száranként! Nehogy fél litert tölts bele, mert ez nem Nagybandi! Ki fogja tolni a szimeringet!