Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem csak egyszerűen szar.
Bármit beletehet ami belemegy.Nekem két acéltömb van benne de semmi stabilizálódást nem érzek.
Nekem nincs kormányvégsúlyom, gyárilag; úgyhogy ennek fényében olvasd a tanácsom.

Bármilyet beletehetsz, az a lényeg, hogy egyforma tömegű legyen mindkettő. Ha nehezebbet teszel bele, akkor szerintem nagyobb stabilizáló hatást fog kifejteni, mint egy könyebb darab.

A gs 500 tulajok majd megmondják, miért mocorog a helyén. Én ahogy az utcán megfigyeltem, a legtöbb gs-nek csálén áll. Tipus hiba?
Kérdezném a kormánysúlyt bármilyent lehet rakni bele vagy az is változó, hogy hány gr-os mert az eredeti valamiért eltekeredik.Egy hete vettem a mocit.
Miért néztél ki volna rajta viccesen? bőrruhával elmegy ...
Szia!
Már nem volt utána eső csak belső áztatás Viktornál
Köszönjük a segítséget és a társaságodat!
Reméljük még gurulunk együtt!
Üdvözletem,

Mindenki hazaérkezett épségben? Esőt kaptatok még útközben?
Na mivanmivan?
Össze hordtátok a köveket?
Ide

más
Köszi Tibi!
Tapasztalat?

Nos sokunknak a hátsó telója egyszerűen elfáradt.
Vagyis 7-re rakod és akkor is leül....

Ekkor jön a csere (kb 140.000ft) vagy a szervíz. Kérdezd Dawntezt hogy hova vitte....nekem most nem ugrik be a név.

Ott ha jól tudom 13-15.000-ért megcsinálják (valami K betüs)
Az enyémre nem kell ilyen tuning, mert ezt még rendesen megépítették Kellemesen puha az eleje, de a bólintásgátló miatt nem igazán bólint. A bólintásgátló működése miatt ha kell, pici fékkel fel tudom keményíteni az elejét, számottevő fékhatás nélkül is. Hátul van keményebb rugóstag, de két személlyel még az is kevéske tud lenni.
szerinted viccesen néztem volna ki rajta?
Kacsaszalag és oldaltatyó,tanktáska meg nem játszik.Utálom úgyhogy max hátra,ülésre.Ha valakinek ingere ,létezik egy két klikkes megoldás betöltőnyílásra vagy csak szíjazni.
A 110 még nem túratempó hanem bogarászás.Már szélvédelem ügyében.
Ülést passz nemigen ücsörögtem rajta.Bár gyakorlatilag mindenen ki lehet egy 500-ast birni.
én nem a szélvédelmet mondom persze az nem kell egy 110-es tempóhoz , hanem pl nem tudsz felrakni tanktáskát mert a tank félig műanyag , kényelmetlen az ülés, dobozt el sem nagyon tudok rajta képzelni, meg sorolhatnám még
Nem úgy értve.
Hanem formailag csajosra vették a figurát műszakilag meg nem jobb mint az SV ami fél millával olcsóbb így nincs sok értelme.
Amúgy túrára simán jó..............elég sok helyen voltam vele.
GS-ről meg ismert a véleményem.
Ha ugyanannyi vagy némileg drágább a régi karbis SV és egy GS akkor nem kérdés melyik kéne.
A túrás kinézet meg nem oszt-szoroz.
Túlmisztifikálja mindenki a szélvédelmet.
Azzal a sebességgel amivel túrázik az ember avval tök csupaszon is elvagyok.
Ha meg 200-al kéne menni sokat az igen drága muri lenne a trafik miatt.
igen ezen gondolkodtam én is hogy mire is jó pontosan, mert azt mondom ha túrásabb lenne a külseje elfogadnám, arra nagyon jó motor, hasonlóan ment mint a gs csak persze elment simán 160 ig, de így nem tudom milyen űrt töltöttek ki vele
Gladiusnak sok értelme nincs.
Sűrűbb olaj szerinted nem az igazi?Tiedén semmi tuning?
Nem lenne hasonló az eredmény betéttel, ami összenyomja a rugókat?
Miért nem kéne?
Én szándékosan nem próbálok ki az enyémnél modernebb motorokat, pont ezért. 600-as bandittal mentem, hát mit mondjak..bicikli. Mondjuk a valóságosnál is nagyobb volt a kontraszt, mert épp kormánycsapágy csere előtt történt, kicsit nehéz volt akkor a GS kormánya.
Ha a magyar kereskedőt kihagyod, valószínű 100 euro körül is lehet találni tőlünk kicsit nyugatabbra.
ja épp írni akartam, hogy mentem ezekkel a teszt motorokkal és utána a gs-el és borzasztónak éreztem, nem motorikusan hanem a futóműve hát.....
50.000 ért meg nem akarok csak rugót venni, ennyi pénzem nincs


Arra hogy vegyél progresszív rugót az első villába, és dobd ki belőle a gyárit.

Nem azt mondom hogy ezt vedd meg, csak hogy valami ilyesmit: link

Jobb lesz az útfekvés, és kicsit keményebb a futómű, változatlan rugóút mellett
tehát akkor megkérdezem újra mire gondolsz?