Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Progresszív rugóra. Drága dolog, de hosszútávon biztos, hogy behozza az árát.
Én Gladiust meg Gsr 600-az teszt vezettem ma , esküszöm könnyebbnek éreztem őket mint a gs, nagyon jó motorok ki mire akarja használni de nekem igazság szerint egyik sem kéne
mire gondolsz?
ja kicsit türelmetlen voltam sikerült elolvasni,
Ha sokáig meg akarod tartani a GS-t, lehet hogy megérné komolyabban is foglalkozni az első telóval, mint egy sűrűbb olajra váltás.
hát meg ausztriába is hogy belengett ha kiültem
azta betyárját ez aztán gyors volt.... írj már valami bővebbet, mennyiért honnan stb.... kíváncsi vagyok mi volt
csak ott próbálkozok ahol biztos... egyébként meg nekem azért kéne mert utassal teli tankkal nagyon gyengén muzsikál, túl sűrűn koppan
most NE nézd.

csak kimaradt a lényeg. :-)
grat.
az árát pedig most nézd!

mire mentél volna, ha kevesebbért sikerült volna a hadművelet, de a szezont szekrénybe akaszthattad volna.

az érzelmi többlet, amit majd újból megélhetsz azáltal, hogy a vasad egyben, pénzben nem igazán mérhető.
Jelentem ma tesztvezettem a TRIUMPH TIGER 800-t.210kg,de mintha biciklin űlnél,kényszeresen járda fel-járda le,annyira kínálja magát,keskeny,jól érzi magát kocsik között és jól elnézel fölöttük,mintha lovon ülnél.Nyomaték hegyek.Izmos.
Itt ez az érték,hogy már meg van,ilyen gyorsan,és nem kellett bele bonyolódni /egy egyszerű blokkcsere/.Ez akár pénzben is kifejezhető előny,mint bogarászni,vadászni az alkatrészek után,amiben mentálisan teljesen leamortizálódsz.És talán még maradt is pár alkatrészed a régiből.Én például a motorjaimat is olcsóbban adtam el pont emiatt,továbbá miért olyan nagy baj,ha látom,hogy örül a kolléga.
Remélem nem baj,hogy faggatlak,de mik voltak a tapasztalataid a hátsó telóval,mert nekem olyan furcsán teszi magát valahogy, nem is nagyon tudnám megfogalmazni,csak azt érzem,hogy valami nem oké.Esetleg egy jobb beállítással lehet rajta segíteni.Hová érdemes állítani?Ha keményebb lenne,nem zavarna.A célom inkább,hogy minél stabilabb legyen az úton és kanyarban.
Jelentem kupak leszedve és 40ml-er leszíííííva:-))
nekem nem volt bajom vele.....inkább a hátsó tag gyengül el hamar
Így van, az idő is pénz. Lehet a szezon végéig eltartott volna a dolog, így meg szabadon tervezhetsz egész nyárra. Jó motorozást!
Sok baleset- és hibamentes km-t hozzá!
Ha már így történt, ez volt az egyszerű, mert a komplett generál is bőven fájt volna ennyibe, és már nem is gyári állapotú motorod lenne!
komplett blokk 150E Ft
Munkadíj: 17E Ft
Olaj,olajszürő : 9000FT
Papírmunka még ezután lesz intézve
új forgalmi 6E ft, új törzskönyv 6e ft
+KPM szemlélet ott is biztos elfognak kérni...
Össz vissz 200E Ft
Hurrá!
Akkor ez viszonylag gyorsan megoldódott.
Mennyibe fájt az egész művelet?
Sziasztok!

Benne az új blokk a Gs-be! Gyönyörűen jár!
Köszönöm még1X segitségeteket!
Ezen most meglepődtem,azt hittem,hogy az első teló tuningon már rég túl vagy,hiszen szereted a végletekig bedönteni a motort egy kanyarban.
És a GS-teló rugó tényleg olyan hitvány,mint amilyen a híre?
Nekem épp ezért ajánlotta Nano, hogy nyomjak hozzá egy kis olajat plusba......

Neked is elég szerintem az olaj, hiszen a Gs 172kg...a bandit meg 242 ha jól tudom....