Ha elöl megyek asszem mindenki rám vár,feltartom őket.............így inkább menjenek.Én meg szípen eldülöngélek magamban.
Bár mostanában már nem parázok annyit................kezdem élvezni és nem is maradok le.
Nameg legalább mindenkit összeszedek aki elkóricál.
Az természetes. Hiszen elnyúlik a sor, aztán be kell hozni a féktávokat. Mindenki csak kicsit hagy nagyobb biztonsági távot mint az előtte lévő, máris kész a kilométeres sor. Huszon fős csoportot lehet hogy egy 250essel is végig lehetne vezetni, és a hátulja se unatkozna.
Számomra nagyon elképzelhetetlen milyen lehet egy csoportban sokadik motornak lenni. Soha nem csináltam..és nem is tudom, hogy képes lennék-e rá. Úgy megszoktam, hogy nincs előttem senki, és csak arra kell figyelni, nehogy hátulról belém csattanjanak.
és mire használjátok?
GPS-en kívül én csak a szivargyújtós minikompresszort tudom elképzelni. (Telefon akár 2 hétig is elvan töltés nélkül, fényképezőgép meg jó pár napot elmegy két tölthető elemmel. GPS meg nem kell, szeretek gondolkodni.)
ez van nekem is csak én itt vettem http://kelomotor.hu/szivargyuj...
(a legalsó)
nekem nagyon bevált eddig, csak havernak is kéne de akkor van a louisba is kösz
Még hozzátenném, hogy 100 kilométeres, kritikán aluli útszakasz után vigyorral a képemen szálltam le a motorról, amikor a többiek megkérdezték..
-Mazohista vagy?
-Mondom miért? Én élveztem.. ti nem?
-Mi nem.
-
A keletnek megvan a maga utolérhetetlen varázsa. A legjobb és legrosszabb minőségű burkolatok váltakoznak a lehető legváratlanabb pillanatokban. Néhol a másodrendű út jobb mint az első, vagy fordítva. Én szeretem, mert változatos. Szerbia elég kiegyenlített minőséget tud, és az elég jó. Ha a tranzit útvonalakat elkerülöd, forgalom sincs (ez a legjobb). Rendőr is csak az első számú főutakon van, de azok elkerülhetőek simán.
Románia nagyon vegyes, ha a fő csapásokról letérsz. Albániában meg rohamléptekkel aszfaltoznak le mindent.. pár év és a motorosok mekkája lesz. Főleg ha megtartják a jó szokásukat, hogy külfödieket nem büntetnek, csak szóban figyelmeztetnek.
Macednia hegyes részei is szépek, és nem is olyan szarok az utak.. bulgáriánál jobbak..kb hazai minőség.
Bulgáriát ajánlanám, ha nem sportgéppel nyomulnál, mert vannak cidris szakaszok. De a balkán hegység nagyon hangulatos, nagyon olcsó, és nagyon üres, de inkább túraendúrós felhasználásra való. Kicsit szarabbak az utak mint a mátrában.
nem tervezek várost nézni
és az jó ha nem esik
féktávokon kéne egy kis oktatás,a dőlés és a kigyorsítás ahhoz képest elég jó,de rengeteget hagyok tartalékba ilyen 180-200+os féktávon.sajnos sok rossz futóművel és rossz gumival nőttem fel,pedig a kawába bízhatnék,már bizonyította.pilot power 2ct a világ legjobb csillapításával.a hiba egyértelműen az én rendszeremben keresendő
Ha béna leszel nagyon, otthagy a picsába, mondván hazatalász . Nem szeret nézelődni, ne tervezz vele városnézést. Minket otthagyott belgárdnál, hogy vége a kanyaroknak, őt ez nem érdekli, és 5 óra mulva otthon pihent a budapesti agglomerációban.
Elesni nem fog az biztos. Rendőrökön kívül még nem láttam mást, ilyen stabilan motorozni.
Bár mostanában már nem parázok annyit................kezdem élvezni és nem is maradok le.
Nameg legalább mindenkit összeszedek aki elkóricál.