Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

reálisnak tűnik nekem is 6-ban 6 ezer környékén 100at megy

A robogót 220ért vettem plusz amit ráköltöttem szépítgetés alkatrészek...270...plusz az átíratás de azt nem számolom a GS- pedig üzembentartóival van nálam + előre megírt adás-vételivel, szóval egyelőre 270 -ben van a GS400, ha nem költöm rá a gatyámat de mondjuk még pl 50 rongyot ráköltök megérte
Pár éve időnként írogatott a fórumba egy GS400-at használó srác. Na, én úgy emlékszem, hogy egyszer mintha azt írta volna, hogy az övé 6000nél, 6.ban megy 100-at..GS 500 ugye akkor 120-at megy. Tehát máshogy van áttételezve. Az legalábbis biztos máshogy volt.
Ha a robogót nem vetted túl drágán,akkor megérte.Sokkal élvezetesebb egy ilyen motort terelgetni!
A GS-ek 5-6 körül megtorpannak egy picit és efölött meg pont úgy viselkedik ahogy mondtad, mintha seggbe rúgták volna. Ettől függetlenül lehet más az áttétel, mert nekem ha jól emlékszem 2-esben is elmegy vagy 100-ig.


az egyébként normális, hogy kettesben 5-6ezer fölött már szinte semmi nem történik csak pörög? Hármasban 5-6 ezer fölött meg úgy megindul mintha seggberúgták volna?
Bizony nem az. Szinte az egész világon forgalmazták a 80-as években (na jó, a gazdagabbik felén). Európában a németeknél, franciáknál, olaszoknál egész sok szaladgált régen.

Azt, hogy mit vettél, majd az idő bizonyítja. Cseréld le az olajat, aztán goo
ne maar a te gs450 ed nem belpiacos? :)
egyebkent en sem tarrok az akatresz ellatastol...
ha ez a kis csattogas normalis akkor egyaltalan nem zavar....meegen meg szinte alig csinalja, fordulaton meg egyltalan nem. Nos igy akkor elmondhatom h a motor eddig szinte hibatlan :) az egyes fokozattal vannk neha problemak neha kicsit nehezebbe veszi de meg siman blefer, a tegnapi tura latt meg szinte nem is evett benzint :)) lehet h nem volt az olyan szar vetel ;)
Így van, menet közben semmi zavarót nem tapasztalok, sőt ha jól bemelegedik, akkor alapjáraton is enyhül, vagy teljesen megszűnik. Keverékarányhoz nem nyúlok hozzá, mert elégedett vagyok a teljesítménnyel és nagyon jó a fogyasztás is (3,7-4,1). Kár lenne belerondítani.
Így hogy tudom hogy semmi probléma, ez általánosan előfordul másoknál is, nem is igazán zavar a dolog.
Kössz!
Valószínűleg az okozza a problémát, hogy ezekben a motorokban nincs a klasszikus értelembe vett lendkerék a főtengelyen. Legalábbis ami van, annak a súlya elég kicsi, a kuplung meg elég nagy áttétellel kapcsolódik, tehát ilyen értelemben annak a tömege is alacsony.
Ezáltal a legkisebb eltérésre a robbanó ütemben így reagál a motor.
Lásd, minden tuning sport motor, amiben radikálisan csökkentik a lendkerék tömegét, hasonlóan fog viselkedni, sőt csörögni csattogni fog, mint pl. a rally autók. Tapasztalatok szerint az alapjárati keverék állításával lehet javítani a dolgon, de igazából ne látom sok értelmét, mert az más problémát okozhat.
A lendkerék hiányára utal az is, hogy ez a fajta kattogás vagy csattanás csak terheletlenül jön elő, menet közben már nem tapasztalható....
És természetesen azok az alkatrészek,ha minden stimmel,összeállnak mint két kicsi lego. Jól mondom?
Őszinte leszek nem tudom, hogy mi csinálhatja. Nekem nagyon sokáig csinálta, közben volt vezlánc csere is, utána is csinálta. Aztán most lecseréltem a gyertyapipákat vadi új NGK gyertyapipákra, és azóta nem tapasztaltam. De mostmár elkezdem figyelni

De biztos hogy nem a vezlánc a ludas.
Ne már! Nem a vezérműlánc csinálja? Mer nemrég cseréltem gyertyát is, és ugyanúgy csinálja.
Az enyém nem belpiacos, talán ezért is van hozzá mindenféle alkatrész, újonnan is.

Am megkockáztatom, hogy a GS400 és GS500 között nincs akkora különbség, hogy az alkatrészellátás gondot okozzon.
Akkor van az ha kimarad egy pillanatra a gyújtás. Nekem is csinálta régebben, de már nem
Suzuki. Csinálta ezt a GSX400 -am, a GS500 -am, most meg a nagy bandim is. Tudni kell vele élni...
Ja még annyit, hogy nem is csattanás, inkább csak egy kis tompa koppanás, kicsit visszaesik a fordulat és azonnal helyre is áll.
Azt a kis csattanást nekem is csinálja, sőt mikor 9700 km-el vettem akkor is csinálta alapjáraton, vagy ha finoman 2000 -ig pörgetem, akkor is néha, és akkor egy picit visszaesik a fordulat. Először azt hittem, hogy kimarad egy ütem, de aztán utánaolvastam itt régebbi hozzászólásoknak és ott az volt, hogy ilyet csinálhatnak a gs-ek. Azt hiszem azt írták, hogy a vezérműlánc ér neki néha a szelepfedélnek, vagy valami ilyesmi, de hogy ez nem is probléma.
De majd remélem a nagy öregek elmondják hogy mi a szitu, és mindkettőnket megnyugtatnak.
Grat a géphez, remélhetőleg könnyű lesz összelegozni a kapott alkatrészekből. Ha más nem, ötlet biztos lesz dögivel itt a fórumon, meg beindulhat a barkács-szakkör!
Kösz, hogy szóltál pont most értem vele haza

Most mit mondjak, hogy meg vagyok lepve? Szerencsére pénzt nem adtam érte a Yamaha Majesty 250-esemet cseréltük egy-egyben...A srác elmondta, hogy nagyon szar állapotban volt amikor megvette, többször megállt alatta az elektronika miatt, azt megcsinálta, odaadta a régi fesz. szab-ot az akksi új benne, láncszett cserélve lett, telószimeringek szintén...szélesebb gumik vannak rajta..

és akkor a fekete oldal.

GS400 belpiac, full gáz kormány de adta mellé a csutkát is + egy karbit....a motor kb azt hozza amit egy 20 éves géptől vártam, egy kis hibája van ami aztán lehet nem is olyan kicsit amíg nem lett szétszedve nem tudom...alapjáraton néha csattan egyet a blokk (szelep?) és visszaesik a fordulatszám egy pillanatra ezt teljesen változó időközönként csinálja és egy pillanatig tart. Egy karbiszinkron és szelephézag állítás biztosan ráfér.

Kívülről egész tűrhető állapotban van a gumikban még van egy szerzon...a sportkipufogója kurva hangos, a gyárit is kaptam mellé.
Érdekes a motor, 1-2 fokozat gyakorlatilag csak elindulásra van fordulattól függően, 3-asban viszont nagyon meg tud lépni, végsebességét nem néztem 120-nál kinyírt a menetszél

Erre az évre már lemondtam a motorozásról, ez egy jó ajánlatnak tűnt, ha két nap múlva szétesik alattam a gép akkor sem dől össze a világ....


400-as belpiac nem is tudom....szerintem a dugattyú és a gyűrű méreten kívül nem sok más különbség van a GS500 és e között. Ahogy a japánokat ismerem egyébként a GS500 blokk lett visszaszűkítve 400-ra szóval extrém esetben szerintem simán fel lehet fúrni és donor GS500-ból felépíteni, ha nem akkor kicsit valóban szívás bár nem hiszem, hogy nehezebb alkatrész találni hozzá mint Dipshit 450-eséhez
Végső esetre meg ott van a Red Baron, ami nem olcsó cserébe kurva drága :D

Ja a krómozott kilométeróra egy katasztrófa, mármint nem is a km- óra hanem a fordulatszámmérő mer valami tök más Suzukiról lett leszedve és csak 10k-ig van skálázva, plusz szerintem komoly fordulatokat téved, mert pl az alapjárat majd 2000 hallásra pedig tuti, hogy nem annyi....

Ja és egyébként a srác Szerencsen lakik én meg BP-n. Megkértem jöjjön be Mezőkövesdre. Bejött, lábon behozta a motort én meg onnan haza BP-re és még itt is mentem jó pár km-t....még egyben van

Ha esetleg van valaki Bp-n aki nagyon érti a GSeket ahhoz azért elgurulnék pofavizitre

Kellemes ünnepeket és erős nyakat mindenkinek....
Igazad van .. Megrendeltem a tutit,túlkalibrálva a lóerőket...
eladni nem akarom a picikémet úgysem...
Köszönöm a jó tanácsokat !
Én nem azt mondtam, hogy a CZ nem jó - de ha 14-15.000-ret bír - akkor BAROMIRA NEM JÓ! Vagy nem volt rendesen ápolva.

És az okot is leírtam!
Ha az 15-18.000ft akkor dobj rá még egy kicsit és vegyél RK-t, vagy DID-et.....(kb. 25e) de dupla annyit elmegy.
Melyik?

a., elmész a boltba és jó drágán megveszed pl. a MCoi-t (~40.000ft)

b., csinálsz egyet olyan 6-7000ből, mint nekünk is van (Tibkin, Erik, Bex, Nano.....ÉN)


Amit halottam, hogy egy banditon átlagba 25-35.000-ret megy el egy lánc. Ha jól emlékszem talán Erik mondta, hoy volt egy bandit ahol 104.000-nél cseréltek láncot....


Itt van pár alapterv:
http://www.akmt.hu/sufnituning...
Üdv! Melyik az a láncolajozó?
A CZ láncra nekem azt mondták, hogy beváltak, jók, és sok futár ilyet vesz.
Hogy ez a vélemény mit jelent, nem egészen pontos.
Ilyet vettem, de nem is teszek meg évente 10ezer km-t a motorral.
Gratulálok....

A gond, hogy nagyon ismerős a színe.
Arról nem beszélve, hogy fel van "tuningolva:-)"

Suzuki Swift-es "S" embléma
Krómozott óraágy
De főleg a színe...

Régen volt itt a fórumon egy ilyen színű gép, és a torka is véres volt annak a vasnak!

Melegen ajánlom, hogy mielőtt kiperkálod, vigyél egy hozzá kicsit jobban értőt, és nézzétek át a motort, nehogy belenyúlj a lecsóba.

Tudtommal (a nevére nem emlékszem) a srác egy szaloba vette használtan, NAGYON ár alatt. Már akkor jeleztük neki, hogy ott valami nem kerek.
Ha jól tudom épp hogy hazaért vele - másnapra behalt....és utána is gondok voltak vele.



Tényleg nézesd meg valakivel - mert már Én is nyúltam bele kakiba....annál dühösebb dolog nincs, mikor már pénzed nincs, de motorozni se tudsz!


VAGY!
Az adásvételit úgy írasd meg, hogy baleset kivételével vállaljon az eladó 2-3-4 nap garanciát rá! Hiszen az akku, gumi, olaj....vagyis a "kopó" elemek nem 2-3-4 nap alatt mennek tönkre.
De pl. ennyi idő alatt kijön ha gond van a töltéssel, feszszabályzóval, generátorral.....stb.

Ha nincs a gépnek semmi baja, akkor ebbe simán bele fog menni! (Én így adtam el az eddigi motorjaimat) - ha vaj van a füle mögött, akkor természetesen kihátrál.....
És ez neked megéri?

Vegyél inkább mínmőséget és nem kell évente cserélgetni!

Nekem a GS-en DID520 volt 100LE (pedig a moci csak 34lovas volt)
És 33-34.000-ret elment!


Ezt lehet nyújtani a láncolajzóval amire most ráállt a banda nagy része. Ez valakinél már megduplázza a lánc futását...

A láncon nem tudsz sporolni....
Most nyersz vele pár ezrest, de megéri ha csak fele - vagy még fele annyit se megy el?