Nincs szándékomban vitázni, csak a véleményemet osztottam meg. Tisztelem Dipshitet, illetve az álláspontját. Itt általában kulturáltan megy a társalgás.
Szerencsére nem vagyok tisztában az idomok és a blokk árával. A GS-em 3 éves, karcmentes állapotú volt. A DL-t nemrég vettem, gyanítom azt jobban le lehetne húzni egy eséssel. Egyébként a 25 éves Audim is gyári állapotú, és azt sem szeretném összetörni - függetlenül az alkatrészáraktól. Persze mások marhaságától semmi sem véd meg.
Állítólag volt olyan, aki frontálisan elkapta a gyakorlópálya melletti falat valamelyik kurzuson, a nyomok még megvoltak. Na ettől sem véd meg a bukócső, gyanítom.
De ha az esetleges esések következtében a motorban keletkező károkat nem is vesszük alapul, magamat sem szerettem volna lezúzni. Azok a csövek meg okosan voltak kitalálva. Gyakorlatilag döntögetni lehet (a cipőm oldala többször leért), de esésnél megáll rajta a motor.
Persze nem akarok én vitázni senkivel, mindenki a saját lehetősége és döntése szerint választ vagy nem választ oktatást. Nekem a borsos ára ellenére megérte, ha lesz rá módom, egynapos gyakorlóra visszamegyek évente. A másik szimpatikus dolog az volt, hogy az oktatók nem gizdáznak, hanem a leghülyébb usert is rávezetik a megoldásra.
Jester0926-nak maximálisan igazat adok. Egy újabb vagy újszerű motorban többszázezres kár is történhet. A Safety-s motorokon ezért is van nagy bukócsó. Jellemzően nem szorul alá semmid, ha azt leteszed. Legalábbis amikor én voltam kétnaposon náluk, azok közé tartoztam, akik csak egy-két alkalommal tették le a vasat. Akkor is inkább a saját és a motor határait próbálgattam, látva azt, hogy nem történik komolyabb baj. A többiek, főleg az idősebb motorosok folyamatosan estek-keltek. Némelyikük nullára amortizálta volna ott a sajátját.
Egyébként szerintem pont ez a cél, hogy bátrabban kigyakoroljuk ezeket a helyzeteket. Azóta a V-Stromot is bátrabban döntögetem, persze nem olyan szinten, hogy a határon motorozzak vele.
Bár a múlt évben még GS-em volt, ahhoz közelebb áll a CBF500, de nincs nagy jelentősége, hogy nem saját motoron gyakoroltunk. Mondjuk a Goldwingnek nem örültem volna nagyon az emeléses gyakorlatnál (sem).
Szeretném kérdezni,hogy vált be a csomagtartó+doboz?Hol lehet ilyet szerezni/én budapesti vagyok/?Könnyen le-felszerelhető a konzol,mert csak nyáron használnám?Mi a véleményed arról,amit írt Begami 80296 sz. bejegyzésében?Köszönöm!
egy-egyben el tudom cserélni a Majesty-met egy 91-es szép kis Gs500-ra viszont a forgalmija 28kw-os én meg A korl. vagyok...valamit valamiért, de legalább lesz egy GS-m végre
én pont a minap néztem mennyi van még benne, olajcsere óta mentem 6000km-et repsol 15W50 van benne, és egy csepp nem fogyott el eddig , én főként 5000 előtt váltok el
Azért ha az utcán megyek, nem feltétlenül úgy döntögetem a motort, mint a tréningen, ahol gyakorlatilag azt gyakoroljuk be, hogy a biztonsági határon hogy lehet motorozni. Értsd: a legextrémebb körülményeket modellezve, meddig dönthető a motor stb.
Az utcán meg ehhez képest én jóval józanabb stílusban megyek. De ettől lehet, hogy más ugyanúgy döntögeti a gépet, centizgeti a forgalmi akadályokat, mint a tréningen a bóják esetében.
Ha meg valaki már-már majdnem Rossi, az szerintem ne a közúton csillogtassa a tudását. Ha meg amúgy is olyan jól kezeli a gépet, lehet benne annyi belátás, hogy ez nem versenypálya, az autósok/motorosok között is sok a mazsola, akikre a frászt hozza, ha elhúz mellettük - még ha a hecc miatt is - mint az állat.
Persze ez is egyéni tűréshatár kérdése, hogy kinek mi veri ki a biztosítékot, hogy a másik "állatkodik".
Am meg utcán sokkal nagyobb valószínűséggel történhet baj, mégse úgy szoktunk felülni reggel a motorra, csak össze ne törjem.
Akiket a kívülálló ész nélkül közlekedőnek hisz, sok esetben olyan szinten kezelik a motorjukat (persze kivételek mindig vannak, de azok egyszer úgyis kiszelektálódnak.. a Fókusz közvetíti őket), amire egy átlag motoros soha nem lenne képes. Velük egy gond van, hogy nem csak a versenypályán csillogtatják a tudásukat, és félelmet keltenek a többi közlekedőben. Mondjuk nekem semmi gondom velük.
No kiderült mennyi olajat eszik a GS-em. (K4)
Eddig 2258Km-t tettem meg az olajcsere óta, és 3.75dl olaj fogyott
Motul 5100 10W40 ból.
Ez 95 %-ban budapesti használat, kb 5 - 7e közt váltok, nagyritkán pörgettem olyan 8e ig.
Hát attól függ, milyen feladatot gyakorolnak. Ha lépésben szlalomoznak, akkor jó hogy nem.
De ha valaki pl. egy idomos géppel megy és nincs bukógomba, csúszik egyet véletlenül, netán tükör is törik, az már nem két fillér.
Ez a bukás dolog meg teljesen egyén és körülményfüggő. Van, aki tényleg ésszel vezet, és más hibája miatt mégis bukik. Van, aki ész nélkül megy, aztán mázlija van és megússza... hol az igazság?
Lehet, hogy +5e Ft-ért megéri inkább a Safety Hungary képzés, ott adnak motort is, rendesen bukócsövezve, így ha netán bukta lenne, nem a saját motorját zúzza le valaki.
Igen, igen, jön az ellenvélemény, hogy így meg nem a saját drótszamáron tapasztaljuk meg a dolgokat... De erre inkább azt mondom, hogy nem a saját motorommal próbálnám feszegetni a határokat, hogy hol jön a zakó...
Köszi, ez biztos tutijó.
De előbb elkészülök a konyhámmal, ki kell fizetnem csomó mindent, és ha még mindig marad annyi pénzem, amiből ésszerű a fentiekre költeni, hát legyen.
Én most textil oldaltáskát használok.Tervbe van egy GIVI szett beszerzése.Mondjuk rohadt drága(kb 30 ezer forintra jön ki egy kisebb dobozzal) de nagyon profi cucc.
Más tartókkal nincs tapasztalatom a Blue féle dolog jónak tűnik de nem szeretnék tákolni.
Nem bántásból írtam!
Állítólag volt olyan, aki frontálisan elkapta a gyakorlópálya melletti falat valamelyik kurzuson, a nyomok még megvoltak. Na ettől sem véd meg a bukócső, gyanítom.
De ha az esetleges esések következtében a motorban keletkező károkat nem is vesszük alapul, magamat sem szerettem volna lezúzni. Azok a csövek meg okosan voltak kitalálva. Gyakorlatilag döntögetni lehet (a cipőm oldala többször leért), de esésnél megáll rajta a motor.
Persze nem akarok én vitázni senkivel, mindenki a saját lehetősége és döntése szerint választ vagy nem választ oktatást. Nekem a borsos ára ellenére megérte, ha lesz rá módom, egynapos gyakorlóra visszamegyek évente. A másik szimpatikus dolog az volt, hogy az oktatók nem gizdáznak, hanem a leghülyébb usert is rávezetik a megoldásra.
Egyébként szerintem pont ez a cél, hogy bátrabban kigyakoroljuk ezeket a helyzeteket. Azóta a V-Stromot is bátrabban döntögetem, persze nem olyan szinten, hogy a határon motorozzak vele.
Bár a múlt évben még GS-em volt, ahhoz közelebb áll a CBF500, de nincs nagy jelentősége, hogy nem saját motoron gyakoroltunk. Mondjuk a Goldwingnek nem örültem volna nagyon az emeléses gyakorlatnál (sem).
egy-egyben el tudom cserélni a Majesty-met egy 91-es szép kis Gs500-ra viszont a forgalmija 28kw-os én meg A korl. vagyok...valamit valamiért, de legalább lesz egy GS-m végre
Az az igazi, ha még egy tripla Rittbergert is sikerül összehozni. Külön bónuszpont!
Azért ha az utcán megyek, nem feltétlenül úgy döntögetem a motort, mint a tréningen, ahol gyakorlatilag azt gyakoroljuk be, hogy a biztonsági határon hogy lehet motorozni. Értsd: a legextrémebb körülményeket modellezve, meddig dönthető a motor stb.
Az utcán meg ehhez képest én jóval józanabb stílusban megyek. De ettől lehet, hogy más ugyanúgy döntögeti a gépet, centizgeti a forgalmi akadályokat, mint a tréningen a bóják esetében.
Ha meg valaki már-már majdnem Rossi, az szerintem ne a közúton csillogtassa a tudását. Ha meg amúgy is olyan jól kezeli a gépet, lehet benne annyi belátás, hogy ez nem versenypálya, az autósok/motorosok között is sok a mazsola, akikre a frászt hozza, ha elhúz mellettük - még ha a hecc miatt is - mint az állat.
Persze ez is egyéni tűréshatár kérdése, hogy kinek mi veri ki a biztosítékot, hogy a másik "állatkodik".
Am meg utcán sokkal nagyobb valószínűséggel történhet baj, mégse úgy szoktunk felülni reggel a motorra, csak össze ne törjem.
Akiket a kívülálló ész nélkül közlekedőnek hisz, sok esetben olyan szinten kezelik a motorjukat (persze kivételek mindig vannak, de azok egyszer úgyis kiszelektálódnak.. a Fókusz közvetíti őket), amire egy átlag motoros soha nem lenne képes. Velük egy gond van, hogy nem csak a versenypályán csillogtatják a tudásukat, és félelmet keltenek a többi közlekedőben. Mondjuk nekem semmi gondom velük.
No kiderült mennyi olajat eszik a GS-em. (K4)
Eddig 2258Km-t tettem meg az olajcsere óta, és 3.75dl olaj fogyott
Motul 5100 10W40 ból.
Ez 95 %-ban budapesti használat, kb 5 - 7e közt váltok, nagyritkán pörgettem olyan 8e ig.
De ha valaki pl. egy idomos géppel megy és nincs bukógomba, csúszik egyet véletlenül, netán tükör is törik, az már nem két fillér.
Ez a bukás dolog meg teljesen egyén és körülményfüggő. Van, aki tényleg ésszel vezet, és más hibája miatt mégis bukik. Van, aki ész nélkül megy, aztán mázlija van és megússza... hol az igazság?
..és elesés is agyban dől el. Jellemzően az esik, aki fél az eséstől.
Igen, igen, jön az ellenvélemény, hogy így meg nem a saját drótszamáron tapasztaljuk meg a dolgokat... De erre inkább azt mondom, hogy nem a saját motorommal próbálnám feszegetni a határokat, hogy hol jön a zakó...
De előbb elkészülök a konyhámmal, ki kell fizetnem csomó mindent, és ha még mindig marad annyi pénzem, amiből ésszerű a fentiekre költeni, hát legyen.
Más tartókkal nincs tapasztalatom a Blue féle dolog jónak tűnik de nem szeretnék tákolni.
Nem bántásból írtam!