Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Őrült beszéd, de van benne logika !"
szerintem nem rossz ötlet ,egy bélyeget megér !
én csatolnám a fórumot is nyomatéknak !
Szerintem ez már precedens értékű,ilyen nem szabadna,hogy történjen!Lehet,hogy hülyeség,de nem ártana ezt megírni a SUZUKI-nak!Hátha reagálnak rá.
Hadd meséljek el egy történetet.Még az 1970-s évek elején apám kapott ajándékba egy TEXAS INSTRUMENTS tudományos számológépet amerikából garancia nélkül.Egy ilyen gép akkor egy új ZSIGULI árát érte.Sajnos elromlott,de apukám az esélytelenek nyugalmával írt egy levelet a TEXAS INSTRUMENTS-nek,és postafordultával jött a válasz,hogy csomagban küldje el a gépet,és akkor ők küldenek helyette egy újat.Így is lett.

De a HONDA DREAM főnöke,mesélte nekem,hogy szervezte egy ügyfelének,aki extrém kilométert tekert bele a Hondájába vezetett szerízkönyvvel meghibásodás nélkül,hogy kapjon egy újat a régi helyett.Meg is kapta.Több helyről hallottam,úgyhogy remélem nemcsak vetítés.
Úgyhogy csodák mégis vannak?
Én nem mondom,hogy már holnap ott fog állni a házad előtt az új motorod,én csak elmerengtem ezen az egészen,persze lehet,hogy hülyeség.
ezt talán megéri megnézni / fölhívni...

drukkolok !

bontó
Egy üzenetet megér.Nem lehet belehalni.
Szerintem ne ess kétségbe, nincs veszve az a motor.
Délelőtt belinkelt valaki bontott alkatrészeket. Most nem néztem meg, de úgy emlékszem 30 000 körül voltak bontott blokk alkatrészek és csak a motor burkolat nem volt hozzá, de szerintem az nálad épen maradt.
Én azt mondanám, hogy kapjátok szét a blokkot, és cseréljetek ki mindent amit kell bontott alkatrészekkel. Szerintem így olcsóbban ki lehet jönni, mint egy komplett blokkal.
Gondolom én...
Az szállítást megtudom oldani, akár hol is legyen a friss donor vagy törött motor!
blokk?

szegisa jövő héten megy ki olaszba kérd meg nézzen körbe, hátha talál ott rendszám nélküli donormotort blokk áron
Sajnos ez használt motornál benne van a pakliban! Mindig lutri, még akkor is, ha a kompresszió és a hangja amúgy rendben van. Egyébként meg az is lehet, hogy egyszerű anyaghiba és akármit csináltál volna, leszakad előbb-utóbb a szelep.
Na jó, csak azt mennyiből juttatják el hozzád? Egy blokk kicsit nehéz ahhoz, hogy postai csomagként fel lehessen adni, vagyis fel lehet, csak mennyiért?
Ha valaki ismer olyat aki hoz be kintről törött motorokat vagy komplett blokkot az tessen szólni!
Ebayon láttam gs blokkot 100 dollártól indítani.Egy próbát megér licitálni rá.Ha sikerül leütni a belét komplett átrakni a meglévő blokkfelekb a szám miatt és csá.
Akkor ez valószínűleg nem rajtad múlt! Részvétem
Persze volt! 7000km-t mentem azóta
De a hézagot néztétek?

Én a GS-emen 12ezrenként megnézetetem, és ha kell állítanak is; és általában kell állítani.
Hát sajnos vételkor beleválasztottam! Pedig nagyon szép és minden jó volt! Ráadás 2hete rakattam fel 2 új gumit! Én túrázásra vettem a motort!
Szervizelés Olajcsere 5000km-ént történt! (Castrol Actevo 10W40)
Gyertya csere minden...
130-150ezer Ft körül már simán lehet teljesen jó blokkot találni. Kár volna emiatt eladni... Még ha a blokk ugyanannyiba/nem sokkal kevesebbe kerülne, mint maga a motor, azt mondanám, tényleg nincs értelme, ki kell árulni alkatrészenként. Na de így...
Én is azt veszem észre,hogy ez az eset mindenkit nagyon megrendített.Nekem biztos eszembe fog jutni a motoron ülve a nagyobb elforgatásoknál.
Ez tiszta sor, hogy sajnos nem javítható, de ha éppen akad egy kallódó blokk - sose lehet tudni, hogy egy ismerősnél épp nem akad-e -, akkor máris előrébb vagyunk.

Ami tényleg fájdalmas, de még a legegyszerűbb megoldás: alkatrésznek eladni, ha lehet, egyben.

Bízzunk benne, hogy hátha lesz valami gyorsabb és kézenfekvőbb megoldás.
Az szép! Részvétem!

Az összes szelep leszakadt? Mondott valamit a szerelő, hogy mitől lehet? Autónál hallottam eddig csak ilyenről, vagy akkor ha törött volt a járgány és kapott ütést a blokk, vagy anyaghiba okán. Esetleg ha elszakadt a vezérműszíj/lánc, de olyankor általában csak elgörbülni szoktak a szelepek.

Az E és F közt csak az olajhűtő a különbség, de fogalmam sincs, mennyire applikálható fel az E-s blokkra az olajhűtő.

A blokkban mindent szétvertek a darabok, vagy csak a henger-dugattyú-hengerfej trió ment ténylegesen tönkre? Ha csak ez a három, akkor könnyebb dolgod van, hengerfejet simán lehet találni hozzá, mivel nem nagyon szokott tönkremenni, ebay-en hengert és dugókat is lehet találni külön, igaz nem túl sokat.
Egyénileg a kiárulás az elég hosszadalmas procedura. Ha nem talál blokkot, akkor lehet hogy érdemes lenne valamelyik motorbontóval megalkudni, mennyiért vennék be. Mivel idomos gépről van szó, lehet, hogy nem is kapna érte olyan keveset (bár én ezt nem tudhatom).
Igen,csak azt írja Ktomy,hogy nem javítható,úgyhogy egy egész blokkot kéne szerezni Neki.Amit,Mr.Chef ír,hogy kiárulni az egész motort,szintén járható út,de elég horror.
Szelephézagot mikor ellenőriztetek rajta utoljára?
Basszuskulcs, ez tényleg nagyon rossz hír. Remélhetőleg tudunk segíteni az alkatrészek beszerzésében vagy bármi másban. Mielőbbi "jobbulást"!
Ez tényleg horror.Ez valami anyag hiba lehetett a szelepeknél?Ez a motor is már spanyol. Jól tudom,csak ott rakják össze,de eredeti japán alkatrészekből?Vagy már ez sem biztos?Írja,hogy sportosan is használták.Ettől szerintem még nem lenne szabad elszállnia a szelepeknek!?
Az esetleg nem lenne megoldás, hogy szanaszét bontod, és a működő darabjait alkatrészként eladod? Vagy amennyi használható belőle, hajtómű nélkül hirdetni, feldobni az Ebay-re, stb.