A weboldalukon lehet írni megjegyzést a gumihoz... ÍRD be oda is......szerintem megfognak keresni:-) és kompenzálják a hibát......hiszen azzal nem érnek sokat ha letörlik, mert akkor Te újra felteszed.....
sajnos vannak tévedések.....
Nekem eddig nem volt gondom...
Tegnap voltam a Pásztoynál gumit cserélni! 16:15 -re értem oda a melóból, de még fogadtak. Rendesnek tüntek. Gyorsan dolgoztak. A műhely is egész korektnek tűnt.
A lényeg, hogy minden rendben ment. Kész lett a motorom. Elől a Heidenau K63, hátul a Heidenau K64 feszít. (naon szépek)
És ráadásul, mikor írták a számlát akkor láttam, hogy előlre az 62H-s, hátra meg a 64H gumi került fel. Mondaom sem kell mennyire örültem, hogy végül az ebből a típusból kapható legerősseb gumit rakták fel. Tehát boldogan fizettem és maximális elégedetséggel távoztam.
DE!
Amikor a barátomhoz értem vele és ott várva rá nyálaztam az új papucsokat, akkor vettem észre, hogy:
Tehát: 23340 - 21840 = 1500 HUF Amivel átb*szták a fejemet a köcsögök!
Felhívtam őket és még majdnem, hogy engem basztak le. De meglepődtek, mert én nem tűröm az ilyet és nem nagyon tolerálom. (apám mindig azt mondja, hogy ügyvédnek kellet volna mennem, mert nagyon meg tudom mondani a frankót) Úgyhogy leoltottam, és abba maradtunk, hogy vissza megyek.
És itt nem az 1500 Ft-ról van szó, hanem az ELVRŐL. Hiszen ha visszamegyek, akkor idő+benzin alig marad valami a pénzből max egy gombóc fagyi. De elgem van már abból, hogy mindenki belőlem akar megélni VAZZEG! ÚGYHOGY FIGYELJETEK ERRE!
Én is sajnálom hogy haza kellett menned, mert igy kimaradtál az igazi jóból:-))))
Dobsina és Poprád közt igazi horror volt:-))))
Battonya eddig nekem csak olyan 20%-os......hiszen a meló közbeszól:-(((
Ellenben tegan ki lett írva a nyári szabim - igy ha azt az őrségi témát július 15-16-a környékére teszitek akkor hazafeé becsattanhatnék a bandához.......
Én előrelátthatólag 15.-én délután lépek be Rábafűzesnél......szóval péntek délutántól vasárnap reggelig szabad vagyok.....(utána már haza kellene jönnöm, hisz a töbiek várják a képeket, videót:-) és másnap már nekem meló van:-(
No ja:-) Én se megyek szar gumival sehova - igy bár nem takarékos, de mikor ugy láttom hogy még 500km van a gumiba - inkább felteszek egy újat......
Filózófiám.....akár mnkából hazafelé is belefuthatok egy esőbe és a festés, törött hlmik megvásárlása többe kerül......no és ugye van egy fránya életem is:-))
A multikütyüs dolgot csak beírtam:-) Istenkém ne rágodjatok már rajta ennyit
Természetesen ha ilyenre adom a fejem akkor nem egy 2-3-4000ft-os gépet fogok darabokra szedni - hanem valami kis szar, gagyit:-)))
De ha jól tudom lehet kapni külön CSAK V mérőt is......
De Greatmanre várok......lehet hogy az Ő megoldása lesz a legjobb számomra, hiszen ott ugye csak egy 5-10-es furat kell a lednek......atól függ mekkora villogást akarok:-)
Amugy megnéztem a GYÁRI könyvet, mert eszembe jutott hogy nekem az is van.....
Alapesetben írja a 180W-os fogyasztókat.....
a generátora is 5000-től írja hogy müxik........
Szóval biza ha leszivja valaki az akkut, akkor sokáig motorozon, és 5000 fölött tartsa a gépet.....
Király a video és a képek is!
Köszi mégegyszer mindenért!
Nem esett jól visszaindulni, de ez már így alakult.
Ha minden jól megy, a battonyai Helpben is benne vagyok (Ha végre sikerül felmásznom az AKMT-fórumra, beírom magam.)
a klépek nagyon jók. Egy apró megjegyzés: évek óta járunk Erdélybe (HOmoródalmás) a helyi testnevelőtanár a vezetőnk, minden évben elmegyünk az Orbán Balázs barlanghoz. Egy ideig traktorral, azután pedig gyalog. NO a lényeg: Berci bá( a vendéglátónk az a pocakos székely vitéz) arra kért mindenkit, hogy ne vegyük le a cipőnket, mert 1) kieshet a nyakunkból-elviszi a víz, 2) éles kő/esetleg valami üvegcserepet nem zárhatunk ki teljesen a mederben.
Már megint jó rég jártam erre...
Először is üdv a szlovák vizes különítménynek, jó a hegyi vidi + képek, én is szeretnék elgurulni eccer arra! OK, tudom, papírkutya ugat, miért nem voltam ott, stb... mentségemre legyen mondva, hogy jelen hátsó gumimmal nem mertem volna menni, száraz aszfalton is elpörgetem, ha nem vigyázok, nagyon érik a csere.
Szóval lámpa és fogyasztókérdés: van készen 21/5W-nak megfelelő LED-es lámpa, én tavaly 2300-ért vettem az előző motorba, amikor rossz volt a fesszabályzóm és megberheltem, amíg vártam a cserét, a házi gyártmány viszont alig volt terhelhető, így spóroltam minden watton. Ott összesen 65W-ot kellett beosztani. Szóval a GS-be ugye 2db kell, sokat lehet spórolni vele, persze ugye csak fékezéskor megy a 42+10W. Bár én is meg tudnám házilag oldani - eredeti szakmám miatt -, de ilyen biztonsági cuccokat inkább készen veszek, nem rázódik szét, valamint SZABVÁNYOS fényerővel ég! Index is van LED-es, azon is lehet spórolni.
Blue: a fénycső fogyasztása szerintem nem mérvadó (pár W lehet), szóval szerintem hagyhatod nyugodtan.
Ja, és a 2000 Ft-os multimétert szétszedés céljából megvenni szándékozóknak egy javaslat: hetente kerül mindenféle kínai cuccos vásáros reklámújság a kezembe, amin 590Ft-ért is lehet ilyet kapni, szóval érdemes körülnézni, annyiért nagyon megéri.
Nemrég voltam eredetvizsgálaton, és rákérdeztem, miért mérik a festék vastagságot.
Azért, hogy ne lehessen kivágni, és más mociba vagy kocsiba berakni az alvázszámot. Ha ilyet csinálnak a festékvastagság eltérésével tudják megállapítani, hogy minden rendben van-e
Mármint fent lesz a hétvégi vidike.....
Előre szólók!
100mb - és 1 órás anyag....... aki megnézi az ne pörgessen bele - mert SOK SOK poént ki fog hagyni:-)))
PL hogy a nagy fürdőbe befér e még 2 BOA vagy sem:-)))))
Minden biztositékozva és külön kapcsolón van:-)
A motor kormánya már olyan mint egy F16-os vadászgépé:-)))) Sokan meg is kérezik hogy mi-micsoda-))))
Ellenben Épp ezért kellene ez az áramkör - mert igy legalább látom hogy mi a helyzet.....
TÖLT, SZIV, vay épp jó....
Szóval ebben segíts nekem SENIOR GREATMAN:-)
Ok. Igérem megpróbálom felhajtani a kapcs. rajzot legalább, meg ha kész lesz az új akkor azt is tudatom. A digitálison én is gondolkodtam, de igazából engem nem az érdekel, hogy pontosan hány volt van az akkuban, hanem hogy kb. milyen a kondíciója, illetve, hogy a töltésem működik. Illetve éjszaka gond lett volna a leolvasásával, nem bírja a vizet stb.
Az új műszer 5 db ledből fog állni. Kb. 500 Ft. ez is. Csak még kísérleti stádiumban van.
Hát, ha a ködfényszórót csak ködben illetve ha feltétlen szükséges akkor használod akkor maradhat. Csak ugye menjen külön kapcsolható áramkörről. Beraksz egy kapcsolót, ami a tompítottól kap áramot. Ez kapcsoljon egy relét. A relé pedig biztosítékon keresztül kapcsolja a ködfényszórókra az áramot az akkuról. Így csak akkor fog ugye plusz energiát felvenni, mikor szükség van rá. Mondjuk mint a hétvégi túrátokon. Ez még nem fogja az akkut kinyírni, csak tudnod kell, hogy valószínűleg megszívja az akkut is. Legközelebb tudud, hogy úgy kell menned, hogy a moci visszatöltse az így kivett plusz energiát.
Mondjuk így magunk között másnap, ha nincs feltétlenül szükség a fényszóróra, meg csapatba mész, akkor nem kapcsolod fel csak a helyzetjelzőt. Így a fényszóró energiáját visszatöltöd az akkuba.
Mivel a neon az tényleg csak dísz, azt javaslom mellékelni, vagy azt is egy külön áramkörről tápálni és csak mikor villantani akarsz akkor kapcsolod fel.
Visszatérve a LED -es izzókra. Ezért montam, hogy magadnak kell megoldani. Régi izzó széttör. izzónkét 7 - 8 extra fényű led meg 680 ohm -os ellenállás, ragasztópisztoly meg forrasztópáka és máris mehet bele a foglalatba.
sajnos vannak tévedések.....
Nekem eddig nem volt gondom...