Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

laser dob az jó mert dob rajta lóerőt nem sokat de dob és e szabványos

http://www.laserexhausts.com/d...

http://www
.laserexhausts.com/d...
A hétvége KÉPEI
még nemtudom :) majd begyültök pár okos tippet itt :)
jaa..az nekem naon kanyaros oda még nem merészkedtem....:
leginkább orfü kis hétvégi motorozáskor
eheh pécsi vagy? hm merre szoktál menni?
milyen dobbal lesz
szombaton itt pécsen akkora felhöszakadás volt hogy csuda
hát gondolom hogy nem lehetett egy egyszerü motorozni.
Sziasztok

Mindenki hazaért, jó olvasni.

A Debrecenieket láttam 2 óra fele Miskolc határában, szerencsére száraz colt már az út, de most esik megint.
Tegnap egy kicsit katasztrófális volt....de ma?
Donovalynál semmit nem láttunk.....utána pedig már nem eset....a faragott bácsitól pedig NAP és száraz út volt:-))) Jöttünk is mint a meszes:-)))
szevasztok :) megvvvvvvvvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan és megvaaaaaaaaan :) tegnap tettem magamévá a kis drágaságot :) szóval már élvezem a kis drága hangját :) nemsokára sportdobbal is :):P
SZÉP helyeken jártatok csak az a k...a idöjárás
7 = passz
8 = vacsi
9 = csorba tó (az a fehér az bizony HÓÓÓÓÓÓÓ:-)))
10 = Csorba-tó....enyi létszik belőle......Olyan köd volt hogy kb 20-al lehetett csak menni:-)))
1 = Krasznahorka vára
2 = Dobsiani madártávlat
3 = dobsiani kilátó
4 = Szepesvár
5 = a fene se tudja:-)
6 = Ezt se:-)
1 = Krasznahorka vára
2 = Dobsiani madártávlat
3 = dobsiani kilátó
4 = Szepesvár
5 = a fene se tudja:-)
6 = Ezt se:-)
No egyben válaszolok akkor mindenre (hogy a cspból is Én folyak:-)))
------------------------------------------------
----------------------
Nyuszika!

Immáron itthonról:-))
A müszakira értettem hogy gyere le....... itt minden hétfőn és csütörtökön van vizsgáztatás.....


Technoid!
Hamarosan:-)))) kb 1-2 óra és fent vannak:-))
Nekem 916km lett a vége:-)))
az élménybeszámoló később.-))) De..........van miről írni.-))))
Nyuszikusz! Egy hónappal előre kell bejelenteni a motort vizsgázni?
Pontos időpontot kapsz ilyenkor, vagy egy időintervallumot, ami sorbanállós?
Azt nem is láttam. De itt minden együtt van, egyszeri a postaköltség.
Azért köszi mégegyszer!
nem tudom mennyi az olaj ára a nagyvason de olajszűrőt az olajshop ból is lehet rendelni olajjal együtt...te tudod
Nos, urak!

Nagyon köszönöm az érdemi és jóindulatú, segítőkész hozzászólásokat!
Megpróbálok válaszolgatni egyben, emlékezetből.
Azért gondoltam a nagyvasra, mert onnan tudok rendelni szűrőket is egy szállítási költséggel. Azok szintén jó árban vannak. Ja, az olaj: Repsol Moto Sintetico 4T 10W-40 ásványi bázisú - mint tudjuk ez a nekünk való - 1500 Ft/liter. 15W-50-es ásványi 4 literes 5600 Ft.
Osztom Teddy véleményét, miszerint a mai olajakkal már nem nagyon lehet mellétrafálni, bizonyos alapszint felett van mind, ráadásul a mi mocink kimondottan nem szereti a minőségi olajat. Ezügyben a régi motorosok emlékezhetnek a 60-70-es évek ÁFORos olajaira, mégis motoroztunk.
A mociban most 4ezer van csere óta, de egy ml sem hiányzik!
Úgyhogy én most megpróbálkozom ezzel a repsolos témával, lesz ami lesz. A 3 l olaj 4500, a szűrő 1060, szállítás kb 1500= 7000 (nagyvonalakban)
És ha már rendelek, rendelek mást is: tarcsiba még egy olajszűrőt, egy légszűrőt, nemnyuszis láncsprét (Teddy, ez Neked szól).
Na, ez jó hosszú lett. Kössz mégegyszer!
Sziasztok!
Hozzászólva az olaj témához:
5 éves a GS-em 26e km-el és én is Valvoline Durablend félszinti 10W-40 et használok. 3000-et mentem el vele és egy cseppet sem kajált belőle. Előtte valami szinti olaj volt, mert nagyobb gázadásnál csúszott a kuplungom és abból bizony kajálgatott is. Ajánlom a fent említett olajat 100 % elégedett vagyok vele és az ára is jó.
No, mentem esőállóságot tesztelni a ruhán...
Nekem is protis a ruhám, de csak lágy van benne. Ezeket fogom kicserélni keményre, csak most még válohatok, hogy mi fér be a ruha gyári helyeibe. Addig is több ez így, mint a semmi.
Életem egyetlen esése motorral:
Kb. 20-szal mentem egy autó után nagyjából 15 méterre. Egy kereszteződés előtti lassító balos derékszögű kanyarban arra lettem figyelmes, hogy csillog az egész sávom, de már oda is értem (az autó miatt nem láttam korábban. Nos, "rádöntöttem" a balosra kemény 20-szal, és már ment is el a motor alólam... én meg csúsztam kb.18 métert. Suttyó voltam, farmer-széldzseki volt rajtam, kesztyű meg semmi. A lényeg, hogy utóbb kiderült étolaj került az úttestre 3 méter szélességben és vagy 40 méter hosszan. Annyira csúszott, hogy a ruhám egyáltalán nem szakadt el, sőt a tenyeremen támaszkodva értem el a padkát, és bőröm sem jött le. Állati szerencse!
Ha nincs olaj, nem esem el, ám ha mégis, akkor 20-nál nics bőr a kezemen, és belém ég a farmer...
A bőr rucinál valóban a proti "fog". Az a vékony kecske, vagy kenguru, vagy akármilyen bőr pikk-pakk elkopik, ha csúszol. Akár csak a textil. Fentiek csúszásra igazak, és nem a bukfences-gurulós perecre. Ott kevesebb helyen érintkezik huzamosabb ideig egy ponton a ruha a talajjal.

Szóval emberek protektor, protektor és még protektor!
Az ok. ,hogy a profik bőrben nyomják, de szerintem nincs gond a jóminőségű cordurával sem.
Belém sajna már égett a bőr is úgyhogy mindegy. A lényeg a protektor ami megvéd az ütődéstől, meg hogy ne szakadjon szét rajtad a ruha ha csúszol. Az hogy belédég, sajna nem lehet kiküszöbölni.