nekem a farkam fogják satuba pénteken, de sajnos ugye el kell menni a szervízbe.....
- szelephézag
- vezérműlánc
- karbiszinkron
ellenőrzés, javítás....vagyis kb 30 rupó jön le megint a hitelkártyáról.....ergo júniusban fék.....hiszen a szerelés és a benzin nem fér meg anyagilag egymás melett.....
de ugye jobb túlleni rajta - ráadásul júliusban jön a mega túra:-))) 2400-2600km....amire jobb bebiztosítani magam:-)))
de azért a jún 9-10 és a Help áll részemről:-)
hiszen az ember egyszer XXX, másrészről a gyerekek miatt:-)))
Az akkuvit szerencsére csak 500 Ft volt, ezért próbálom ki.
Tegnap este óta különösebb javulást nem tapasztaltam sajna, tehát magától nem ugrott feljebb a feszültség. Egyesek szerint hidegben jól jön az akkuvit segítsége, tehát nekik használt. Bízom benne, hogy rásegít az akksira, mert mostanában inkább láncot szeretnék cserélni, az akksi még bírhatná.
A markolatfűtést pedig át fogom nézni a gépen, mert ha működne azért meghagynám, köszi a sok jótanácsot és segítséget.
Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy mivel lehet lemosni egy motorról, főleg a blokkról a jó kis városi olajos, saras szmötyit. Mintha korábban a brigéciolt olvastam volna itt, de arra nem emlékszem, hogy az pont erre jó-e? Vagy van erre jobb?
Én anno még a TZR-nél használtam....eredmény szinte nulla volt, hiszen az az 1-2 dl nem tudja visszahozni az akkuban lévő 1,28-as savsűrűséget ami ugye kell......
A főpoén?
Most mennyi kerül? Mert én anno (mint írom TZR időszak - vagyis 4 éve) valami 1700ft volt az a kis falkon...... az új akkut meg megvettem 4500-ért:-)
Szerintem ne "szarozz" ilyennel......
Most hozott nekem a cimbim (a szlovák túra előtt) akkut.... 6750ft volt....
Nem olcsó:-((( mert specc megnéztem és a PÁsztoynál csak 6300ft....a pedig kicsit tovább nzelődsz akkor már kaphatsz 5000-5500-ért is.....
Túratempó?
Én csak a saját túravezetési szokásomról tudok beszélni......
1., ugyebár mindig a legkisebbhez igazodok....vagyis ha van kisebb gép (pl eddig Katika volt a 250-es CBF-el akkor ugye nem gyors, hiszen az Ő motorja max a 130-at bírta......de itt már MAXon volt....)
Egy a kérésem ilyenkor.... hogy azért a 80-as utazót birja.....hiszen 60-al soha nem érünk el sehova.....
2., útminőség....
Én jobban féltem a motoromat az életemnél - igy az útminőség befolyásol.... nem fogok 130-al repeszteni egy nyomvályús szakaszon.....mint a sok rizsrakétás....
3., forgalom, időjárás.....szintén.....
Szóval ahol lehet ott Én is odalépek neki (max 150-ig, hiszen ennyit birok:-) - de ezt is csak pályán
De átlagba olyan 70-100 közt szoktam menni....
Markolatfütés....
Nekem van (SAITO 2)
Amiket néz meg:
1., biztositék nincs e elégve (5 vagy 10A-es mmost nem tudom hirtelen)
2., a csatlakozó nem e csúszot szét....nálam volt á példa.....
3., a bekötés helye? Én a lámpára tettem....valaki egybe ráköti az akkura (ilyenkor ajánlott a relézés)
4., a kapcsoló része nem e ázott be?
5., a kapcsoló állások élnek e még? Nekem elmozdult igy a 2 pont közti részre kell forditanom....a lényeg CSAK AKKOR müködik ha ég a lámpa....
6., a bemelegedéssel is számolj! ez olyan 10-20 perc.....vagyis ne várd azt hogy bekapcsolód és máris ontja a meleget!
7., ha gyenge az akkud akkor ráadásul a generátorról dolgozik ami ugye 5000-től tölt...vagyis igencsak menned kell vele hogy melegedjen.....
Hirtelen ennyit!
Nekem bevált..... PL a hétvégén Dobsinánál igencsak átvoltam ázva és igencsak hideg volt a hegyekben.... bekapcsoltam és máris jól éreztem magam (mert tudtam mozgatni az ujjaimat is:-))))
TÉNYLEG NEM ÉRTEM - és ez most nem baszogatás!
AZ ACDSEE egy képnézegető-szerkesztő progi.....
A tehendőd ilyenkor....
1., megnézed a képet
2., a felső menüsorban van egy KÉK szem gomb....
3., rákattintasz......bejön a szerkesztő abkak
4., a szerkesztő ablakban van egy fekete/fehér napocska (AUTO LEVEL) arra rákatintasz, majd a bezárra - MIRE megkérdezi hogy el e mented a változásokat....
Emberkék!
Nemrég beleöntöttem az Akkuvit-et az akksimba. Szegényke 2 éve haldoklik, kíváncsi leszek az eredményre. Nem tudom van-e valakinek vele tapasztalata, de minden esetre meg fogom osztani Veletek.
Árúljátok el mi szokott lenni a túratempó?
Markolatfűtéssel van valakinek tapasztalata? Az előző tulaj azzal is felszerelte a mocit, de mióta nálam van nem műxik. Így azon filózom, visszaszerelem az eredeti markolatokat, ugyanis fogásra az kényelmesebb volt (ezt az előző régebbi gs-emről tudom).
Te összekeversz engem vkivel! Nem értem, miről beszélsz, nekem kínai! Örülök, hogy fel bírtam tenni, nem még alakítgatni!
De ha elfelejtetted, megismétlem: az én számítógépes tudásom addig terjed, hogy felmegyek a fórumra és írok. SEMMI MÁST NEM TUDOK!
Nagyon jó! Kár, hogy én épp most lettem kész az enyémmel!Mármint nem az a kár, hogy kész!
Csak ötletbörzeként megnéztem volna közelebbről. Nagyon profi a rendszer!Erre más doboz is felrakható, a patkó alakra megy a platni, és kész!
Gratulálok hozzá! A mocit meg el ne add, hogy jössz akkor velünk? Enyém meg Blue-é is UUB.
Egyébként nem értem állambácsinak hova kell ez a sok lé. Megélni egyre nehezebb. Szegény gs-ke eladásán is gondolkodtam, de ugye már megszoktam a jót .
Tavaly meg is hírdettem a mocit, és akkor egy érdeklődő rendesen megsértődött, hogy külön az oldaltáskát nem adtam el...
Árat, meg ilyeneket nem tudok sajna mondani, mert a motor egyik előző németországi tulaja vette.
A használatáról annyit, hogy ennek a típusnak a nyitása eléggé nehézkes. Talán ennyi hátránya van.
Figyelmesen olvastam és emlékszem is erre, de az már rég volt. Így gondoltam rákérdezek.
Egyébként szinte mindegy, mert anyagilag hulla vagyok. Hiába akárki akármit mond, állambácsi a sajátjaival b*szik ki a legjobban. Egy előnye van csak. Nem rúgnak ki sosem! A rabszolgákat eladni szokták.
De nem panaszkodom, mert megint megkapjuk az oltást. És végülis jogosan. Mért nem keresünk mást?
Ha figyelmesen olvastad volna a hozzászólásokat, akkor tudnád, hogy nem tudtam dokumentálni, gép híján, de ami késik, nem múlik! Hétfőn teszek fel róla képeket!
De Marooné lehet, hogy jobb... Azért vagyok kíváncsi rá!
Húúúúúúú...! A Jawa nagyon szép! A sógoromnak van hasonló, talán 1963-as, picit néhol másabb.
A Gs tartó is nagyszerűnek látszik - nemhiába : gyári. Majd ha lesz időd, tényleg a felfogatási részéről csinálj képeket lécci. Ja, meg honnan van, mennyi,stb......
nekem a farkam fogják satuba pénteken, de sajnos ugye el kell menni a szervízbe.....
- szelephézag
- vezérműlánc
- karbiszinkron
ellenőrzés, javítás....vagyis kb 30 rupó jön le megint a hitelkártyáról.....ergo júniusban fék.....hiszen a szerelés és a benzin nem fér meg anyagilag egymás melett.....
de ugye jobb túlleni rajta - ráadásul júliusban jön a mega túra:-))) 2400-2600km....amire jobb bebiztosítani magam:-)))
de azért a jún 9-10 és a Help áll részemről:-)
hiszen az ember egyszer XXX, másrészről a gyerekek miatt:-)))