Hát, amit leírtál az alapján szerintem pedig ez csak egy sima útvonalengedély.
Én úgy tudom, hogy a műszaki hosszabbítást külön kérvényezni kell. Pl. abban az esetben ha valami oknál fogva nem tudod időben műszakizni vinni a járművet. Az pedig, hogy mikor bejelentetted és még volt műszakid, de ők nem tudtak adni neked csak a lejárat után időpontot őket nem érdekli.
Miért nem mentél hamarabb. Mondják ők és sz.rnak rád, ragasz bélyeget és műszakizni viheted abban az időpontban is. A rend őrét pedig a sztorid nem fogja érdekelni, csak az ami a papíron van.
Szerintem keress más vizsgahelyet, addig van még időd. Pomázon pl nem kellett előre bejelentkezni és hip-hopp megvolt a vizsga.Vagy ha ennyire izgulsz hogy mi lesz akkor szoljál egy szerelőnek/szerviznek és ők levizsgáztatják (persze ez +pénz),de nincs gond
Igen. Ez nekem is eszembe jutott közbe. De ez tök megalázó. Honnan veszik a gyártók a feltételezést is akár, hogy én nem tudok kimenni mongjuk erdélybe 1 keréken. Pofátlanság. Egyébként tényleg nem tudok kerekezni, meg nem is akarok, de nekek mindere gondolni kéne...
Lehet, hogy a 2-i átállási problémák miatt átmenetileg módosult az eljárás. Rendszerproblémák miatt így állnia kellene az összes érintettnek hetekig.
Az lenne a legtutibb, ha felhívnád a Közlekedési Felügyeletet.
A számításod jó, de csak akkor ha mindig egykeréken mész. Vagy a hátsón, vagy az elsőn.
Általában viszon szerintem két keréken haladsz, így a súly is megoszlik két felé. Na jó a hátsó kicsit többet kap, de oda alapból erősebb is kell. Olyan 65 -35 % -ban. Tehát ha te 382 Kg öszsúlyt számítasz akkor kb. 248 Kg terhelést kap a hátsó és 134 kg -ot az első. Tehát így a gumi méretezés tök jó.
Szerintem egy kicsit elkalkuláltad. én ugy számolnám, hogy motorossal az össztömeg~300kg (a te esetedben) Kb fele-fele arányban oszlik meg a suly a két keréken, tehát előre jut 150kg (és bir 212kg-ot)
Hátul 392-150kg=242kg feltételezve hogy a + suly csak hátul hat, de akkor is belefér ugyebár a 272 kg-ba.
Mindezek mellett feltételezik hogy igy ful felpakolva nem fogsz stopizni vagy egykerekezni
Ezt már megjártam. Akkor úgy volt, hogyha a vizsgára akkor jelented be, amikor még van érvényes műszakid, abban az esetben kapsz egy időpontott meg egy igazolást és gondnélkül motorozhatsz tovább a vizsga napjáig. Akár lejár a forgalmiban szereplő dátum akár nem. Mert ebben az esetben ŐK tehetnek róla, hogy nincs érvényes műszakid, nem pedig TE. Ha már lejárt és akkor jelented be a vizsgára, na akkor van szívás...
Ha a műszakid lejárt és a mocit saját lábán akarod vinni műszakizni akkkor kell a bélyeg.
A válaszlap a felragasztott bélyeggel egy alkalomra szóló útvonalengedély lesz, a telephely (lakásod) és a műszakiztató állomás között. Mivel a lejárt forgalmival természetesen nem motorozhatnál így erre szükséged van. Tehát lejárt forgalmi + válaszlap + bélyeg = viheted lábán a gépet műszakizni, a rendőr nem köthet bele, de csak műszakizni viheted. Más útvonalon nem érvényes.
Bélyeg csak akkor nem kellene, ha a műszakid még érvényes lenne. Evidens, mert akkor oda mennél vele ahova akarsz.
nézem a belinkelt gumiadatos táblázatokat, meg a pásztóy oldalát, és ez gáz ha igaz. Vagy nem?
A gs méreteiben az:
első gumihoz 54H -t írnak. Ha igaz EZ a táblázat és ez a terhelhetőségi index, akkor az
első gumi 212 kg-ot bír. A
Hátsó gumi pedig 63H vagyis 272KG-ot.
A forgalmim szerint, a gépem:
saját tömeg: 192 kg
eggyüttes tömeg: 380 kg
Tehát:
a motor: 192 Kg
Én: 95 Kg
Timi: 60 Kg (hátha nézi)
csomagok: 45 kg Szumma: 392 kg
Tehát a hátsó gumit 120 kg-al terhelem túl, 44,11%-al!
Az első gumit 180 kg-al terhelem túl, 84,9%-al!
Magát a vasat pedig: 12 Kg-al, 3,15%-al.
Akkor most, mivan?
És még egy kérdés. A gumidoki szerint a TL jelzés jelentése TUBELESS, vagyis TÖMLŐ NÉLKÜLI. A GS-hez ilyen kell? Nem ér kiröhögni vazzeg. Eddig MZ-tem...
Május 24-e után azért az egy alkalomért kell illetékbélyegezni, amikor vizsgára viszed.
Ráadásul úgy tudom, hogy csak telephely-vizsgaállomás útvonalon érvényes.. (Régebben valami ilyesmi volt.)
"A forgalmi engedély érvénytelensége esetén e válaszlap egy alkalomra szóló forgalmi engedély helyettesít. Ebben az esetben -indulás előtt- 1500 Ft-os illetékbélyeget kell a válaszlapra ragasztani.
E válaszlapon a forgalmi engedély érvényességi idejét 2007.06.04-ig meghosszabítja.
Nekem a műszakim 2007. 05.24-én lejár. akkor kell a bélyeg, vagy nem.
Júni 4-re kaptam műszaki vizsga időpontot. Én kis naív azt gondoltam, hogy a kapott igazolás elég a majd a rendőröknek, mivel május 14én lejár a műszakim, de csak akkor, ha ragasztok rá 1500 ft illetékbélyeget. Ez milyenmá"? mocskok.
Teddy: Akkor mi lenne, ha júni 1-2-3 lenne az ŐRSÉGI gurulás?
Ahogy néztem Bluenak eléggé foglalt a menetrendje...
Sok helyen árulnak EÜ csomagot....van benne 1 olló, meg egy kis géz, meg 1 tekercs kötszer....
No most ezzel ments életet.....
Még egy rendes nyomó-kötést sem tudsz ebből csinálni......
Az igazi alapkészletbe kell ugye 3szög kendő, 1-2-3 tekercs géz, gézpárna, fertőtlenitőszer, nyelon kesztyű, ABC-s leirás (ÁBC = Átjárható légutak, Belégzés, Cirkuláció)
Akinek továbbbi infó kell szívesen láttom egy oktatáson, hiszen nekem fél évente "vizsgáznom" kell mint katasztrófa elhárító.....
Kérdések: 1/430-27-18
mert autonál ugy tudom kérik az utvonalengedélyt a vizsga adminisztrálásakor.
Nem kell az illetékbélyeg, és nyugodtan használhatom a gépet, a vizsgaidőpontid. Megnyugodtam...
Én úgy tudom, hogy a műszaki hosszabbítást külön kérvényezni kell. Pl. abban az esetben ha valami oknál fogva nem tudod időben műszakizni vinni a járművet. Az pedig, hogy mikor bejelentetted és még volt műszakid, de ők nem tudtak adni neked csak a lejárat után időpontot őket nem érdekli.
Miért nem mentél hamarabb. Mondják ők és sz.rnak rád, ragasz bélyeget és műszakizni viheted abban az időpontban is. A rend őrét pedig a sztorid nem fogja érdekelni, csak az ami a papíron van.
Az lenne a legtutibb, ha felhívnád a Közlekedési Felügyeletet.
A számításod jó, de csak akkor ha mindig egykeréken mész. Vagy a hátsón, vagy az elsőn.
Általában viszon szerintem két keréken haladsz, így a súly is megoszlik két felé. Na jó a hátsó kicsit többet kap, de oda alapból erősebb is kell. Olyan 65 -35 % -ban. Tehát ha te 382 Kg öszsúlyt számítasz akkor kb. 248 Kg terhelést kap a hátsó és 134 kg -ot az első. Tehát így a gumi méretezés tök jó.
A GS -re Tubeless azaz tömlő nélköli guma kell.
Hátul 392-150kg=242kg feltételezve hogy a + suly csak hátul hat, de akkor is belefér ugyebár a 272 kg-ba.
Mindezek mellett feltételezik hogy igy ful felpakolva nem fogsz stopizni vagy egykerekezni
Ezt már megjártam. Akkor úgy volt, hogyha a vizsgára akkor jelented be, amikor még van érvényes műszakid, abban az esetben kapsz egy időpontott meg egy igazolást és gondnélkül motorozhatsz tovább a vizsga napjáig. Akár lejár a forgalmiban szereplő dátum akár nem. Mert ebben az esetben ŐK tehetnek róla, hogy nincs érvényes műszakid, nem pedig TE. Ha már lejárt és akkor jelented be a vizsgára, na akkor van szívás...
Ha a műszakid lejárt és a mocit saját lábán akarod vinni műszakizni akkkor kell a bélyeg.
A válaszlap a felragasztott bélyeggel egy alkalomra szóló útvonalengedély lesz, a telephely (lakásod) és a műszakiztató állomás között. Mivel a lejárt forgalmival természetesen nem motorozhatnál így erre szükséged van. Tehát lejárt forgalmi + válaszlap + bélyeg = viheted lábán a gépet műszakizni, a rendőr nem köthet bele, de csak műszakizni viheted. Más útvonalon nem érvényes.
Bélyeg csak akkor nem kellene, ha a műszakid még érvényes lenne. Evidens, mert akkor oda mennél vele ahova akarsz.
Hali.
nézem a belinkelt gumiadatos táblázatokat, meg a pásztóy oldalát, és ez gáz ha igaz. Vagy nem?
A gs méreteiben az:
első gumihoz 54H -t írnak. Ha igaz EZ a táblázat és ez a terhelhetőségi index, akkor az
első gumi 212 kg-ot bír. A
Hátsó gumi pedig 63H vagyis 272KG-ot.
A forgalmim szerint, a gépem:
saját tömeg: 192 kg
eggyüttes tömeg: 380 kg
Tehát:
a motor: 192 Kg
Én: 95 Kg
Timi: 60 Kg (hátha nézi)
csomagok: 45 kg
Szumma: 392 kg
Tehát a hátsó gumit 120 kg-al terhelem túl, 44,11%-al!
Az első gumit 180 kg-al terhelem túl, 84,9%-al!
Magát a vasat pedig: 12 Kg-al, 3,15%-al.
Akkor most, mivan?
És még egy kérdés. A gumidoki szerint a TL jelzés jelentése TUBELESS, vagyis TÖMLŐ NÉLKÜLI. A GS-hez ilyen kell? Nem ér kiröhögni vazzeg. Eddig MZ-tem...
Ráadásul úgy tudom, hogy csak telephely-vizsgaállomás útvonalon érvényes.. (Régebben valami ilyesmi volt.)
"A forgalmi engedély érvénytelensége esetén e válaszlap egy alkalomra szóló forgalmi engedély helyettesít. Ebben az esetben -indulás előtt- 1500 Ft-os illetékbélyeget kell a válaszlapra ragasztani.
E válaszlapon a forgalmi engedély érvényességi idejét 2007.06.04-ig meghosszabítja.
Nekem a műszakim 2007. 05.24-én lejár. akkor kell a bélyeg, vagy nem.
No, Én (ha minden igaz) akkor ma megyek gumicserére!
Már csak egy kérdés.
Az tuti, hogy Heidenau. De!
K63 (1-es kép) vs. K64 (2-es kép)
Esetleg a 3-as?
Teddy: Akkor mi lenne, ha júni 1-2-3 lenne az ŐRSÉGI gurulás?
Ahogy néztem Bluenak eléggé foglalt a menetrendje...
Sok helyen árulnak EÜ csomagot....van benne 1 olló, meg egy kis géz, meg 1 tekercs kötszer....
No most ezzel ments életet.....
Még egy rendes nyomó-kötést sem tudsz ebből csinálni......
Az igazi alapkészletbe kell ugye 3szög kendő, 1-2-3 tekercs géz, gézpárna, fertőtlenitőszer, nyelon kesztyű, ABC-s leirás (ÁBC = Átjárható légutak, Belégzés, Cirkuláció)
Akinek továbbbi infó kell szívesen láttom egy oktatáson, hiszen nekem fél évente "vizsgáznom" kell mint katasztrófa elhárító.....
Vagyok annyira paraszt:-)))
Az asszony 30. szülinapját is a bivalyoknál töltöttem:-)))))
(persze előtte és utána is volt ajándék:-) Ő meg eleve nem volt itthon 14.-én:-)