Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És a konzol az lehet csak ,amit ezekhez gyártottak,vagy bármelyik jó?Mert sokszor csak a dobozt hirdetik.
Semmit.....

Max annyi szokott leni, hogy mikor fel vagyok pakolva (sátor, pecás szék, hosszabító...stb, akkor úgy is kell pók - és ekkor a dobozokhoz van pókozva a cucc.


A LOUIS-os dobozoknál meg csak 1-1db 5cm-széles tépőzár (esSO emlékeim szerint Övet használt:-)

itt lehet látni:
és valami plusz megerősítést raktár ezekre a dobozokra? vagy csak amit adtak hozzá?
Valamiben biztos jobb, hiszen nem hiába annyi az ára amennyi. De Én mindig az olcsósság hive voltam.
Nekem nem lesz jobb azért mert ha elesek (még ne volt túrán soha) akkor nem egy 10.000ft-os doboz törik szét, hanem egy 60.000-res.


Nekem a GS-en sima 37L-es LOUIS dobozok voltak......és ugye el is mentem velük picit túrázni (úgy 30.000km-ert)

Most a bandit oldaldobozai szintén valami 34-37L-es OBI-s dobozok, vagyis nome "szarok".

A vaterán, itt az "apró"-ban lehet venni már LUFTY...meg akármilyen néven futó dobozokat max 10-12.000-ért. És jók. A célnak tökéletesen megfelelnek.

Nekem is mondták már, hogy de nem bírja......
1., AKI túrázik, az ne 200-al nyomja neki (mellesleg az OBI-s dobozok 217-et is mentek, és nem tört, szakadt, repedt.....
2., tudj pakolni (vagy az asszonyt tanítsd meg rá?:-))


Szóval nem mondom senkinek hogy ne vegyen márkás dobozt, de a SAJÁT véleményem szerint teljesen fölösleges. Főleg mikor színre fújt....stb.
Nem mondom! Nekem is tetszik a Bandit gyári dobozza, tetszene színrefújva is......de erre miért költsek 100-120.000-ret? Főleg mikor a legtöbbször az oldaldoboz tényleg csak túrán van fent.
Ez tényleg jogos!
A sport légsz. inkább a lepkéket szűri meg!
A mosogatás: hatásfoka kb 1000-2000km után biztos, hogy nem olyan mint kéne. (a sportlégsz. után volt benn por!)
Hosszabb távon biztos, hogy nem éri meg!
De, míg az ember fiatal!
Ami észrevehető különbség (8-9 évig használtam):
Hirtelen gázadásnál nincs az a tipikus gondolkodási periódus, hanem nyomban fordulaton van!
TÖBB NINCS!
Meg általában többet is eszik, mert hallgatja az ember a jó hangot!
Mondjuk én a sportlégszűrővel kapcsolatban is szkeptikus vagyok. Valahogy nem hiszem el, hogy annyit dobna a teljesítményen, és közben nem károsítja a motort a bejutó több por, kosz. (Mert hogy a szűrési hatékonysága nem ér fel a gyáriéval, az biztos. Hogy hosszabb távon meg elkopik a motor - hát, nekem nem ér meg annyit a sportosabb hang.)
A másik: hogy állandóan olajozni, mosogatni stb., lusta vagyok én ehhez. Inkább a papírszűrő megy a kukába és kész.

De ettől függetlenül másnak még bejöhet mind a sportszűrő, mind az E85.
Én párszor használtam a Swiftben.Nem igazán vettem észre semmit.Csak a tele tanknál kb 1500.- különbséget.(Sport légszűrő volt rajt!)
Max 15 litert tettem bele, ami a tank fele sincs!
Pár hónapja nem volt már olyan "szótlan" az autóm!
El is kezdett rángatni, meg olyan erőtlenül ment.(Közben levettem róla a sport légszűrőt és csak gyári papír szűrő ment bele!)
Tegnap cseréltettem üzemanyagszűrőt és csodák csodájára megjavult.

-Többlet levegővel faszán ment, csak a sport légszűrő letörte a légszűrőház csövét és vissza kellett alakítanom gyárira.
Szerinted érdemes Givi dobozt venni,vagy felesleges,mert nem annyival jobb?Köszönöm
Köszi az infót, azonban én sem tervezem hosszabb távon E85-tel tankolni a gépsárkányt, csak egy próba volt. Ennyit remélem kibír károsodás nélkül.
Bocsánat,hogy belepofázom, de a 1996 előtt a gépjárműiparban használt gumi alapanyagokat megeszi az etanol!Ez időben változtattak a szabványon!
Velem is számolhatsz. Láttam reggel a motorod, de mire kapcsoltam, túlmentem vagy 2 km-t.
Majdnem.
Ez a Bázismotor üzlete a szentendrein.
Na azé:-))

De tudtommal a GS-t elég nehézkes is átállítani, mert ugye a fő állítás egy elektronika (bár gondolom e helyett kell más fúvóka, meg stb.)

De ahogy jobban ránéztem egyáltalán nem éri meg.
Valami 20-30.000km lenne csak az, hogy az átállítás ára visszajöjjön a jelenlegi árakkal.

És ugye ez nem olyan táv, ahol érdemes belefeccölni.
Nem üresbe, még kb. 11 liter benzinhez. :) Azért ennyire merész nem lennék, hogy 100% E85-tel vágjak neki a túrának... :)

Valóban, ehhez tényleg gyújtás, fúvóka stb. állítás kell, mert most gyakorlatilag csak "sportos módban" tudok közlekedni vele: 4500-5000-as fordulaton :)
Az alapjárat viszont stabil 1250-re beállt. Kb. ennyi haszna volt, meg talán majd ha kimotorozom az E85-öt, az még tisztít rajta valamennyit.

Az alsó fordulatszám tartományban most elég nehezen veszi a fordulatot, hörög, nem nagyon megy. Utána viszont... :) De mondjuk ez nem az E85-től van, hanem 5000 rpm-től amúgy is ugrik.

Szóval tanulságnak jó volt, de E85-öt így, átalakítás nélkül nem teszek bele.
(Zárójeles: az is elgondolkodtató, hogy amennyivel többet eszik E85-ből, annyival nem olcsóbb az etanol a benzinez képest, hogy megérje E85-tel járni. Vagy ha nem így van, kijavítotok.)
- - - -
Elmosodottfalván, vagy Bemozdultamcity-ben?
És mihez tankoltad? Csak úgy üresbe?

Mert ugye ahoz teljes átállítás kell!
Én eddig olyan olvastam hogy a GS tankja ugye 17L
Abba 10-15% lehet az E85.
Vagyis 15L benzinhez használhatsz MAX 2L-ert!

A leírásodból kiindulva örülj, hogy egyáltalán hazaértél vele.
Ne legyél hülye!

Már bocs:-)))

Nekem a konzol: valami anyag minden háznál van!
A doboz meg (nekem hasonló van a banditán) 10-12000ft a vaterán.

Vagyis ez az egész MAX. 14.000-ből kijön! (az pedig majdnem félár!)



Ha nem vagy jóban a hegesztővel akkor nekem van trafóm, a szomszéd megcsinálja neked pár doboz sörért, neked csak vasat kell szerezned (de még az is akad itt nálam)

Csak annyi a dolgod hogy eljössz Adonyba ami neked 50km a 6-oson. (az anyagért nem kérek semmit, mivel most dobálok ki mindent - LOMTALANÍTÁS lesz hétfőn)


Vélemény?


A szomszéd meg ilyeneket csinált nekem eddig:
- bukócső (3000ft)
- GS konzolok
- és a banditra több verzió is elkészült:
egy dobozos, 3 dobozos, illetve ZSÁKOS (nagy 50L-es LOUIS zsákokkal)


Az anyag kb. 4000ft volt.....
Szia

Köszi. Előbb utóbb nekem is be kell ilyesmit szerezni.
Hs nagyon kényelmetlennek érzed akkor csináltathatsz zselés ülést, én itt Győrben tudok embert de azzal sokra nem mmész gondolom , de a google a barátod.
Sziasztok!

Vanegy Suzuki Gs500F motorom! Minden okés vele,csak az ülés elég kényelmetlen 100km után! Valaki az ülést vitte már el kárpitoshoz?Tapasztalat?

Előre is köszönöm!
a képről lemaradt a legfőbb szereplő, a véletlen.

hiába, résen kell lenni, mert egy-két AKMTS lesből "támad".
az árát akkor is megérte, még kicsit erősíteni kell rajta és jó lesz
akármerre, de ezért még számolunk Drágáim !