Nekem mindig is ette a GS az olajat, normális használat mellett is. Normális használat: 4500-6500 közötti váltás (kedv szerint) tartósan 6000 felett nem tartva. Ekkor olyan 3dl/1000 km az olajfogyasztás.
Én azt figyeltem meg a saját motoromon, hogy 135-140től kezd megnőni az olaj étvágya.. akkor olyan 1dl/100 km. Ha sietnem kell mindig van nálam 1 flaska olaj, vagy ha messzire megyek akkor is.
nem szoktam méregetni a fogyasztást , mert nagyjából
hozta a gyári adatokat . egyszer kiváncsiságból számolgattam
(teletank-gurulás km-teletank)
volt benne kis városi ,de a nagy része autópálya .
"hülyegyerek " stílusban vezettem . kigyorsulás . lámpánál túráztatás,
a pályán volt néha több is mint 140 . egyenes derék, tanktáska, "felfújható" dzseki, meg amit akarsz.
Úgyhogy volt az 6 lityi is !
nekem csak két motoros beszél egymással cuccról van véleményem, ha nem 100.000 ft os a bukód akkor tök felesleges mert a szélzaj elnyom mindent, ha meg lelassítasz hátra fordulsz és meg mondod neki, az biztos hogy vannak jó cuccok, egyet láttam is egy Schubert sisakban csak a gond hogy mindennel együtt volt a sisak annyi mint a motorom
Én egy oktatás keretében voltam ott, ilyen bolyázás meg stb... meg nézték hogy mész pályán abban is segítettek mit hogy, nem tudom elmondani mennyit ért az a nap.... főleg kanyarodás szempontjából valami motorostestvériség.hu vagy mi a fene is volt
ha a profilomba lévő videót mondod akkor igen az én vagyok . Én a cbfbe 2 év alatt 18.000 km-t raktam, sokat használtam két személlyel, de ha annak oda húztam akkor az ment is nem késett stb... azért ezt a gs-en nem érzem itt vissza kell váltani, a cbf kis súlyát meg kompenzáltam én a 100 kilommal talán ezért nem pattogott alattam, de hogy a kátyúkat meg a nagy fékezéseket jobban bírta az 1000%
Igen, szerintem 7000fordulatot nem meghaladva (140kmh) kimegy a világból, foregon ez a Te videód? Láttam már korábban is :)
Cool, de érdekesnek találom h szerinted a kis cbfnek jobb volt a futója. Én 9000kmt mentem le vele mire eladtam. Jó volt,de nagyon könnyen pattogot az uton a kis sulya miatt.A gst sokkal stabilabbnak érzem.Teljesítményleadásban nagyon lineáris volt, a gsnek ha nemlenne az 5500koruli megtorpanása jo lenne
ez azért kicsit újabb mint a gs, a gyári oldalon is 4L-ír a totalcaros teszteket meg szentírásnak lehet venni, a kinézete meg hát ízlések és pofonok, nekem nagyon bejön, nem úgy mint mondjuk egy átlagos sportmotor
Az Kakucson volt, a Rábaring lassan csak kamionoknak lesz jó olyan szar az út, ott nem szoktak motorozni, de egy gs-nek a kakucs az tökéletes ha kanyart akarsz vadászni
Fergon, láttam az adatlapodon, hogy voltál valamilyen pályán is.
Rába ringen voltál már? Nem tudod mikor lehet oda bemenni motorozni, és milyenek az árak?
az még gázos standard szitu, amikor látod, hogy lát, lelassít, majd gondol egyet, s mert úgy véli befér eléd, gázt ad.
aztán lehet szivritmust szabályozni, erőteljesen fékezni, majd jó nagyokat izzadni.
az alsó rakpartra becsatlakozó lejövő sávoknál napi szinten ez a sport megy.
de tanulságos menet volt !
100-110 az kellemes utazó és a pénztárca se bánja !