Üdv csaba600 !
én is megerősíthetem: bírja a 130-140-es tempót .
az olajfogyasztása nem nő különösen .
viszont a benya ! az aránytalanul "drámaian " nő !
igaz én nem szoktam "ráfeküdni "a tankra
Akkor sorolom:hangja a Gs-hez képest egy nulla a kipufogójába gyárilag " beépített" cicergésével,fogyasztása pianoban is könnyen 5,5-6l,nagy sebeségnél le se merem írni,0fok alatt konkrétan nem indul még véletlenül se,ősszel még indul,de a szivatója magától visszaugrik,úgy hogy csak állóhelyzetben lehet csak bemelegíteni a szomszédok nagy örömére /panel/-a hangja különben ilyenkor olyan,mint egy rosszul összerakott varrógépé,tehát menet közben kis fordulaton melegíteni luxus nála,a hűtővíz szeret folyni belőle,emiatt a piros lámpánál émelyítő hányásszaggal borzaszt el-különben igen nehéz javítani,állandóan széttrancsírozza az ó gyűrűket,nálunk 3-szor szét őssze,a sárvédő sárvédelme egy vicc,szegény feleségem,mint egy disznó,de ha csak én,akkor a hátizsákom tiszta sár,milyen jó,hogy a kabátom,csak hátizsák fölött és mellett,különben mögöttem az ülés is tiszta sár,szívató konstrukció hibás,befolyik a víz a bovdenházba majd megáll benne és ott el kezd rohadni,3 évente kuka-egy bovden 7000Ft,amúgy minden horror áron van hozzá,ülése kényelmetlenebb,hátsó fékdob tragédia-megdöbentő,de bejutott a só a mozgató tengely és a hüvelye közé és emiatt folyamatosan fékezett-most akkor szét-megtisztít és akkor várni mikor megy megint be,hogy újra szétszedni.A motorkarakterisztika nem oké,nincs az a puha selymesebb rugalmasabb élete mint a GS-nél,kerreg fémesen mint egy légkalapács,magasabb fordulaton meg inkább visít,hirtelen megszűnik furcsamód a két henger filing,de valamiért nem érzed,hogy megy,valahogy egyáltalán nem egyenletes a teljesítményleadás.Ne felejtsük,hogy 10 kg-mal nehezebb is.A Gs-nél több hely van az ülés alatt.Azt viszont el kell ismerni,hogy jobb az űlés pozíció és a futómű is.
Ugyan nem engem kérdeztél, de:
- Igen, bírja tartósan is a 130-140-et
- Nem, az olajat nem eszi, ha jó olajat teszel bele és nincs széthajtva a blokk. Nekem 2 olajcsere közt kb. 2 decit kell utántölteni.
A f.sz kivan ezekkel az aprókavicsokkal, meg agyagfoltokkal. Tavaly lesodródtam az útról, mert úgy mentem be a kanyarba, hogy nem láttam az úton a szennyeződést. Vissza kellett rántanom egyenesbe és fékezni egy nagyot, de így meg átmentem egy kisebb bokron. :-)
Hatalmas nagy szerencsém volt, hogy sem én sem a motor nem sérült meg. Persze vittem magammal egy pár ágat, meg kicsit zöld lett a cipőm orra, de semmi komoly.
Egy ismerősöm ismerőse, meg a Gorbatetőről jött le és a lejtő alatt összegyűlt a sok borsókavics és elcsúszott rajta. Állítólag fizetett neki a biztosító, mert úthibának számít vagy mi.
A körforgalom tényleg nagyon veszélyes!Tegnap a szemem előtt borult fel egy ER5-ös apró kavicsokon.Egyébként jaj,de jó,hogy nincs már meg az ER5-öm /az volt az előző motorom,szerintem egy tragédia/.
nagyon jól látod az a bohóckodás meg a Honda Safety volt , én kipróbáltam, de az a vtr......
egyébként ott szoktam gyakorolni mert hót üres az egész jó az aszfalt és mivel ott dolgozok el sem zavarnak
Úgy látom az az Eto park parkolója. A múltkori motoroskiállításon is volt ott valami motoros bohóckodás (valami bójás ügyességi verseny), csak amire kijöttünk a plázából, már véget ért. :-)
Azért a 130-140-s tempót remélem tartósan is bírja.Különben elég szomorú lennék.Neked erről bőven van tapasztalatod,kedves Globetrotter.Mik a tapasztalataid?Itt már pl. fogyasztja az olajat ?
Köszönöm
jézusom dehogy lehet én ma is magam aláfostam egy körforgalomba, tisztának tűnt az út kicsit mélyebbre vittem és megcsúsztam kigyorsításkor, szal nagyon oda kell figyelni hol csinálod, a videón látható aszfalt elsőosztályú, pedig csak egy parkoló, de volt már ott gokart verseny is ők is halálra dicsérték
A gumikról meg csak annyit hogy tavaly óta van csak meg a gép egy Sportdemon volt fent mikor vettem, az nem volt rosz, de most egy úgynevezett Maxxis Promax street-em van, még a google is nehezen talál rá erre, de ennél királyabb gumi gs-re hidd el nincs
hali tartóval és dobozzal együtt volt 27.000 Ft és aki csinálta az szerelte fel, 20 perc volt, nem tűnt nehéznek , ha kicsit lejjebb olvasgatsz Zoli 32vel kibeszéltük mi a gyengéje, de sztem ez orvosolható, és sztem nem jobb annyival a Givi, Mondta ez ember hogy nem egy Givi konzolt meg dobozt vittek már neki szét törve, bár messziről jött ember azt mond amit akar de sztem megérte az árát
Tetszik a karcolós videód. :-)
Milyen gumik vannak fent, és eddig milyeneket használtál? Szerinted melyik a legjobb?
Én is most azt próbálgatom, hogy meddig lehet dönteni. Kijárok egy pályaszerűségre, ott teljesen leviszem a majrécsíkot, de az utakon közel sem merem annyira dönteni. Szerinted az egyenetlen, esetleg poros kavicsosabb utakon (tehát úgy általában mindenhol :-)) is ki lehet használni a teljes gumifelületet döntögetésnél?
Az igen! Én 13-14 litereket szoktam tankolni, mert tartalékon nem merek sokat menni. 2005-ös a modell, és szerintem az előző tulaj sem tisztította még meg az üzemanyagcsöveket, meg még én sem szedtem szét soha. Az meg előfordulhat, hogy ugyan van még a tankban üzemanyag, de a motor már lehörren, mert nem kap eleget.
Te takarítottad már a tankodat/üzemanyagcsövedet? Én még a légszűrőmet sem cseréltem, pedig arra is ráférne. Ugye ahhoz le kell szerelni a tankot is?
motoros baleset