Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

két hengerrel kapcsolatban meg nézd meg azt a linket amit kicsit lejjebb tettembe a totalcar-osat
Mennyibe került a doboz és a tartó?Nehéz volt felszerelni?Nem rezonál?Valami,ami nem okés?Most én sem tudok Givi-t venni.Szerinted a Givi annyival jobb lenne?
Köszönöm.
hasonló, bár nekem kicsit több volt a negatívum, én a cbf-et is meg a gs-t is utassal használom, így jobban érzem melyik adja le egyenletesen a teljesítményt, és hát itt a cbf mérföldekkel nyer, másik a futómű a cbf-et stabilabbnak éreztem, bár a gs-el meg simán megy a karcolás (lásd a videóim között ), szal én kicsit többet vártam, de végül is nem csalódtam
max amim bele ment azt 18,5 liter volt. De akkor már csodálkoztam hogy eljutottam a kútig
tudom nyugodj meg voltam már Bakonybél fele is meg Cseszneken is többször is, tudod vannak azok a faszok akik már annyira rutinosak egy szakaszon hogy úgy mennek ott mintha pálya lenne nah ez nekem is megvan Cseszneken (82-es)

És igen valóban nagy erőkkel betonoznak ma legalább 15 helyen találkoztam ezzel, azzal meg még többször hogy se tábla se semmi és szar az út vagy épp felvan marva, biztos elfogyott a tábla annyira újítanak
Mindig az van a dologba. :-)
Egyébként mekkora az F-eseknek a tankkapacitása? Mert úgy tudom nem egyforma az űrméret a régebbi (GS500, GS500E) és az újabb modelleké, és az alakjuk is változott. Szóval mekkora a teljes, és mekkora ebből a PRI?
Valami csaj lehet a dolgoban
Csak bátran gyertek
Igen, ugy tunik egyformán válaztottuk. Nos a költség, a fogyasztás és a megbízhatóság vezérelt. Nem csalódtam. 20 lóerőról 50 re ülni jó érzés. Nem érzem úgy h lemaradnék a négyhengeres 600okról, hiszen sportosan váltva jól megy a gs. Amíg a cbf 250em volt, 90 ig (4es) jól ellőzött, most 140él tudom ugyanezt. Ha maradnak a benzinárak maradok kéthengeres kategóriában.Ha nem ül mögöttem senki, nemmaradok le a haveroktól :)
Összeségében 1-1,5 literrel eszik többet mint a 250es. neked is ilyenek a tapasztalataid?
Hát, az a szakasz lezárult az életemben, amikor arra jártam...:-)
De lehet csak úgy túrázni elmegyünk arrafelé egyszer.
Mondjuk az pozitívum, hogy most nagyon sok helyen elkezdtek nagyüzemben aszfaltozni, a múltkor egy 150 km-es körben kétszer álltam meg útzár miatt. Mellékutakon vigyázzatok, mert volt olyan, hogy ki sem volt táblázva, és 10-15 cm mélyen fel volt marva az aszfalt. :-)
Legközelebb Zircről menjél tovább Pápa fele Bakonybélen keresztül! Nagyon szép környék. De ha már ott vagy Zircről Győr fele van egy nagyon f...a szakasz a 82-esen, gyors kanyarokkal, és jó az aszfalt is!
most nézem neked is cbf 250-ed volt a gs elött, neked milyen tapasztalataid vannak a váltásról? az "átülésről" ?
Igen, Füleki :)
Az aszvaltmanó,ahogy találóan leírtad nemrég járt erre. De csak toldozott, foltozgatott, ahogy szokott. Semmi uj burkolat, viszont én csak ott merek menni ahol ismerem az utat. Mikor jöttök legkozelebb?
:) Üdv
Bonalaco, te Füleki vagy?
Arra felétek azért vannak elég hangulatos kanyargós utak. :-)
Egy időben elég gyakran jártunk Ajnácskőre, és ott a hegyek között nagyon hangulatos, csak hát ott is gyakrabban jöhetne az aszfaltmanó, és újrahúzhatná az utakat. :-)
ez tuti az F-nek köszönhető, mert az enyém is csak akkor indul el 150-160 után ha beépítem magam a tankba
az órákra meg kis túlzással mondhatjuk hogy 10%-ot csalnak 100nál a gps csal 90-et mutat, talán egy Poloba ültem ami ennél kevesebbet csalt
igen ismerős érzés.... ma motoroztam 350 km-et, és azt kell hogy mondjam hogy rosszabbak az utak mint 4 éve .... kátyuk helyett gödrök vannak, már a "rossz" utat hívjuk jónak, a rossz út meg járhatatlan, a 300 kmből 100-at tuti 30-al meg 50-el tettem meg , Pilisvörösvárról mentem Zirc-re, kis falukon keresztül
Dettó!
Állítólag az összes motornak csal az órája, ez nem csak a gs-eknél van így. Ez valahol jó is, mert nem egyszer kaptam frászt, mikor 60-as táblánál 75-80-al elhúztam és ott volt a rendőr! valószínűleg a csaló óra miatt nem jött a csekk. :-)
Engem meg számszerűen nem érdekel mennyivel megyek. É na hangulatos kanyargós utakat szeretem, ahol lehet döntögetni, csak az a kár, hogy nagyon ramaty állapotban vannak az utak. :(
Tegnap majdnem megpusztultam, amikor előztem egy kocsit és egy aszfaltgyűrődés átdobott a szembe sávba, ott meg egy akkora kátyú volt, mint a Grand Kanyon. Küzdenem kellett hogy megtartsam a gépet, még az volt a szerencsém hogy nem jött szembe seni, mert egy kis kanyar is volt ott. :$
sztem isten király túrásabb már nem is lehetne, ezt tényleg arra fejlesztették ki
Nem rossz!
ezt olvasta esetleg valaki? nekem nagyon bejön ez a motor http://totalbike.hu/tesztek/bmwf800st/1/#szoveg

4L alatt eszik, egyszerűen hihetetlen
lehet hogy hülyeség de ha rakok egy nagyobb tépőzárat a doboz aljára a másik felét meg a platnira akkor az levenné a terhelést kicsit a "pöcs"-ről és a dobozt is tudnám mozgatni
, ja értem, akkor is utánajárok hogy lehet kicsit megerősíteni kicsit esztétikusabban
Jó volt benne egy flex,pár vasdarab,csavarhúzó,egy fúrógép meg egy hátizsák pár ruhával.
hát passz, remélem nem járok így