jah ez tűnik nekem is a gyenge pontjának az a platni, nincs olyan kemény műanyagból mint a doboz,ha eltörik átfúrom az egészet és oda csavarozom , 12.000 akkor is megért
remélem hogy nem , ez egy 40 literes Wanshile doboz, Neked hol tört el pontosan? én a doboz alaplapja és a doboztartó konzol összecsavarozásánál vélem kicsit gyengének oda sztem még rakok pár csavart
Hú, vazze. Sajnálom, hogy igazam lett. Arra figyelj oda, hogy a szelepfészket is ellenőrizzék, csiszolják be az új szelephez. A szelephézag meg legyen a megengedhető legnagyobb, mert jó eséllyel csökkenni fog, ha az új szelep beverődik. Sőt, párszáz km. után ellenőrizni a hézagot. Inkább csörögjön a szelep egy kicsit. Az, hogy nem csörög, még nem jelenti azt hogy jó, sőt.
Nos, én elküldeném az emberedet melegebb éghajlatra. Kérdés, járattad a motort a vastagabb koronggal? Mert ha igen, és teljesítmény vesztésed van, illetve visszadurrog, akkor jól meg lett égetve a szelep, illetve a szelepfészek. Ez után már hiába rakod vissza a vékonyabb korongot, mert attól a szelep már nem fog tökéletesen zárni.
A vezértengely nincs csámpásra köszörülve, az direkt így van csinálva. Ezért kell teljes felületen mérni a hézagot. A féloldalasság azért van, hogy forgassa a korongot, az egyenletes kopás miatt.
Mit tudott a karbin eltekergetni? Az alapjárati csavart kell beállítani mindkét karbin a megfelelően, illetve a szinkront, DE, ennek nem sok köze van a leadandó maximális teljesítményhez. Ha kinyit mindkét pillangószelep teljesen full gáznál, akkor mindegy hogy van az alapjárat, meg a szinkron, mert mindkét karbi teljes töltéssel fog dolgozni, az alapjárati rendszer meg egyszerűen nem megy ilyenkor, ergo tök mindegy a beállítása. Igaz ez nem teljesen így van, de pl. az enyémnek volt teljesen eldugult alapjárati rendszere, alig lehetett vele elindulni, de csuma gáznál ment ugyan úgy.
Akkor nyugodtan megnyugodhatsz!Ha nincs benn cső a szűrőben,az neked jót jelent.
Szerintem,ha még bizonytalan vagy keress fel egy Suzuki szervizt és motorszámból megmondják, hogy milyen!
És ezért nem kérnek pénzt.
Esetleg telefonálj!
Másik légszűrőnél meg kb 3/4-ig megy a cső le.Tovább nem mehet,mert akkor elzárná az utat befelé!
Nézd ha folytottan lett kiadva gyárilag akkor és nem te vagy az első tulaj, hanem használtan vetted, viszont az előző tulaj kivette a folytást belőle, akkor hiába nézed a pöttyöt szerintem, attól még teljes értékű.
No megnéztem, nincs benne a cső, viszont fehér pötty van a ház jobb oldalán fölül a hátsó részén a fölső számsor előtt! Akkor most mi van? (Ide kívánkozik, hogy én vagyok az első tulaj, a kereskedő szerint nem volt fojtott, de nem túl meggyőzően állította, ráadásul volt egy kis kavar, mert először nem fojtottat rendeltek, utána mikor mondtam, hogy ez nekem fontos, hogy fojtott papírokkal legyen, de ha egyébként a valóságban nem fojtott az nem baj, akkor nagyon morcosak voltak, hogy miért nem szóltam előbb, pedig én szerintem már az elején említettem, hogy azért kell GS500 mert csak Akorl jogsim lesz).
Ja nektek 1km hosszú egyenes (természetesen tök lapos terepen és féktávval együtt, amiről mondjuk az is igaz, hogy elhanyagolható az 1km-hez képest) elég a végsebességhez, mert én ennél hosszabbon még nem próbálgattam!
Egy videot láttam, amin belekarcolt a GS a 200-ba a yútubon, de lejtőn volt és valszeg bele is volt nyúlva. A reális ezeknél tényleg max a 170-175 óra szerint, akinek meg többet mutat, valszeg csal az óra, de ez már kínzás egy GS-nek. Egy egy előzésnél persze ki lehet forgatni, de tartósan nem szereti a 6000 feletti tartományt. Ez az utazó 120 óra szerint, ha ez kevés, akkor tényleg nézni kell egy nagyobb gépet, mert nem fogja bírni.Egyszerűen nem erre találták ki.
Ahogy Dipshit is írta: 120-nál kereken 6000, 140-nél 7000 óra szerint legalábbis. Ha módosítottak az áttételen, akkor lehet, hogy ezért van ez a különbség, én korábban a 251-es Etz-re raktam előre egy számmal nagyobb fogaskereket, így utazótempónál kevesebbet forgott, de még nem tűnt el belőle az erő. A Te esetedben fordítva kéne lennie: előre kisebb fogszámú kerék, vagy hátulra nagyobb (mint a stunt gépeken) és dinamikusabb lesz a motor. Az legalábbis nekem fura, hogy ennyit csal az óra a többi GS-hez képest.
Szerintem nekem nem hogy 100e, hanem még 50e se lesz nagypapakoromig se. Mikor meglett 6000km (1 hónap alatt meg volt a táv) után már úgy ráúntam, hogy valami 1000-est akartam venni, aztán tartottam egy fél év szünetet és utána megint érdekes volt. Most megint a szünetnél tartok.
Úgyszint nekem is hajszál pontosan 0,02-vel kell a fordulatot szorozni 6-ban, hogy megkapjam a sebességet, tehát a 120km/h-hoz 6000-es fordulat tartozik.
Természetesen csakis az órája szerint (az nem érdekel, hogy mennyi a valóság, meg hogy mennyivel megy a gép, a sebesség engem végképp nem érgekel, csak hogy ne legyen benne fojtás, mert akárki akármit mond, egy gyengébb gép mindig rosszabul gyorsul, csak max azok nem veszik észre, akik nem használják teljesen a gyorsulását!)
Ha az törik.......repül a doboz.És KB minden törik.Nekem a fedél zsanérja is szétszállt.