Nekem olajcserétől cseréig (6000 km) nem volt még észrevehető fogyás. Egyébként az elején úgy voltam vele, hogy úgyis garanciális, a kezelési utasításban meg nincs benne, hogy nem lehet hajtani a gépet, de azóta se ment tönkre, igaz sokat nem mentem vele összesen se, de most is olyan mint mikor megvettem, semmi különbséget se veszek észre!
A bal oldali szívószelepnél volt egy 265-ős korong.Tett bele az emberem egy 270-est.Ezzel egy probléma volt,hogy a vezérműtengely jobb sarka nekiért a korongnak,ami folyamatosan nyitva tartotta a szelepet!
Valószínűleg csámpásan lett köszörülve a tengely.
Visszarakattam vele a 265-ötöst,de addigra eltekergette a karbit is!
Meg pluszban az egyik tűszelepnél egy gumigyűrű elfáradt.
Mire ez is meglett, még jobban eltekerte a karbit.
Elviekben a megadott gyári szintre ment vissza minden beállítás.Ezek szerint ezt nem szereti.
tönkre fog menni...ha sportmotorként használod. Ugyan nem mindenkinél, de azért jellemző hogy hajszolva elérhető az 1 deci/ 100km olajfogyasztás, erre azért figyelj, ha másra nem is!
Sziasztok,
Valószínüleg az én mocim is fojtott, mert forgalmi szerint FU változat, bár az első tulaj emlegette hogy le volt papirozva. Még nem tudtam megnézni a végsebességet, mivel a gumikat le kell cseréljem mihamarabb. K4-es a motor és abban ha jól tudom a fojtás annyi, hogy 135-ös a Main Jet fúvóka 130-as helyett.
Mihelyst megbizonyosodok róla, hogy fojtott kivétetem a fojtást mert ugyan a végsebesség annyira nem érdekel /már órája szerint 130-nál fúj le a szél/ de a + lóerő jól jönne...
Nekem viszonylag sokat csal a km óra. (erről már írtam előzőekben)
Nektek egy (órája szerint) 120-as tempónál mennyi a fordulat? Nálam ez 7000 körül van.
Csak annyit, hogy üzemeljen rendesen, és menjen fel tökig a súber, ha tökig tekerem a gázt! Egyébként én úgy használom mint egy sportmotort, csak nem olyan hülye hosszú egyenesekben, mint amilyen a Hungaroringen is van, hogy soha nem ér véget, hanem a Mátra északi oldalán, ahol a két leghosszabb egyenes kb. 400m, de az átlag a 200m. Nagyobb motort meg nem vehetek, mert nincs rá jogsim, és nem is lesz!
És arról mi a véleményed, amit itt egyesek írtak a 190, meg 200 fölött sebességekről, meg arról, hogy volt akinek a fojtott ment 180-al.
Ha 170-et megy a géped, akkor nem valószínű, hogy meg van fojtva. A fojtott kb. 150, max 160-at tud. Ennél a sebességnél a súlyod nem befolyásoló tényező ilyen mértékig, itt már a légellenállás a jelentős.
Egyébként mit szeretnél a GS -től? Ha nem elég a 170, akkor váltsál típust, mert a GS nem erre van kitalálva. Sem futómű sem fék, sem motorblokk.
Az a karbi durrogás azért már elég gáz. Lehet, hogy szelephibás a géped, nem ártana megnézetni valami komolyabb emberrel, mielőtt nagyobb lesz a károd.
Egyébként csak azért szeretném megtudni, mert ha megtudom, hogy van egy fölösleges lyuk a súberen akkor már foltoztatom is be, ne legyen már ott, ha nem is kell az rá!
Most már csak az a kérdésem, hogy hol látom meg a légszűrőn? Fehér pöttyöt sosem láttam rajta, (persze csak azon a részén, amit lehet látni kívülről szétszedés nélkül), azt viszont itt korábban olvastam, hogy a fojtottban valahol van valami cső, ami a többiben nincs?
Ja,ha nagyon érdekel menj be egy suzuki szervizbe és ott pár mp alatt megmondják!
Meg a légszűrőből is megnézheted!
Vagy a légszűrőházon,ha van még fehér pötty!
Azt mondom,hogy az Eriknek teljesen igaza van!
Mindegy,hogy milyen csak menjen és ne babráld!
Csak,ha elromlik.
Ha meg nagyon megy a gép,tegyél mögéd egy ilyet:
Ésszel használva a gs 100ezer km felett elmegy..durva használattal ez a futásteljesítmény drasztikusan lecsökkenthet..