Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De!
Neki jó is,csak nekem nem!(Mármint a szerelőnek!)
Stabilan megy alapjáraton, meg rendesen indul.
De nem olyan, mint volt és idegesít.Nem harap úgy, ahogy régen és néha durrog a karbinál, mikor motor fékezek.Nem nagyon akar 150 fölé menni és jó egy literrel többet is eszik!
Amúgy jó!
meg itt is:
http://bubblevisor.blogspot.co...

kicsit le kell tekerni
Még visszatérve a futóra: most linkelték egy oldalon, sztem egy blikket megér: utánfutós csopperkrúzermadmax rat nemtommi, Lupo Tdi motorral, beszarás:)

http://bubblevisor.blogspot.co...
Kár azon lovagolni,hogy fojtott vagy sem!
Az enyém pl fojtott volt , és mégis ment a 95 kilómmal 180-at! Persze csak az óra szerint, ami valójában csak 160-162!
Egyszer maj mérd össze a GPS-el 50-és 150 között, meg fogsz lepődni!
Általában pedig annyi KW a motor, amennyi a forgalmijában van, mert egy kereskedő sem vállalja a kozkázatot!
Ha pedig végleg nem hiszel senkinek, akkor vidd el egy teljesítménymérésre és akkor megbizonyosodhatsz!
Az Én Banditom adatai pl 50000km-nél jobb volt mint a gyár által garantált adat. Most majd 75 ezernél újra megnézetem mert kíváncsi vagyok és 5ezret megér!
sztem a tiéd nem fojtott, az enyém sem az és az is csak 170 körül megy, két személlyel meg 150-160-at , úgy tudom hogy a fojtottak csak 160-ig mennek el de passz
Am nem k.rva mind1? Ha fojtott ha nem, 140 felett ígyis-úgyis csak megölni lehet hosszútávon a GSt, addig a tempóig meg nincs érezhető különbség a két változat között.
Nekem 85-90 kilósan is ment közel 190-enet, bár 180 fölött már csak lassan araszol a mutató. A forgalmiba 25 KW szerepel, de gyanítom nem az. :-)
Egyébként nagyon ellentmondásos információkat olvastam eddig róla. Valahol 190-nek írták a végsebességét, valahol csak 170-nek, de láttam videót, ahol 200 felett is repesztettek vele (bár az lehet meg volt piszkálva).
De ha azt mondod hogy te kisebb termetű vagy, akkor lehet hogy az tényleg gyengített.
Sajnálom, hogy így jártál vele.
Pontosan, hogy nem szeretnék hozzányúlni, csak megtudni, hogy most akkor ez melyik verzió!
Még mindíg szar?
Nemúgy volt hogy jó?
Hozzá ne nyúlj a karbihoz!
Nincs az az ember, aki visszaállítja!
Nekem jelenleg rengeteg pénzemet emészti fel a hozzá nem értés!
Eddig benne van vagy 20ezerben,de vihetem a Full-Gashoz rengetegért.
Még valami: egyszer mértünk egy 200m-es gyorsulást, ami kb. 8,5s volt, 130-ra gyorsult fel, és egy 400-est, ami kb. 14,5s volt és 150-re gyorsult fel, de ennél már elvetem az utolsó 10-20m-en a gázt, mert rövid volt az egyenes.

Még egyszer előre is nagyon köszi, ha valaki tudja a választ a kérdésemre!
Szervusztok!

Egy kérdés: honnan tudom meg minden kétséget kizáróan, hogy az enyém fojtott verzió-e vagy sem (nem akarom szétszedni ha nem muszáj!)? Esetleg motorszámból, vagy karbiszámból? Az a bajom, hogy én nagyon könnyű vagyok, és velem nagyon megy a motor 170km/h-nál még egy nagyon minimálisan gyorsul.

A válaszokat köszi szépen.
Nem lesz egyszerű, mert F-es és vehetem le az idomokat, de megnézem. Egyébként ma is mentem egy 100-ast és annyira most nem volt feltűnő. Vagy lehet hogy kezdek hozzászokni. :-)
Kössz a segítséget!
Nem lesz, mert csak a BLUE családot nyerte meg az ötlet.
Aki meg otthon marad az jóóóól lemarad mindenről:-))


hehehehhehehehhe
Hali.
Dunlop Sportmax 140/70-17-es volt fent. Semmi különbséget nem éreztem a 130-ashoz képest.
Hello robi! 140/70-17 es méretű gumit használtál a gs en? vagy másfajta méretet? tapasztalat milyen volt a kanyarban? nagyobb gumi jobb a kanyarfekvése? vagy rosszabb a kezelhetősége? sajnos tanácstalan vagyok ezek dolgok terén! te milyen márkát használtál 140 es méretben? előre is köszi a választ üdv:) széles utat:)
Sziasztok! Olyan Gs 500 Tulajt keresnék aki próbált már a gyári 130/70-17 es méretű Hátsó gumi helyett eggyel nagyobb méretet feltenni a gs re..(140/70-17) vagy bármien más méretű gumit a gyárinál! És a véleményét szeretném ki kérni hogy érdemes e nagyobb gumit feltenni rá ? vagy rosszabbul fog viselkedni a kanyarban a motor! Mert tudnék olcsón beszerezni hozzá nagyobb gumit csak még mivel nem volt szerencsém kipróbálni a gyári méretnél nagyobb gumit rajta így kicsit félek h feleslegesen dobnám ki a pénzt az ablakon na meg hát a menet biztonságot sem akarom kockára tenni... Ha valaki tud bármien választ tapasztalatot adni nekem akár gumik akár méretekben azt nagyon megköszönném! a válaszokat előre is köszönöm üdv széles utat és jó időt mindenkinek:)
Tippre amit tudnék mondani, az az, hogy a gyertyát nézd meg, de csak ésszel. Én a múltkor elkövettem azt a hibát, hogy túlhúztam, megszakadt a gyertya menete, illetve először csak megsérült. Így mentem vele kb olyan 200kmt, majd én is hasonló hangot hallottam, és megálltam. Megmozgattam, mire a kezemben is maradt a kerámia része, a menetes meg benn a hengerfejben... Hülye voltam. Szerelőm ki tudta szedni szerencsére anélkül, hogy le kellett volna venni a hengerfejet. Bár a hőtágulástól inkább pont akkor kéne ilyen hangot adnia, amikor hideg, de sztem kihűlt motornál nézd meg először a gyertyákat, vedd ki, tedd vissza, óvatosan húzd meg, és próba. Más tippem egyenlőre nincs, ami fáradt olaj esetleg benn maradt, az sztem tuti nem okoz ilyet.
Az lesz, csak kocsival.
JAAAAA,azt hittem motoros túra lesz!
Akkor ne menj!
Bonyhádtól miért mennénk át az 56-ra?
Hazafelé (kocsival - 9 hónapos gyerekkel) inkább toronyiránt van haladás:-)))
kÖSZ az infót
nem fogtok korán végezni,tavaly voltam családdal ott, már nem emlékszem 10h-kor vagy 11h-kor nyitástól 18h-ig.Lehet vásárolni egy füzetet és mindent kilehet próbálni(nemezelés,agyagozás,kovácsolás,stb)ezekért pontok járnak és nap végén aki több pontot ér el az lesz a Király,természetesen lovagi bemutató keretében közlik az eredményt.Nagy élmény volt!
Legélvezetesebb számomra a rönkhajítás ill.a Viking sakk volt,nejem számára a sodrófa hajítás,fiaimnak a Lovagokkal való kardozás.
Egyszóval érdemes megvenni azt a füzetet!,akkor tuti egésznapos kaland vár rátok.
S volt amiről lemaradtunk,szóval nem fogtok csalódni,ha jó lesz az idő
Sziasztok!

Pénteken gyertya és olajcserét hajtottam végre 2005-ös GS500F motoromon. Jelenleg 18500 km van benne, tavaly vettem kevés km-el. :-) (9700)
Ugyanazt az olajat raktam bele, ami előtte is volt benne. (Castrol 10W40 ActEvo X-tra)
Szombaton és tegnap is mentem egy hosszabb menetet, és arra lettem figyelmes, hogy kb. 40-50 km lendületesebb halatás után valami sziszegés, súgás jön a motorból. Olyan a hangja, mintha eresztene a kerék, persze nem arról van szó. Nem tudom eldönteni, hogy valaminek a súrlódását, vagy eresztését hallom.
Ha visszaengedem a gázt és a kuplungot is behúzom (alacsony fordulaton terhelés nélkül) akkor megszűnik a hang. majd ha újra kiengedem és húzom, akkor megint hallatszik.
Sajnos nincs nagy tapasztalatom ezekben a dolgokban, ezért fordulok hozzátok.
Olyanokra is gondoltam, hogy:
-Esetleg gyertyacserénél nem húztam rá eléggé a gyertyát, és amikor már jól bemelekszik, a hőtágulástól kis hézag keletkezik, és esetleg eresztene...
-Vagy hogy leeresztéskor maradt benne egy kis fáradt olaj, ami nem tökéletesen fér össze a frissel
-Esetleg az olajszűrő került be rosszul, bár ott sok rontási lehetőség nincs, mert se menet, se semmi, csak egy rugó feszíti a nyíláshoz.