Én,mint elfogulatlan ex gs 500 tula:170-et sose fog menni alattad(hacsak nem vagy 40 kiló),kifejezetten nyomatékos a kategóriájában(mondjuk nekem 2007-es volt 5000km-el),a legbiztosabb konstrukció,amit valaha is láttam... a léghűtés meg ugyebár eggyel kevesebb meghibásodási lehetőséget takar,nekem 1 hetes ausztriai hegyi túra alatt sem melegedett túl...negatív:hosszú távon iszonyat kényelmetlen,max. 100km egy seggel,utána pihi...
extra előny:kakucsringen nagyon meg lehet vele viccelni a nagyokat
ebben a kategóriában jobb motort nem fogsz találni,kiforrott.elnyűhetetlen konstrukció!
Én is hasonló cipőben jártam, mint Te. Körbejártam anno a témát. A 400-as Bandit nagyon bejött, de elég problémás sajnos, ahogy utánaolvastam, a legtöbbje japán belpiacos, alkatrész drága hozzá, és a nálunk kaphatóak közül nagyon kevés az, amit érdemes is megvenni, ami meg jó, irreálisan drága. Az biztos, hogy jobban megy, mint a GS, de mindenképp nagyobb lutri. Én a GS-t utazó 120 körül szoktam használni (óra szerint, ez inkább 110) és ilyenkor 4,3-4,8 között szokott enni, szerintem mondjuk autópályára már kevés. 140-nél 7 ezret pörög, én ezt már kicsit sokallom, ezért max előzéseknél szoktam huzamosabb ideig ilyen tempóban menni. Az enyém nem idomos, lehet emiatt is eszik TattodAngelé kevesebbet, meg hát fiatalabb is jó pár évvel az övé. A léghűtéstől ne félj, ki lett ez találva frankón, szerelőm szerint max úgy lehet az ilyen mocikat megölni ( és említette pl a régi lég-olajos GSXR-t is), ha gumit égetsz vele, és hasonlóképpen gyilkolod, de azért ilyet nem sokan csinálnak egy GS-sel. Sokan azt mondják, hogy hamar ki lehet nőni, az biztos, hogy én is szeretnék néha bele kicsit több kraftot, de egy nagyon jó kompromisszum, nagyon együtt van rajta a motorerő, futómű, fék háromszög, tehát nincs benne alul méretezett alkatrész, típushiba pedig nem nagyon van. Ettől függetlenül ezzel is lehet gond, mint bármi mással, nekem a karbival volt egy kis szívás az elején, de az enyém amúgy sem fiatal. És ahogy a múltkor néztem hasznaltauton, elég jó pénzért tudsz már jó állapotút venni. Ha újra kéne választanom, újra GS-t vennék. 400-asok közül a Honda CB-t dicsérik nagyon, azzal nem szokott jellemzően gond lenni, de nagyon drágák. Sok sikert a választáshoz.
Fogyasztás: csuklófüggő és motorfüggő is. Nekem F-es van, normál túrázgatásnál 4L körül szokott enni, autópályán folyamatos 140-nél 4,5-öt, de vannak itt olyanok, akiknek (számomra érthetetlen módon) 5-5,5 litert is benyel...
Folyamatos tempónak a 140-et szereti. Megy többet, de egyrészt nem kell széthajtani a blokkját, másrészt a futóműve sem erre lett kitalálva. Mentem már vele 160-at folyamatosan, nem akkora élmény...
A 400-as sor4-eseknél biztos, hogy nyomatékosabb, azokat nagyon forgatni kell. Egyébként meg 500ccm, csodát nem kell tőle várni!
A léghűtéssel nem szokott gond lenni. Szervizigénye sem nagyon van, bár ez nagyban függ attól, ki használta a motort és hogy? Viszont alkatrészt gyakorlatilag minden bokorban találni hozzá, a többi motorhoz képest olcsón.
Szerintem jobban jársz vele, mint egy japán belpiacos 400-assal, amit jó eséllyel ócskavasárban hozott be valaki....
egy kis segitseg kellene, gs 500 tulajok, extulajok...
szal, szeretnek nyaron egy motort venni, es nagy nagy dilemaban vagyok...
Akorl. jogsihoz veszek mocit.
mindenfele keppen naked, utcai motort szeretnek.
eloszor hallani se akartam gs 500 rol, 2hengeres mocikrol, csakis sor 4be gondolkodtam (suzuki bandit 400), sokkal szebb hang, stb
aztan mondtak itt a forumon hogy ne legyek elfogult stb...
most ugy vagyok vele hogy amelyiket jobb feltetelekkel meg tudom szerezni azt veszek...
a segitseketeket szeretnem kerni,
Suzuki gs 500
mennyi a fogyasztasa?
150-170 viszi?
nyomatekos ,eros motor? ( csak mert par lovacskaval kevesebb mint sor 4 tarsai, es csak 4 szelepes, bar ez nem sokat jelent)
picit vannak fenntartasaim a leghutessel, sose volt gondotok vele?
szerviz igeny/arak ?
elore is koszonom a segitsegeteket, es bocsi az ekezet hiany miatt, mobilrol irok.
Köszi szépen a linkeket, majd átnézem!
még annyi lenne, hogy most elöl 110/70 hátul 130/70 van mindkettő 17-es. mi a véleményed arról, hogy mondjuk hátra kicsivel szélesebb gumit vegyek?
Nekem is játszik-játszott egy hasonló a gépem. Normál benzincsap állásnál.Nekem egyenlőre megoldást jelent a benzincsap tarcsiba állítása. Még nem volt időm megnézni a csapot mi hiba,de hasonló volt a jelenségem mint neked. Hátha?!
..én is toltam egy laza 80-at ma, szigorúan szakadó esőben. 40 km utassal.
Az új csizmát és bőrnacit teszteltem. A bőrnadrág nem vízálló, a csizma igen. Viszont a nadrágból belefojt a víz, és nem engedte ki A héten nézek valami olcsó esőnacit.
Felül am egy raftingosoknak árult vízhatlan esőkabátot húztam a bőrkabátra. Na az nem ázott be (nincs rajta zipzár és kapucni, belebújos), és csak 4ezer forint volt.
köszi, tudom hogy most is esőruha, de ilyen apróságra nincs most ennyi pénzem sajna, pedig szívem szerint ilyen vennék én is, egyébként a benzintikomnak jó lenne, de nekem nem hiszem 185 cm vok meg 105 kg
extra előny:kakucsringen nagyon meg lehet vele viccelni a nagyokat
ebben a kategóriában jobb motort nem fogsz találni,kiforrott.elnyűhetetlen konstrukció!
Folyamatos tempónak a 140-et szereti. Megy többet, de egyrészt nem kell széthajtani a blokkját, másrészt a futóműve sem erre lett kitalálva. Mentem már vele 160-at folyamatosan, nem akkora élmény...
A 400-as sor4-eseknél biztos, hogy nyomatékosabb, azokat nagyon forgatni kell. Egyébként meg 500ccm, csodát nem kell tőle várni!
A léghűtéssel nem szokott gond lenni. Szervizigénye sem nagyon van, bár ez nagyban függ attól, ki használta a motort és hogy? Viszont alkatrészt gyakorlatilag minden bokorban találni hozzá, a többi motorhoz képest olcsón.
Szerintem jobban jársz vele, mint egy japán belpiacos 400-assal, amit jó eséllyel ócskavasárban hozott be valaki....
egy kis segitseg kellene, gs 500 tulajok, extulajok...
szal, szeretnek nyaron egy motort venni, es nagy nagy dilemaban vagyok...
Akorl. jogsihoz veszek mocit.
mindenfele keppen naked, utcai motort szeretnek.
eloszor hallani se akartam gs 500 rol, 2hengeres mocikrol, csakis sor 4be gondolkodtam (suzuki bandit 400), sokkal szebb hang, stb
aztan mondtak itt a forumon hogy ne legyek elfogult stb...
most ugy vagyok vele hogy amelyiket jobb feltetelekkel meg tudom szerezni azt veszek...
a segitseketeket szeretnem kerni,
Suzuki gs 500
mennyi a fogyasztasa?
150-170 viszi?
nyomatekos ,eros motor? ( csak mert par lovacskaval kevesebb mint sor 4 tarsai, es csak 4 szelepes, bar ez nem sokat jelent)
picit vannak fenntartasaim a leghutessel, sose volt gondotok vele?
szerviz igeny/arak ?
elore is koszonom a segitsegeteket, es bocsi az ekezet hiany miatt, mobilrol irok.
Rico
valaki erről a yamaháról személyesen ?
Sz.fvár-i a hirdetés .
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Azé' most is necces volt a dolog.
Nekem 800 m eső jutott...
még annyi lenne, hogy most elöl 110/70 hátul 130/70 van mindkettő 17-es. mi a véleményed arról, hogy mondjuk hátra kicsivel szélesebb gumit vegyek?
mentél ! ( állítólag nem szeretik motorosakat !)
Nekem is játszik-játszott egy hasonló a gépem. Normál benzincsap állásnál.Nekem egyenlőre megoldást jelent a benzincsap tarcsiba állítása. Még nem volt időm megnézni a csapot mi hiba,de hasonló volt a jelenségem mint neked. Hátha?!
Üdv: Gaben
és én sem ismerlek
Az új csizmát és bőrnacit teszteltem. A bőrnadrág nem vízálló, a csizma igen. Viszont a nadrágból belefojt a víz, és nem engedte ki
Felül am egy raftingosoknak árult vízhatlan esőkabátot húztam a bőrkabátra. Na az nem ázott be (nincs rajta zipzár és kapucni, belebújos), és csak 4ezer forint volt.
kakucson csere?