Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én Kakucson voltam csak vele, autópálya oda vissza meg ott jól megráncigálni úgy evett 5L-t tehát ezért nem értem ezt a 6L-t
'91-es és zöld :) De nagyon tetszik, kezesebb, mint a Bandit amin tanultam... Tettem is egy képet róla a profilomba.
A fogyasztásnak sokszor többet árt, ha ennyire lent váltod el, mert jobban kell húzni, hogy menjen! OK, városban én se szoktam nagyon 5-6ezer fölé forgatni, mert totál felesleges, de országúton nyugodtan hagyd, hogy kiforogjon 6-7ezerig!
6 literes fogyasztás... fönt a Hringen is alig tudtam a 7-et megetetni vele, pedig az aztán nem a finomkodásról szól! Utcán 5-nél többet meg még soha, de az is folyamatos 160-nál sikerült...
Akkopr passz.Nekem szerpentinen/autópályán 7-7,5 ha 130-140-el megyek akkor meg 5,5.
És ez fordulatszámfüggő.5-6e közt keveset eszik 7-7500 körül meg sokat.
Bár én hülyén megyek.Nagygáz-nagyfék.
ja, még valami..

'93-as, piros?
Gratula az XJ-hez! Van olyan jó az is mint a GS
direkt görcsösen figyeltem a fogyasztásra hogy ne amiatt legyen hogy pörgetem, mindig 4és 5000 között váltottam, próbáltam dinamikus lenni... nem össze vissza, tavaly nem volt ilyen problémám
Gázfüggő.Pörgeted vagy csak krúzolsz?
Kéne egy kis segítség....
Gyanakodtam a fogyasztásomra, le eresztettem a tankot a Pri csövön keresztül, üres tankba raktam 19L benzint ennyi fért bele, Jah és mikor leeresztettem megnéztem a tartalékom kerek 4L. Ma újra leeresztettem a tankot mérőeszközökbe , 214 Km tettem meg 13 Liter benzinnel , tehát 6L -es a fogyasztásom! Mi tévő legyek mi befolyásolja a fogyasztást? A szerelő rakott bele nekem 8-as hőértékű gyertyát úgy látta azzal van kibékülve a gép, talán ettől lehet? vagy a 6000km-ként megejtendő szerviznél lehet nem lett kitisztítva a légszűrő, talán ettől is lehet? Valamit írjatok pls mert már tiszta ideg vagyok ott van még az a k*urwa kattogás is... kiszedtem a gyertyákat, a bal hengeri szép őz barna, a jobb hengeri gyertya meg kicsit feketébb, bár hozzá tenném a 9-s hőértékűvel is tök ugyan ilyen volt mind a kettő
Azért ha hallanál egy igazi 2 hengerest nem szeretnél visító 400-ast az tuti.
Inkább a morgás-hörgés mint az.

Amúgy a belpiacos bandit helyett mindenképp GS ha motorozni akarsz..................ha szerelni jöhet a kehes 400-as.
Sziasztok,

Köszi mindenkinek az infókat, de pénteken elmentem megnézni egy GS500-ast és állt mellette egy yamaha diversion és beleszerettem a hangjába... Már itt áll az udvaron :)
én is 125.-ről ültem át a GS-re . először azt hittem kitépi a karom.
de hamar kezesbárány lett. ha használatra veszed tökéletes, és még élvezni is lehet . Nekem "E" van /naked/ 160-nál már csak birkózás az egész, de arra elég, ha autópályán előzéskor tolják a segged .
Írta valaki, hogy "kényelmetlen." 260km egy fenékkel fitten szálltam le a gépről. sz.-tem csak jó üléspozíció kérdése.
és igaz : mindig erősebb, nagyobb , gépre támad gusztusa az embernek: a kínálatban valóban nincs hiány !
Ja, amúgy egy kérdés: sikerült múlt héten elhagynom a váltókarból a csavart. Esélyes szerintetek, hogy megnézzem csavarboltban, vagy egyből menjek a suzuki kereskedésbe? Csak mert ahogy néztem, ha sima belevaló menetes pl hatlapfejűt belerakok, azt hiába húzom meg, semmit nem ér, mert nem tudja rendesen rászorítani a tengelyre a váltókart. Ahogy néztem, valami speckóbb csavar kell bele, és nem hiszem, hogy ilyet találnék. Volt már valakinek ilyen tapasztalata?
hát igen a gs 500 nekem pont egy szezon-7000km volt mire kinőttem...most z750 van 2000 km óta,valamelyik nap mentem haza meghúzattam 3.ban 12000-ig,mondom mi a szar van ezzel a motorral,nem megy?lenézek az órára:187 km/h ...erről ennyit szerintem,mindig nagyobb,erőssebb kell
igen, tudom már ajánlották egy előző hozzá szólásban, de köszi
Én kopásjelző alá kopott hátsó, és alig kopásjelző fölött kopott első gumival voltam tavaly műszakin, nézegették egy darabig, de átengedték. 2 hét múlva jött meg rá a gumi.. szerencsére elhitték hogy tényleg meg van rendelve.
ja és sztem pont ezért van az hogy egy csomó 1000 ccm-s tulaj mondja hogy a 600-as nem nyomatékos stb... hogy az már két személyre kicsi, holott nem kicsit csak megszokta, az 1000 ccm-re meg azért nem hallod hogy azt mondják hogy kicsi meg nem nyomatékos, mert egyszerűen ez a "létra" teteje már, és hülyén hangzana ha azt mondaná hogy kinőtte, hol ott sztem már teljesen az a megszokott érzése van rajta mint egy 600-ason volt anno, de ha majd x év múlva lesznek 2000 ccm-es sportmotorok már az 1000ccm-eseket is kilehet majd nőni de 90-el lehet akkor majd csak menni, az egészből azt akarom kihozni hogy a gs kezdő motornak bőven elég mert tempót tudsz vele tartani stb... aztán majd veszel egy dl 650-et ami meg már elég lesz tényleg mindenhova
Semmi.... tudtommal 140-ig befér - ellenben a műszakin (vagy egy ellenőrzéskor) erre most nagyon ugrik a hatóság tudomásom szerint.

Én is ezért parázok a 180-as gumitól....pedig látom hogy Eriké tényleg nem kockásodik.....de nekem októberben jár le a műszakim - vagyis augusztusban (még mikor meleg van) elviszem.
Gáz lenne ha ezért nem menne át.
Az amit mondtam egy egyberészes SHOX-os....
Az apróban is vett van 10.000ft-ot kér érte az asszony


Neked meg akkor azt mondom: Munkaruházati bolt.
Ott van 2 részes (kék és zöld) esőruha. Abba nyomtam sokáig.
Az valami 3-4.000ft volt utoljára.
hát én simson után ültem fel egy cbf 250.re nem hittem el hogy így megy örültem mint majom a farkának, 2 év múlva már úgy éreztem egyszerűen nem megy, vettem egy gs 500-at mentem vele és azta k*rwa de erős megy mint az állat, éreztem ezt egy évig, tovább még nem sikerült lépnem de sztem elég erős gyanúm hogy ha 600 sor4 -et vennék legközelebb ott is max 1 évig érezném hogy de megy, mert mindent megszokik az ember egyszer, most a gs-el úgy vagyok ha közlekedési szempontból nézem a dolgokat, hogy tökéletesen megfelel, ha motorozási (élvezeti cikk)szempontból nézem, nem egy nagy száguldozós gép,(ezért mondták hogy ne várj sokat tőle) persze én ilyet akartam
Ezer koszonet a segitsegert!
Elso motorom lesz, es nagyjabol egyenlo aranyban lesz hasznalva
Elvezeti cikként, kozlekedo eszkozkent...
Bar mindig ott van aza pici fajdalom, hogy 4henger, meno gyonyoru hang,
De amint mondtam nekem kozlekedesi eszkoz is, ugyhogy fontos a fenntartasi ar.
Szerintem ennel maradok ! : )
Bar erdekes... 50 ccmes yamaha dt akartam, jo az, 70et viszi eros...erre olvasasok utan azt mondtam nem akarok
Kis sZUnyogot, lerakom a jogsit, (folyamatban)veszek 250 es gepet...huu az milyen brutal eros, 5x.tobb ccm, loero, stb.. az kiraly lesz!
Erre irtak, 250 es mocitol csodat ne varj, hamar kinovod, gyenge. Stb.
Surun Motort cserelgetni nem szeretnek, na meg a 250 "gyenge"ezert inkabb 4-500 mocit veszek inkabb... az evekig jo lesz, bivaly eros, 500 ccm az brutal sok stb....
Erre meg mostmegkapom hogy ne varjak sokat 500 ccmtol xD:D
Eddig eletemben max 125ccm es enduron ultem,mociztam, de marlassan kicsi az 500as...
ironikus nem? :D (egyebkent koszi a sok segitseget!)
*sszameg, így meg a pontot hagyja benne

jester@freestart.hu
Ha a mailto-s linkre kattintva küldted az e-mailt, akkor az bizony elment az éterbe, véletlenül nem írtam külön a "-ra" ragot. Tehát: jester@freestart.hu. Így már valószínűleg megérkezik. :)
mail ment
Szia!

Engem lehet, hogy érdekelne, de az adatlapodon nem találtam elérhetőséget. A jester@freestart.hu-ra írnál, hogy mennyi lenne az annyi? Amúgy a bal oldali deklimről hiányzik a felirat, gondolom teljesen mindegy, hogy melyik oldalra rakja fel az ember.

Köszi, üdv: j.