Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na de a 160?
Gondolom nem ezer kilomátereket akarsz autópályázni, hanem csak 2-3százakat.. amíg a célterületig elérsz. Bár az is rendkívül unalmas tud lenni.
Ha 110-120al mész se érsz oda jelentősen később..ekkora távon max egy kávézásnyi időt nyernél a 140-es tempóval.
hát ketten vagyunk 170 kilo, de nem hajoltunk be meg semmi, de akkor is keveslem mert így mi lesz velünk autópályán pakkokkal nem akarom széthajtani
150 két személlyel? Ketten együtt kb. milyen nehezek vagytok? Ha nagyon nehezek, akkor elképzelhetően tartom, hogy csak ennyi a vége, de normál esetben simán el kéne mennie legalább 170 környékéig! Amúgy kompressziót mértetek már a motorodon? Ha nagy az eltérés a gyáritól, akkor az is tud érdekes dolgokat produkálni...
Én odavagyok az inyektorért meg radiális fékért meg a többi francért.
De fekszik... de inkább csak az építészetben
Jaám.
Tom hogy neked a túl modern nem fekszik.
Igazából elég kalandosak a túráink.Míndíg valaki lerobban,megfekszik,eltéved úgyhogy a kalandvágyam itt kimerül.A terep és túlélőtúrákra még nem vagyok rákattanva.
Most a kanyargós aszfaltos dél és nyugat európa van terítéken.
De ami késik az lassan jön.Majd eccer.
Ez a horvát útvonal most nagyon feküdt nekem.
leegyen inkább 4 és írd ki ide is mert én azt az oldalt nem szoktam látogatni
hát elég közel van, 5km csak
Erre gondoltál? Annyira mondjuk ez nem is drága..
..sokkal olcsóbb venni egy átlagos, vagy semmibe vett gépet, és abból legendát csinálni. Valahogy vagányabb dolognak is tűnik
Dehátott főúri a kényelem......................100 méterenként is fel lehet dőlni vele.
Ám tényleg jó a cucc......................csak nehéz.A németek tekernek vele mindenhol.Csak ilyet látni arrafelé.
A saját GS-emmel egy új Adventure árából eljutok vlagyivosztokig meg vissza.. legalább kétszer.. Még Carnet de passagera is maradna pénz
Hát most hogy eltakarították Oszamát lehet egy Afgán túrát is beiktatni.

A 800e nem is pénz egy terepes legendáért.
Nézz meg egy 1200 adventure árat.
800ba van egy olyan gs is...annyit én motor beszerzésre nem költök.

Szíria jó hely, csak a törököknél 500 valamennyi a benzin.. és kéne szűk 3000 kilcsit menni oda vissza csak törökországban. Örményország is nagyon tetszene.. télen kiszámoltam.. az olyan 200-250ezerből kijönne.
Ide is ki volt írva...78682. hozzászólás. Albaregia, mint érdeklődő reagált is rá
Szerezz egy BMW R80G/S-t és irány szíria.
Hogy lesz e nyáron túra.. a jó ég tudja. Kedv, és útvonal mindig van, még talán idő is.. a pénz, az meg a legkevesebb

Moldova és Ukrajna, valamint a balkán azon két országa ahol még nem voltam vonzana,Bosznia, Koszovó (persze már járt országokat újra meglátogatva..Albánia megunhatatlan).
Mihelyst látni fogom előre a dolgokat.. kiteszem motorozz.hura.. legalább 2 héttel előtte..de inkább 3
Mennyire laksz a melóhelytől? mert pl nekem az utobbi két hétben 5-5,5-ös fogyasztásaim voltak 100kmre, mert sok rövidtávot mentem, és ezért sok volt az állóhelyzeti járatás is..

Én azt figyeltem meg hogy olyan 4,8-5 között van az átlag amikor csak 15-20 kmes etapokra használom a motort... túrán, vagy ha messzire ingázok vele 80-100km.. akkor 4,5 a teteje szokott lenni a fogyasztásnak.. doboz nélkül meg inkább 4,2..
Dipshit olvastam hogy írtál cbf 250 fórumra egy túrát, szervezel ilyet még a nyáron? esetleg szoktál körüzenetet küldeni a túrákról? mert akkor felírhatnál engem is rá a mostani is igen tetszik nekem de sajna május még nem jó nekem
jah igen az normális hogy utassal, a max sebességem 7500-as fordulatnál 150km/h- ennél többet nem akart menni, és hogy ha én most pályán 7000-es fordulattal megyek 140-et, akkor az nem gáz hogy majdnem a maxot viszem vele? nem vágom vele gajra a mocit?
nah új infó, mentem délután gyorsan városon kívül 100-120-as tempóba motort kipörgetve 6-7000-ig, a fogyasztásom hála isten 5L-re jött ki, szóval megnyugodtam, viszont akkor a "melóba járásos" fogyasztásom is tudom már miért ekkora, ugye a mai napig szívató problémáim vannak reggeli indításnál durrog egyik henger kattan egy kettőt (leáll) első pár másodpercbe, aztán melegíteni próbálom mindig de nem akarja a fordulatot behúzott szívatóval, ilyen 1500 ig tudom feltáncoltatni, tehát sztem itt veszik el az az egyik liter mert ezt minden nap eljátszom 2 szer, szerelő javasolta hogy indítsak szívató nélkül és kézi melegítést csináljak
Ez azt hiszem kizárva,mert ezeket tank nélkül produkálta a szinkronkor.Annak meg külön tartálya van.
Azért köszönöm.