Gondolom nem ezer kilomátereket akarsz autópályázni, hanem csak 2-3százakat.. amíg a célterületig elérsz. Bár az is rendkívül unalmas tud lenni.
Ha 110-120al mész se érsz oda jelentősen később..ekkora távon max egy kávézásnyi időt nyernél a 140-es tempóval.
150 két személlyel? Ketten együtt kb. milyen nehezek vagytok? Ha nagyon nehezek, akkor elképzelhetően tartom, hogy csak ennyi a vége, de normál esetben simán el kéne mennie legalább 170 környékéig! Amúgy kompressziót mértetek már a motorodon? Ha nagy az eltérés a gyáritól, akkor az is tud érdekes dolgokat produkálni...
Igazából elég kalandosak a túráink.Míndíg valaki lerobban,megfekszik,eltéved úgyhogy a kalandvágyam itt kimerül.A terep és túlélőtúrákra még nem vagyok rákattanva.
Most a kanyargós aszfaltos dél és nyugat európa van terítéken.
De ami késik az lassan jön.Majd eccer.
Ez a horvát útvonal most nagyon feküdt nekem.
Dehátott főúri a kényelem......................100 méterenként is fel lehet dőlni vele.
Ám tényleg jó a cucc......................csak nehéz.A németek tekernek vele mindenhol.Csak ilyet látni arrafelé.
800ba van egy olyan gs is...annyit én motor beszerzésre nem költök.
Szíria jó hely, csak a törököknél 500 valamennyi a benzin.. és kéne szűk 3000 kilcsit menni oda vissza csak törökországban. Örményország is nagyon tetszene.. télen kiszámoltam.. az olyan 200-250ezerből kijönne.
Hogy lesz e nyáron túra.. a jó ég tudja. Kedv, és útvonal mindig van, még talán idő is.. a pénz, az meg a legkevesebb
Moldova és Ukrajna, valamint a balkán azon két országa ahol még nem voltam vonzana,Bosznia, Koszovó (persze már járt országokat újra meglátogatva..Albánia megunhatatlan).
Mihelyst látni fogom előre a dolgokat.. kiteszem motorozz.hura.. legalább 2 héttel előtte..de inkább 3
Mennyire laksz a melóhelytől? mert pl nekem az utobbi két hétben 5-5,5-ös fogyasztásaim voltak 100kmre, mert sok rövidtávot mentem, és ezért sok volt az állóhelyzeti járatás is..
Én azt figyeltem meg hogy olyan 4,8-5 között van az átlag amikor csak 15-20 kmes etapokra használom a motort... túrán, vagy ha messzire ingázok vele 80-100km.. akkor 4,5 a teteje szokott lenni a fogyasztásnak.. doboz nélkül meg inkább 4,2..
Dipshit olvastam hogy írtál cbf 250 fórumra egy túrát, szervezel ilyet még a nyáron? esetleg szoktál körüzenetet küldeni a túrákról? mert akkor felírhatnál engem is rá a mostani is igen tetszik nekem de sajna május még nem jó nekem
jah igen az normális hogy utassal, a max sebességem 7500-as fordulatnál 150km/h- ennél többet nem akart menni, és hogy ha én most pályán 7000-es fordulattal megyek 140-et, akkor az nem gáz hogy majdnem a maxot viszem vele? nem vágom vele gajra a mocit?
nah új infó, mentem délután gyorsan városon kívül 100-120-as tempóba motort kipörgetve 6-7000-ig, a fogyasztásom hála isten 5L-re jött ki, szóval megnyugodtam, viszont akkor a "melóba járásos" fogyasztásom is tudom már miért ekkora, ugye a mai napig szívató problémáim vannak reggeli indításnál durrog egyik henger kattan egy kettőt (leáll) első pár másodpercbe, aztán melegíteni próbálom mindig de nem akarja a fordulatot behúzott szívatóval, ilyen 1500 ig tudom feltáncoltatni, tehát sztem itt veszik el az az egyik liter mert ezt minden nap eljátszom 2 szer, szerelő javasolta hogy indítsak szívató nélkül és kézi melegítést csináljak
Ha 110-120al mész se érsz oda jelentősen később..ekkora távon max egy kávézásnyi időt nyernél a 140-es tempóval.
Tom hogy neked a túl modern nem fekszik.
Most a kanyargós aszfaltos dél és nyugat európa van terítéken.
De ami késik az lassan jön.Majd eccer.
Ez a horvát útvonal most nagyon feküdt nekem.
Ám tényleg jó a cucc......................csak nehéz.A németek tekernek vele mindenhol.Csak ilyet látni arrafelé.
A 800e nem is pénz egy terepes legendáért.
Nézz meg egy 1200 adventure árat.
Szíria jó hely, csak a törököknél 500 valamennyi a benzin.. és kéne szűk 3000 kilcsit menni oda vissza csak törökországban. Örményország is nagyon tetszene.. télen kiszámoltam.. az olyan 200-250ezerből kijönne.
Moldova és Ukrajna, valamint a balkán azon két országa ahol még nem voltam vonzana,Bosznia, Koszovó (persze már járt országokat újra meglátogatva..Albánia megunhatatlan).
Mihelyst látni fogom előre a dolgokat.. kiteszem motorozz.hura.. legalább 2 héttel előtte..de inkább 3
Én azt figyeltem meg hogy olyan 4,8-5 között van az átlag amikor csak 15-20 kmes etapokra használom a motort... túrán, vagy ha messzire ingázok vele 80-100km.. akkor 4,5 a teteje szokott lenni a fogyasztásnak.. doboz nélkül meg inkább 4,2..
Azért köszönöm.