Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem lehet h simán csak kaptál egy defektet.. nem álltál meg, hanem hazamentél vele és attól repedt ki? Biztos nem tesz jót a gumi szerkezetének ha lengedett állapotban közlekednek vele
ez erdekelne.

tanulságos lehet.
a lényeg, hogy neked semmi bajod!
nem egy nagy hasíték van rajta, csak egy jó nagy repedés, és full lapos... nem tudom mitől lehet, de mázli, hogy minden gond nélkül hazaértem (20 km)... majd csinálok róla képet, hátha tudtok mondani róla valami érdekeset :)
nem, egyáltalán nem látszott rajta semmi gyanus, annyi, hogy középen már nem volt meg elég profilmélység, de nem láttam rajta sérülést... aztán amikor hajnalban elindultam haza, éreztem, hogy kisebb (30-50) sebességnél furán jár a eleje (nem értem miért az eleje amikor a hátsó gumival van a para...) aztán úgy voltam vele, hogy szép óvatosan hazaérek, és megnézem mi lehet, hátha észreveszek valamit kezdő szemmel sötétben... hát szép lapos volt a hátsó, és bal oldalán egy masszív repedés... :S úgyhogy most pihentetés van, amíg nem szerzek új gumit :(
Ahamá, az elveszett menyecske!
na, ez az amin én is elméláztam.
vagy belement vlami széles éles cuccba.

de ha széthasdt, nem hasalt el?
meg így még tolni is necces egy mocit, nemhogy haladni vele.


a szituhoz akad kérdés bőven.
Azt meg hogy? már szöveten jártál vele?
Basszus most hajnalban melóból hazafelé kihasadt a hátsó gumi... :( mostmár aztán tényleg aktuális lett a gumivásárlás :)
Djani már leírta, amit én írtam volna, szóval a kompressziós kérdésre nem válaszolnék.
Nincs kizárva az sem, hogy a benzincsappal van gond, ha ki tud fogyni a karbiból az üzemanyag, ezek mellett persze az sem lehetetlen, hogy a karbin kell állítani. De ez csak az én tippem, nem vagyok szerelő, egy szakember lehet, hogy sokkal többet tud neked erre mondani!
Akkor karburálási gondok vannak, és emiatt lehet az is, hogy indulásnál annyit kell szórakoznod a szivatóval. Próbáljatok még állítani rajta. Utoljára mikor szerelőmnél volt a gép, én is mondtam neki, h karbiszinkron előtt kicsit jobban ment, és állított is rajta. Most kicsit jobban megy, könnyebben kiforog, de többet is eszik, valamit valamiért:).
ja igen azt nem is mondtam hogy mikor végsebességet akarok próbálni mindig kifogy a benzin a karbiból és leáll a motor, olyankor Pri és megkell várnom még folyik bele valami ....
A kompresszióból meg lehet állapítani jó közelítéssel, hogy mennyire kopottak a hengerek. Ki kell venni a gyertyát, a helyére oda kell dugni a ketyerét, és indítózni. Azt már szerelő tudja, hogy mi az az érték, ami reális mondjuk a futott kilométerrel, meg mi az, aminél már mondjuk el kell gondolkodni egy blokkfelújításon. Ha nagyon alacsony az érték, akkor jön a gyűrűzés, stb. Igazából nem egy nagy meló megcsinálni, és jó ha az ember tudja, mire számíthat a későbbiekben. Egyébként én sem tudtam az enyémből 170-nél többet kisajtolni, bár csak egyszer néztem, de azt is csak úgy, hogy nagyon durván ráhajtogattam magam a tankra, és jó hosszú egyenes kellett. Te sem vagy kisnövésű, plusz még barátnőd is mögötted, szerintem ez annyira nem vészes még, hogy nem ment jobban, nem hiszem, hogy amiatt van ez, mert el van kopva a hengered. Mert ha szar értéket mutat a kompresszió méréskor, az ezt jelenti. Kipróbálhatod azt is, hogy üresben, álló helyzetben, ha bemelegedett a gép, odahúzol neki egy jó nagy gázfröccsöt. Kipörgeted mondjuk 8000ig. Ha kékesen füstöl a kipufogó, akkor azt jelenti, hogy eszi az olajat, akkor valszeg kopott már kicsit a henger. Ha inkább sötét füstje van, kormol, az meg lehet pl rossz karburátorbeállítástól, meg még úgy tudom, sok mindentől. De mondom, pláne csupasz GS-en ez szerintem nem gázos még, amit leírtál. Ilyen, ennyit tud, be kell osztani:), vagy nem kell felmenni pályára:D.
Sarandából kevesebb mint 9 óra alatt (nettó, mert a 4 határátlépés volt 3 óra..) hazajönni 15 000 forinttal volt drágább, mintha 14 óra alatt, konszolidáltan tettem volna meg.

Majd szétesett szegény autó, és ígyis csak 125-ös átlagasebességet sikerült csinálni.. mondjuk a majd 1200 kmből csak bő 400 volt pálya, és volt 300 szerpentin.. de akkor is.

Mondjuk ha lassabban jövünk, haza se érünk mert elalszok.. ígyis 36 órát vezettem akkor.. összesen 15 perc alvással.

Ha racionálisan nézzük, csak akkor éri meg gyorsan menni, ha az tényleg nagyon gyors.. a 150-160nak pont semmi értelme
de ha méretek kompressziót azzal mit tudok meg? azzal lehet valamit csinálni?
Amit el lehet cseszni ha várunk a lerohadt robogósokra.
Hát 160-al 160 KM mondjuk 60 perc/tankolás 160 Km-en 5 perc így a 2 óra alatt megvan a 300 Km ami így majd 2 óra megtakarítás csak drága.
azt hittem érthetően írom
Olvasd a zárójeles részt kihagyva.

130as átlagsebességgel 400 km-et 3 óra alatt lehet megtenni.
105ös átlagsebességgel 400km-et 3 óra 48 perc alatt

Amivel bonyolítottam az az, hogy az átlagsebesség nem egyenlő az utazó sebességgel. Tehát hogy az átlag kijöjjön 130ra, ahhoz 140 fölött kell tartósan haladni..mert úgyis kijön a mazsola 90nel a belsőbe, vagy a kamion, kell tankolni, pisilni.. stb
Akkor se csak 150-et kéne mennie... Szerintem méress rajta egy kompressziót! Igazából mivel te is használtan vetted, fogalmad sincs az előéletéről... Pont Tsanyival beszélgettünk róla a minap, hogy egy ismerőse 9900km-rel adta el a GS500-át, csak ezalatt elkoptatott 3 garnitúra gumit... Gondolom sejted, mit kaphatott a motor! Lehet, hogy itt még a kompresszió meg a többi is gyári volt rajta, erről nincs info, de hogy felét se fogja elmenni annak, amit egy normálisan használt vasnak kéne, az 100%!
A 3.- sornál belezavarodtam.
Mihogymennyi?
Hát nem tom.. én ritkán járok motorral pályán.

400km 130as valós átlagsebességgel (úgyis kell lassítani, és 400 kmet nem mész el egy tankkal, tehát tankolni is kell az is van vagy 6 perc..minimum) 3 óra..és ehhez inkább 140 fölött kell haladni jószerivel mint alatta.

400 km 105ös átlagsebességgel.. ez az amikor a vmax a 120at nem igazán lépi át.. az 3 óra 48 perc.. háromnegyed óra az nem sok. Valamint ilyen tempó mellett összesen legalább 5 litert meg is spórolsz fogyasztásban..

Ki mondta neked hogy faluban lassítani kell? főút 110-120, falu 90.. nem?
A tartós 160 nem is a blokknak egészségtelen (bár annak sem tesz jót!), hanem se fék, se futómű hozzá...
Hál istennek járt hozzá.
A tartós 160 a legegészségesebb GSnek is egészségtelen..úgyhogy ezen nincs mit filózni, ha valakinek az a tempó kell, akkor ahhoz venni kell még legalább 20 lóerőt
hát azért pályán lehet haladni nem kell lasítgatni a városok faluk miatt azért egy 300-400km-es távon már jelentős a különbség, meg hát nem kell félni a trafitól