Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

H4 készletet vagyél a benzinkúton vagy a Tescósba:-)))

Amugy 55/60w
Teddy!

a védelmi pénzt elutaltam - kérlek hagyj életben:-)
A papirkutyázás most tényleg poén:-)) nem megsértődni rajta senkinek:-)))))
Mondom, tőlem meg Zöldkártyát kértek a rendőrbácsik! Azt hitték okosak!
a jelölés mutatja h a magyar szabványnak megfelel e, ebből a szempontból jogos a bszogatás, más kérdés h erre van idejük....
a zacskó színe mindegy , de ugye az se elfogadható ha egy nylonba belerakok 2 tapaszt meg egy ollót....
szerintem
Akkor viszont pöcse van a menyasszonynak! Az enyém ZŐD! Lehet, hogy nem is jó?
Az előzőt az eü csomagra írtam. Az izzókészlet lehet akármilyen, csak legyen!
Ez sztem abszol. inkorrekt! Nem a dobozMSZ jelölésén múlik a tartam! Sőt! Doboz nem is kötelező, ha akarom, a zsebemben viszem! A lényeg az izzó.
Ezek szerint a közeg mindenhol egyforma:válogatott fa..fej!
Sőőőőt, nálunk (Baja) a Louisos eü csomagot el sem fogadják. Csak azt amin rajta van az MSZ jelölés! (szép szürke, A jelű, és kb a hetvenes évek óta változatlan a formája... )
És még egy kis okosság a gumiabroncs tudományokhoz:

Álatlában a jelölésekről
Hehehe!
Kiváncsi leszek, ha a Te lányod ballag, elmész-e motorozni helyette!
A szám a tehelhetőségi index:

Terhelhetőségi index

A betű a sebesség index:

Sebesség index

Ezek alapján a te gumid:

62---- 265 kg terhelhetőség
H--- max. 210 km/h
A bajai zsernyákok le vannak maradva!
Nálunk már minden motorosnak van izzókészlet + eü csomag! KRESZileg különben is kötelező!
A típusa: H4.

De a yardot csak a darab érdekli, a fajta nem. Persze, ha már van tarcsi, használható legyen.

És mégegy ötlet a héknek! Az eü cuccnak van szavatossága, azért is lehet pénzt beszedni!
Az egyik a sebesség index, a másik a terhelési index.
Keresem hozzá a táblázatot...
Passz. Sztem az csak vmi minta, v egyéb szarságra utaló jel.
Tibkin!

A Te motorod lelöki magáról a /70-es gumit, azzal nem megy. Izmosabbhoz van szokva!
Egyébként nagyon tetszik a lelkesedésed, csak így tovább!
Hi Blue!

Dzsoki tutko! GS500

A munkehelyemen nem engedi megnyitni az AKMT fórumot.
Este otthon még nem láttam változást.
Miskolc Tesco 9.30-10.00?
Biztos elhangzott már a kérdés, de most nem találom. A gumiadatokban a 62H mit jelent? (mert a /80-ból 65H van.
És kérdés gyötör ismét.
Milyen izzó van az első lámpában. Még nem kaptam szét, de szeretnék összerakni egy izzókészletet végre (Baján most ezzel hepciáskodnak a zsaruk a hírek szerint... ), de a búrára nincs ráírva a fajtája. (H1, H4, H7)
Erre lennék én kíváncsi.
Megpapírkutyásodtam, pedig van már nekem jogosítványom, amivel külhonba is mehetek!

Sajnos a munka közbeszólt...
Na meg ugye BViktor és Dzsoki is jön az első napra:-)))



Aki meggolja magát.......
Keresen meg telefonon holnap.....
VAGY

4:20 Adony MOL kút
5:30-6:00 M3 Shell kút (a 2A előtti)
9:30-10:00 Miskolc - Tescó parkoló

És ugye ide megyünk....
NO! Senki nem jön a Tátrába?

Papirkutyák

féltek egy kis vihartól, esőtől:-)))
Vagy csak a koránkellés a gond?:-))))


De Esély Petya és még pár debreceni biker, Aragorn segedelmével 3 GS tuti lesz:-))))

Ami várható?


01 - Blue TUTKÓ GS500
03 - Kucsi+Teca TUTKÓ
05 - Hawk+Zsófi TUTKÓ
06 - Ispan (Ahogy ismerem Dr. Ispánt Ő is ott lesz:-)
07 - Gyöngyhalász (2 esélyes:-))
09 - Aragorn TUTKÓ GS500
10 - VTZ Tomi (TUTKÓ)
12 - Fazeres Feri +1 (passz)
15 - Esély Nulla + 2 fő TUTKÓ GS500
19 - Egri bikerek (4fő) (passz)
21 - Nano+Zsu (Nano Te hozod az új esőrucid is?:-)
23 - Gergoe-JuditH (esőben kizárt szerintem)
25 - Titánék (bevállalos egy biker:-)
27 - Kata és Walter (passz)
Nem, mert csak a falmagasság lesz nagyobb - igy ha egymás melett áll 2 GS akkor kicsit "durvábbnak látszik" a 80-as gumi......persze csak ha 45 fokból nézed:-))) hiszen felülről mind a kettő 130-as:-)
Szasz Ákos!


1., pontosan! gyere csak!
2., Ahogy már leírták..... a neten megrendeled......Ők szólnak mailben vagy telefonon hogy mikor mehetsz érte......
3., a szerelés 2500ft pluszba

Ami viszont FONTOS!
Az új gumival ne jelentkezz be másnapra egy túrára!
Én a múlt hónapban cseréltem le a hátsót (3. széria) és biza egy 5-600km-ert bele kellett csavarnom hogy érezhetően "bekopjon"...... ezidő alatt iszonyatosan járt......csúszkált.....és nem éreztem a tapadást (pedig volt).....
A külső formájától eltekintve van különbség a /70 és a /80 között? Úgy értem simán felrakhatom a nagyobbat, semmi hátránya nincs? (ill. nem is kell semmit újraállítani?)
Sajnos ebben nem tudok segíteni.......
Ami helyeket Én ismerek ott nincs manuálja a CBF500-nak