Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem van 1 de az 15 mega hogy küldjem át?
Ezt már megtettem és pont ez a bajom vele
Nem tudsz valami olyat ami meg van krehálva vagy hol lehet letölteni hozzá krekket ?
JA egyébként a gs manualban is a szétszedés modszere szerepel
nameg hogy vidd szakszervizbe
(én a láncot szervizben rakattam össze ingyen megcsinálták kb 10perc)
az az igazség hogy le lehet tölteni a hivatalos oldalról csak ellenőriztetni kell a windows-t
http://www.microsoft.com/hun/w...
És honnan tudom letölteni ami műkődik is ?
Hello én a lánc cserét ugy csináltam hogy a lengökart szétszedtem DE nem kellett
volna. a láncot én levágtam flexel az uj láncot nittelö szemmel szállitják
egy spéci szerszámmal a helyén lehet rárakni.
nem tölem kérdezted de én ajánlom a 7-et
Blue !

Más .
Milyen Internet exprolert használsz 6 -ost vagy 7-est ?
király vagy

de van olyan ahol meg lehet tudni hány fog van elöl hátul van ilyen táblázat vagy pontos müszaki leírások a mocikról?
NO!

Neked ilyen lánc kell:
Ilyen....

Vagyis 116-os lánc....
és az első fogaskereked 15 hátul meg 41 fogas?

Ez a szett a LOUISBAN 155 euró....... (sacc 38750ft)
De nem vagyok genyó:-)))


Segítenék, de Én CBF500-at nem találok....csak CB500-asokat 2003-ig........
Igy nézd meg a leírásodban (kézökönyv) a lánc tipusát (pl ugye 525) és a lánckerekek méretét....


Gs-en ugye 110-es lánc, elől 16, hátul 39-es lánckerék kell és minimum 520V-s lánc
csak nem tudom mi az a v8?
megvan

bár hogy hány szemes azt nem tudom
de nem drága max 24e ft
EZ A GS adatlapja
Azt ki kell biza keresni.....Én pedig nem szeretem a lusta embereket
az enyém

Teljesítmény: 42 kW (57 LE) @ 9500 1/min
Forgatónyomaték: 45 Nm @ 8000 1/min
de küldöm tiltásig
Hoppá:-)

Az 520V csak 40LE van:-))))

No akkor miért is ez az előírt egy gyárilag 48LE motoron?
Mert a gyár is tudja hogy aki GS500-ast vesz, az nem fog 9200-as fordulaton menni vele.....
lusta vagyok keresgetni

tudsz árat mennyiért van DID 525 v8-as lánc az enyámen az van gyárilag
Nem hülye kérdés mert IGEN!


Infót találsz a www.motorrad.co.hu oldalon vagy a www.pinkmotors.hu oldalon....


A Gsre a gyári lánc a DID 520V....ami szerintem MAX 50LE-van tervezve (48 Le-öt ugye 9200-as fordulaton ad le...vagyis az ember mikor hazsnálja ki? az esetek 1%-ban? HÜ DE KOMOLY:-)))
Én ezért nem fogok soha 1000-res rizsrakétát venni.....

A DID 520VM már erősített......75LE-ig......

A DID 520ZVM már 100......
Az is egy paraméter. Teljesítmény (-tól), -ig, meg aztán ezer egy méret. Osztás, szélesség, "szemszám"... majdnem külön szakma ez is, mint a gumi...
blue lóerőre vannak a láncok?

lehet hogy hülye kérdés
Esetleg annyi, hogy a levételt "megkönnyíti". És elhasznál egy flexkorongot a jó zsíros láncom..., meg szana-szét éget mindent a szikrákkal.
Na megjöttem , lent voltam és megnéztem.

Igaza van Cool-nak és Blue-nak is, sajnos az a kibaszott lánc a lengőkar tengelyét közrefogja és emiatt nem lehet egyben kivenni csak barmolással .
De annak meg mi az értelme,hogy szétvágom és kész ,ettől még az ujat nem lehet berakni csak megfelelő eljárással.

Látom jó témát dobtam fel.

Köszi mindenkinek.
A "félreemel" jobban hangozna:-)))))
De elsőre Senkinek nem ajánlom a szerelést....... Menjen el egy szerelőhöz, szervízbe - nézze meg mit hogy csinálnak......
A TZR nekem is az volt....de ugye mennyi is? 25Le?
A Bandit már érdekesebb, hisz ugye a banditák mindig pörögtek.......és ugye pl a 400-as széria még a Gs-nél is erősebb (igaz szétpörög mint a ringlispir:-)

A kollegámnak volt egy 250-es ZXR-e....
Ment....csak ugye 16000-ret pörögött.....


Amugy szerintem ez a láncszemesdi is valami EU biztonságvédelem - mint ahogy behozták azt is hogy gyújtásráadásnál AZONNAL égnie kell a lámpának is......... (mivel a kressz előírja)
Persze meddig tart újra egy kapcsolót beépiteni:-)))))